Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין געתון וחרבת געתון

בצפון הארץ ליד העיר נהריה, תוכלו למצוא גן עדן קטן, עם נחל שזורם לאחר הגשמים או כאשר מזרימים אליו מים במסגרת פרויקט השבת מים לטבע לצד חורשת אקליפטוסים ושולחנות פיקניק. כשתגיעו לחורשת האקליפטוסים תוכלו לראות שבסמוך לה יש גבעה שעליה שוכנת חרבת געתון. חרבת געתון בעבר הייתה אחוזה מרשימה השייכת למשפחת סורסוק, משפחה לבנונית שבבעלותה היו אדמות ברחבי הארץ שנרכשו לפני הקמת המדינה. 

אם תטיילו לראש הגבעה בדרך תעברו בבית בד, בריכת מים חצובה, בית קברות מוסלמי ועוד. שימו לב כי המבנה בסכנת התמוטטות ולכן אין להיכנס לתוכו. אם תטיילו לאורך הנחל הזורם תוכלו למצוא פינות חמד ובריכות קטנות ורדודות שהן מעולות לימים החמים עם הילדים. כדי להגיע אל הנקודה המצוינת בכתבה תוכלו לרשום בוויז: עין געתון והוא יוביל אתכם עד לכאן. נוסעים דרך כביש 89 ופונים לכיוון יחיעם, לאחר נסיעה של כמה דקות תראו בצד שמאל שלכם שלט קטן “עין געתון” כאן תפנו שמאלה אל דרך עפר. סביב ה 7 דקות נסיעה בדרך נוחה ועבירה לכל רכב תגיעו אל הנקודה המצולמת.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין חרדלית – מבין החלקים היפים של נחל כזיב, מסלול נוח בתוך הליכה במים המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה שיש לצפון הארץ להציע, מים כחולים שקופים מושלם לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מצודת מונפורט ונחל כזיב – אחד המסלולים היפים של הגליל המערבי, יש כאן מסלולים בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעה מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – הנוף הכי יפה של הגליל המערבי הצופה גם על מערת הקשת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.