Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק מים בנוף הגליל: פארק המים הגדול בצפון

בלב העיר נוף הגליל הוקם פארק מים שנכון ליום כתיבת שורות אלו הוא הגדול ביותר בצפון! הפארק מציע חוויה אדירה לכל המשפחה ולמגוון רחב של גילאים. בפארק יש מספר רב של מתקנים שמתאימים לכל הגילאים החל ממגלשות גוף, מגלשות אבובים, מתחם בריכת ילדים, גן משחקי מים כולל מגלשות לקטנים כחלק מ “עולם הילד”, מפלים, פטריות של מים, דמויות כמות זיקית וצפרדע, עצים, דלי שמשפריץ מים. בנוסף יש כאן מגלשה ענקית עם ארבעה מסלולים צבעוניים וגם מגלשות קונוס שיובילו את הגולשות בין פיתולים לחוויה אדירה!

אז מעבר לבריכה העירונית הגדולה שיש כאן, לצידה יש מתחם דשא גדול ובו יש מתקני מים לקטנטנים – עולם הילד, סביבו יש מקומות ישיבה ושמשיות מפוזרות ברחבי הפארק. לצד מתחם זה יש את מתקן המגלשות הצבעוניות ובנוסף מתקן ענק בעל 3 מגלשות מפותלות, צבעוניות: סגול ירוק כתום צהוב. 

הפארק צפוי להיפתח בקיץ הקרוב ואתם תוכלו להגיע לגלוש במגלשות מים בגובה של 12 מטרים מפותלים ומאתגרים. פארק המים הוקם במתחם הבריכה העירונית וההיקף ההשקעה בפרויקט נעמד על למעלה מ 15 מיליון שקלים, והוא נוסף לכלל אתרי תיירות שהושקו בעיר בשנים האחרונות ושיש לנוף הגליל להציע כמו: נופארק – פארק העירוני הגדול, בשביל האירוס הר יונה, פארק נחל תבור, יער צ’רצ’יל, שמורת הטבע האירוס הנצרתי ועוד.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע אירוס נצרתי – נצרת עלית נוף הגליל – שביל קצר, נגיש שיוביל אתכם לטיול פריחה ובו תוכלו לראות בעונת הפריחה את האירוס הנצרתי פרח שנמצא בסכנת הכחדה והוא פרח נדיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הר הקפיצה בנצרת – טיילת תצפית עם נוף עוצר נשימה, בשנת 2009 ביקש בישראל האפיפיור בנדיקטוס ה 16 ובזמן ביקורו הוא ערך טקס מיסה המוני בקצה הר הקפיצה שנמצא בכניסה לנצרת בגובה של 397 מטר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

הר התבור – מגוון רחב של מסלולים כמו מסלול שביל הפסגה המפורסם בנוסף תצפית בראש ההר במנזר השתקנים אליו ניתן להיכנס כחלק מביקור בהר העגול – למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי ציפורי – נמצא באזור הגליל התחתון, הוא אחד הגנים הלאומיים הגדולים בארץ ואתר עתיקות בעל חשיבות בהיסטוריה של העם היהודי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק חי בעמק – בשנים האחרונות הוקמו יותר ויותר פארקים עירוניים שמציעים אטרקציית בילוי חדשה ומלאה בכל טוב. בירת העמק עפולה גם היא זכתה בפארק עירוני מושקע מאוד – פארק חי העמק! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות לכל אורכו ובו ניתן לראות תצפיות אל נחל ציפורי, מערות עתיקות ושלל פריחה שמופיעה כאן בתקופת האביב והסתיו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עיינות ציפורי – מעיין צלול ומרענן שכדאי לכם להכיר – את נחל ציפורי מזינים שלושה מעיינות: עין יבקע, מעיינות יפתחאל ועיינות ציפורי. בין כביש 79 למושב ציפורי תוכלו למצוא את עיינות ציפורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

העיר נצרת – סיור דתות ותצפית עוצרת נשימה על עמק יזרעאל – לא צריך לטוס לאירופה בשביל לחוות סיור דתות אמיתי, אפשר לנסוע לכיוון העיר נצרת ולהרגיש בחו”ל. בתקופת חודש דצמבר העיר מתקשטת. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

דרך נוף יער בית קשת מסלולים ותצפיות – נוף התבור – יער בית קשת משתרע על פני 25 אלף דונם והוא יער מאוד מיוחד ויפה בו עוברת דרך נוף יער בית קשת עבירה לכל רכב הכוללת מסלולים ותצפיות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין קאזאן עין חיזר – מעיין בכפר כמא אל מול נופי הר התבור-  בצד המערבי של כפר כמא תוכלו למצוא את מעיין עין קאזאן או בשמו הנוף עין חיזר, לשבת ולהנות אל מול נופי הר התבור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.