Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים וטעימות במגוון יקבים מומלצים

היקבים הפכו כבר מזמן לאפשרות בילוי אהובה לא רק עבור חובבי היין. השילוב של יין איכותי עם מרחבי הטבע הפתוחים שמספק לנו אפשרות בילוי נהדרת וייחודית. הביקור ביקבים נחשב לחוויה רומנטית עבור זוגות, אבל מתאים גם למשפחות וקבוצות חברים שרוצים לבלות יום כייף באווירה קצת אחרת. יקבים מסויימים יצרו מרכזי מבקרים כדי להעשיר את החוויה, והסיור בהם מלמד על תהליך ייצור היין, על סוגי היין השונים וגם קצת הסברים על האזור שבו היקב נמצא. הנה כמה מומלצים:

יקבים באיזור צפון

טעימות יין וסיור בבוסתן יקב אלבר

יקב אלבר נמצא בבוסתן עברי בוסתן עברי בשטחי ראש פינה. המיקום הייחודי מחבר אותנו בהקשרים רבים אל הנוף, הציונות המעשית בצבעיה העכשוויים- החקלאות . אנו בבוסתן עברי מארחים לסיור בחווה החקלאית ולטעימות יין שאנו מייצרים המוגש עם גבינות גליליות משובחות ותוצרת מקומית מהבוסתן והגליל. את הסיור נתחיל במטע הזיתים, תקבלו הסבר מרתק על תהליך ייצור שמן הזית. משם נמשיך להיכרות עם זני הענבים השונים שאנחנו מגדלים במקום ומגוון היינות השונים שאנחנו מייצרים. את הסיור נסיים בתצפית מרהיבה אל נופי הגולן, החרמון, הר נפתלי ונחל מחניים. לאחר הסיור תוכלו ליהנות גם מקטיף צמחי תבלין. הסיור מלווה בטעימות ממגוון היינות שביקב: קברנה סוביניון, פטיט ורדו וקברנה פרנק. לצד היינות תוגש לכם פלטת גבינות ונשנושים טעימים: לחם מחמצת, זיתים, ממרחים, פירות וירקות. למידע מלא ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

סיור בחוות בל עפרי כולל טעימות

בקדמת צבי, ברמת הגולן, נמצאת לה פינת קסם: חוות בל-עפרי. הסיור בחווה הינו בסימן “ממסורת לחידוש”. תחילה נצא לגורן ונתוודע לדרכי הטיפול בחיטה, נלמד על שיבולים, דייש, זריעה ברוח ועוד. לאחר מכן נמשיך אל בית בד משוחזר שם נלמד על הפקת וייצור שמן הזית. מבית הבד נמשיך לגת, היכן שהיו מכינים יין. בהתאם לעונה ואם יתאפשר, תתנסו בדריכה על ענבים, כפי שהיו עושים בעת העתיקה. במהלך הסיור אנחנו פוסעים בשבילי הגן, מתייחסים לפיסול הסביבתי שיצרה תמי קבלו. ניצור שיח פמינסטי בהשראת התלמוד מנקודת מבט תרבותית (חילונית), נדבר על נשות חיל, לידה והולדה, ונבקר גם בגלריה שלה. לקראת סוף הסיור נרד למרתף היין, שהוא בפני עצמו מיוחד ואינו דומה למרתפי יין אחרים. את הסיור נסיים במסעדה, בטעימה של יינות שיוצרו ביקב, גבינות שהוכנו בחווה, כמו כן גם הלחמים. הסיור כולל טעימות של 3 סוגי יינות ו-3 סוגי גבינות. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

יקב סקוריה ביקור וטעימות יין

יקב סקוריה (הנקרא גם כרם תל פארס) נמצא במושב כנף למרגלות תל פארס. מאפייני הקרקע ותנאי האקלים הייחודיים מאפשריים גידול ענבי יין בעלי אופי וטעם איכותיים וייחודיים. במהלך הביקור במרכז המבקרים תשמעו מידע מרתק על תהליכי גידול וייצור היין, ותטעמו ממגוון היינות. מי שירצה יוכל להוסיף (בהזמנה מראש) פלטת גבינות ונשנושים שילוו את הטעימות. בכל סיור תקבלו טעימות מ 4 סוגי יין שונים: אדום, לבן, רוזה. פלטת הגבינות הזוגית כוללת גבינות בוטיק משובחות, לחם טרי, שמן זית וירקות. היין כשר בהשגחת הרבנות הראשית רמת הגולן. הביקור אורך כשעה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

ביקור ביקב שיער הכפר

ביקב בוטיק בקיבוץ געתון נכיר את גדעון אדר ונשמע את סיפורו המרתק כיצד הפך מחקלאי המגדל אבוקדו ובננה למומחה לייצור יינות מגוון פירות ייחודיים. בסיור נלמד כיצד מכינים יין פירות ממגוון פירות כמו פסיפלורה, קיווי, שקדים, דובדבן, רימונים ועוד. נשמע על התהליך המסורתי לשלבי הייצור וכמובן נטעם סוגים שונים של יינות פרי ייחודיים. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

טעימות יין ביקב YA

 יקב YA הינו יקב בוטיק בגליל, שהוקם על ידי יוסי אשכנזי, אחד מהייננים הבכירים בישראל. היקב שוכן במבנה אבן עתיק, אל מול נופים מרהיבים של הרי הגליל והכרמים מסביבו. בהגיעכם ליקב תשמעו הסברים מרתקים על היקב ועל היינות, וכמובן תטעמו מהיינות המשובחים המיוצרים ביקב YA. יקב YA נמצא בלב מושב כרם בן זמרה אשר בגליל, באחד מהאזורים המשובחים ביותר לכרמי היין, בשל האקלים ותנאי הקרע. במהלך הטעימות תטעמו משלושה סוגי יינות, ומי שירצה יכול להוסיף גם פלטת גבינות מפנקת עם 5-6 סוגי גבינות, לחמים ומטבלים. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

יקב טל מנשה

יקב טל מנשה הוא יקב בוטיק איכותי הנמצא בהרי צפון השומרון, מוקף בנוף פסטורלי מרהיב, באזור שקיבל את הכינוי “טוסקנה של ישראל”. אנחנו מזמינים אתכם לטייל בכרם היפה שלנו, לשמוע את סיפורי המקום ולטעום מהיינות המשובחים שאנחנו מייצרים כאן מידי יום. הסיור כולל: צפייה בסרט של מרכז המבקרים, הסבר על האזור ועל החקלאות בו, על אופן גידול הגפן, תהליך ייצור היין וכמובן גם טעימות ממבחר היינות שלנו. הסיור אורך כחצי שעה, והוא מתאים גם למשפחות, הכניסה לילדים חינם. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

יקבים באיזור מרכז וירושלים

ביקור ביקב 70

היומיום שלנו מורכב מרגעים שהולכים ומצטרפים לחיים שלמים ואנו ביקב 70 אוהבים את הרגעים שלנו מיוחדים, כאלה שמשאירים טעם של עוד. קחו רגע לגלות את היינות ואת הטעמים ותגיעו אלינו לבוקר יום שישי, מול הנוף הפתוח של הכרמים שלנו ובאווירה שלווה ורגועה. נכיר ונבקר ביקב ובכרמים, תיהנו מיין איכותי וטעים מול נוף פתוח ואוויר נעים. האירוח כולל- בראנץ’ חלבי זוגי ובקבוק יין לבחירה- לבן/ רוזה/אדום וסיור קצר בכרם וביקב שלנו. היקב מציע 4 סוגי יינות – לבן/ אדום/ רוזה/ יין קינוח (מתוק) וכל היינות זמינים לרכישה במקום. יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות נחל שורק. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

טיול איזי ריידר דרך היין

 אקסטרים ראלי ארט מציעה לכם סיורים רכובים על גבי איזי ריידרים. כלי הרכב החשמלי הוא היחיד מסוגו בארץ ובעולם שמסוגל לנסוע ביציבות שלמה ובעבירות מלאה בכל מקום. הרכיבה על גבי הכלי היא חווייתית ומרגשת ופשוטה לתפעול. אקסטרים ראלי ארט נמצא במתחם מיני ישראל הממוקם בלב עמק איילון ובסמוך לרכס לטרון ויער המגינים. הרכיבה בנופים הטוסקניים של ארץ ישראל מהנה ואין שני לה וחולפת דרך נופיו הפתוחים של העמק, בין שדות ומטעים ופינות קסומות. נצא אל היין שלנו, בליווי מדריך, לרכיבה נעימה ורגועה ובמסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בפארק מיני ישראל. במהלכו נעצור לביקור ייחודי ביקב ברק, הכולל טעימות יין מענגות. להשלמת החוויה ניתן להוסיף גם ונוכל ליהנות גם מפיקניק מוצל בכרם, גבינות ומטבלים + משך המסלול: עד 3 שעות. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

ביקור ביקב חיטים

ברוכים הבאים ליקב חיטים במושב נווה מבטח. במהלך הביקור אצלנו נכיר את היקב והכרם, נשמע את סיפורו ונשב לטעום מהיין המשובח שלנו. במהלך הביקור יוגשו 4 טעימות יין, נצא לסיור במהלכו נשמע הסברים על הכרם, הזנים השונים של הענבים, הגידול שלהם וכיצד לגדל את הענבים הטובים ביותר וכמובן נשמע על הסיפור המרתק של המשפחה. נבין את תהליך הכנת היין ומושגים מעולם היין, כיצד לבחור יין במסעדה, הטעמים השונים, הריחות, נספוג את האווירה הנעימה ונהנה מהחוויה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

טעימות ביקב ירושלים

יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית הינו יקב ותיק והיחיד הפועל בירושלים! היקב עבר התחדשות והושקעו בו משאבים רבים, המאפשרים לצוות הייננים המנוסים לייצר יינות מובחרים ומגוונים מה שזיכו אותו להיות בין היקבים הגדולים והמובילים בארץ עם יינות המשווקים בארץ ובעולם וזוכים להכרה ולפרסים בתחרויות יין . במהלך הביקור תתקבלו למרכז המבקרים שלנו שנמצא בתחנת הרוח מונטפיורי בשכונה ההיסטורית משכנות שאננים, נטעם 3 סוגי יינות, נחפש את היין המתאים לחככם, נספר על תהליך ייצור היינות , והתאמתם לסוגי הארוחות. הטעימות מוגשים במרכז המבקרים וניתן ליהנות מהם גם במרפסת שלנו הצופה אל מול נוף יפהפה של חומות העיר העתיקה ומהווה אחד ממוקדי הביקור החשובים והמרשימים בעיר. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

יקב גוש עציון

יקב גוש עציון הוא סיפור על חלום משפחתי, שמתגשם ונטוע עמוק באדמת הארץ הזו. הענבים מהם הופקו היינות נבצרו בגובה 900 מטר, באזור גידול הענבים העתיק בישראל. אנו מייצרים 17 סוגי יינות, אשר זכו לאורך השנים במדליות רבות. מרכז המבקרים שלנו טובל בנופי כרמים מעוררי השראה, בלב ליבם של הרי יהודה. אנו מזמינים אתכם לבוא ולבקר אותנו, ליהנות מהאוויר הצלול של גוש עציון ולטעום ממגוון יינות היקב. לקבל הדרכה מקצועית על תהליך ייצור היין בעת העתיקה ובעת המודרנית. סיור ביקב כולל תצפית כרמים, הדרכה על תהליך ייצור היינות מגשר היקב וטעימת יין אל מול חדר החביות המעוצב בסגנון כפרי ייחודי. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

יקבים באיזור דרום

ביקור וטעינות במדבר יין

תכירו אותנו, מִדבּר. כך נקרא הבר והחנות שלנו, ואנחנו ממוקמים במדבר. כן כן, שמעתם נכון, יש לנו יין מענבים שגדלו במדבר. יין בוטיק משובח. נשמח לארח אתכם לביקור מופלא ולטעימות 4 סוגי יין , להאזין לסיפור המרתק על גידול היין בנגב ולשמוע על האתגרים והסיפור מאחורי הקלעים, כשברקע סיפור עמוק יותר על תעשיית היין העתיקה במדבר, סיפורי חלוצים בחוות הבודדים והסבר על המיזם עצמו. פנים שורדות במדבר ואנשים טובים מאחור ששורדים במדבר שבו את ליבנו. לכן בחרנו ביין מדבר לספר את סיפורם. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

סדנת טעימות וגבינות ביקר מואה

יקב מואה מזמין אתכם לסדנת טעימות יין מודרכת של ארבעה סוגי יינות מקומיים, המיוצרים מענבי מדבר הגדלים בכרמים הגבוהים של אזור מצפה רמון. לצד הטעימות תוכלו לנשנש גבינות נגביות מצוינות של מחלבת בארי, הממוקמת באזור אשכול. להשלמת החוויה תקבלו גם פלטת נשנושים של לחם פריך, זיתים בעבודת יד, שמן זית אורגני וזעתר מקומי. את הטעימה ילוו הסברים אודות האזור, היקב, ייצור היין וכמובן היינות עצמם. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

טעימות ביקב דרימיה

יקב דרימיה הוא יקב בוטיק איכותי הנמצא בחבל יתיר. מוזמנים להגיע אלינו ליקב לביקור וטעימות. במרכז המבקרים תשמעו הסברים מרתקים על הכרם ועל תהליך ייצור היין. בנוסף תטעמו ממגוון היינות המשובחים שלנו, לצד טעימות היין יוגשו גבינות, לחמים טריים, שמן זית וירקות. את היקב דרימיה הקמנו מתוך חלום זוגי משותף, ומאחורינו מסורת בת שלושה דורות של חקלאים. נשמח לארח אתכם במרכז המבקרים, לטעימות, חוויה והרבה אווירה טובה אל מול הנופים המרהיבים של חבל יתיר. למידע נוסף ורכישת כרטיסים מראש לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום