Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שווקי אוכל פתוחים בשבת ובסוף השבוע

גם בסופי השבוע יש בישראל מקומות שממשיכים לפעול ולחיות – שווקי האוכל הפתוחים בשבת. שווקי האוכל המקומיים כבר מזמן הפכו לאטרקציה והם מציעים לנו חוויה ייחודית וטעימה. בישראל ניתן למצוא מגוון גדול של שווקים שפתוחים גם בשבת, ומאפשרים לנו לבוא וליהנות ממגוון מטעמים ואווירה מיוחדת במינה בסוף השבוע. בשווקים מציעים אוכל מקומי מסורתי, ירקות ופירות, גבינות מקומיות, דגים טריים ועוד מגוון מאכלים שנושאים את הרוח המקומית ואת הטעמים המסורתיים של האזור. אז למה אתם מחכים? בואו להכיר ולטעום את שווקי האוכל המיוחדים שפתוחים גם בשבת.

שוק עכו העתיקה

בואו לחקור את עכו העתיקה המרתקת שנמצאת צפונית למפרץ חיפה. העיר ההיסטורית, השוכנת לצדו של הים התיכון, מרהיבה ביופייה ושרויה בקסם סיפורי ההיסטוריה שבנו אותה. בין הרחובות העתיקים והסמטאות הצרות נמצא שוק עכו העתיקה, שמציע לכם חוויה של טעמים ייחודיים באווירה תרבותית מיוחדת שמאפיינת את העיר עכו. בשוק עכו העתיקה תצאו לטיול בין דוכני אוכל מסורתיים: גבינות מקומיות, דגים טריים, עוגות ועוגיות, תבשילים מיוחדים ועוד. שוק העיר העתיקה מזמין אתכם לפתוח את חושי הטעם והריח ולחוש את אופי המסחר של העיר שמאפיין אותה כבר שנים רבות.

שווקים בצפון

שוק תרשיחא

שוק תרשיחא נמצא בעיר מעלות תרשיחא והוא פעיל רק בימי שבת, אז הופכים רחובות השוק למוקד עלייה לרגל עבור חובבי השווקים והקולינריה. שוק תרשיחא מתמלא מדי שבוע בדוכני רחוב שמציעים מגוון ענק של מוצרים ומאכלים. כך שגם אם אתם לא מעוניינים לרכוש דבר, כדאי לכם להגיע הנה וליהנות מהאווירה הססגונית של תרבות הדתות המעורבת של אנשי הגליל. בשוק תמצאו מסעדות, דוכני אוכל ומתוקים, מאכלי רחוב, דוכני תבלינים, פירות ירקות ועוד רבים. לצידם  דוכנים המוכרים מוצרים מגוונים כמו פריטי לבוש, אומנות, כלי בית ועוד.

שוק ואדי ניסנאס בחיפה

ואדי ניסנאס היא שכונה בעיר התחתית של חיפה ובתחומה תוכלו להגיע לביקור בשוק ואדי ניסנאס וליהנות מעולם של טעמים ואווירה מסורתיים מיוחדים במינם. השוק הוא קטן אך יש בו המון – דוכני מזון מקומיים עם טעמים שלא ישאירו אף אחד מכם אדיש. מאפים מסורתיים, תערובות קפה נהדרות, מגוון ענק של תבלינים ריחניים, דגים טריים ומעדניות עם מגוון של גבינות ונקניקים. בין מאכלי המסורת המיוחדים שתוכלו לטעום כאן תמצאו את הכרוב ועלי הגפן הממולאים, חומוסיות נהדרות ודוכני פלאפל מעולים, מאפה הפטאייר, מנות קובה וסמבוסק וכמובן את הכנאפה והבקלווה לקינוח מושלם. להצטרפות לסיור קולינרי טעים במיוחד במושבה הגרמנית וואדי ניסנאס לחצו כאן.

שוק תלפיות בחיפה

שוק תלפיות נפרס על שני רחובות עיקריים בעיר חיפה ש”מסתתרים” מאחורי הרחובות הראשיים של שכונת הדר. סטייה קלה מהדרך הראשית תחשוף בפניכם הפתעה גדולה של אזור המשלב אוכל, מוזיקה, אומנות ואווירה תוססת של קניות ובילוי. שוק תלפיות פעיל בכל ימות השבוע ומגיע לשיאו בשעות הצהריים של יום שישי. בימי שבת השוק פחות אטרקטיבי מאחר ופעילים בו דוכני אוכל מעטים ומספר קטן מאוד של בתי קפה פתוחים. לאורכו של השוק תמצאו בסטות ישנות, חנויות קטנות וייחודיות, בתי קפה בוטיקיים מיוחדים, דוכני שתיה ואוכל, תבלינים וגבינות, גלריות עם פריטי אומנות ועוד. השוק מתפרס ברובו לאורך הרחובות לונץ וסירקין עם מעט סטיות בדרך. בניין סירקין 21 הוא כנראה הבניין הכי מדובר בשוק – מדובר בבניין שהיה נטוש במשך שנים רבות ולאחר חידושו הפך למתחם עסקים מגניב ותוסס שהביקור בו הוא חוויה. אל תוותרו על קומת הגג שבו יש בר פעיל שממנו נשקף נוף מפרץ חיפה במלואו. 

שוק הכפר דליית אל כרמל

בלב הכרמל נמצאת העיר דליית אל כרמל הקסומה המשקיפה אל נופים מרהיבים ביופיים. השוק של העיר מייצג את אופייה של העיר ומציע חוויה מיוחדת למבקרים בו. בין הרחובות הצרים תוכלו למצוא מגוון גדול של חנויות בוטיק קטנות, גלריות אומנות, מסעדות ובתי קפה, שוק מזון טרי מקומי, ומגוון בתי עסק נוספים. השוק מאפשר לכם לצאת לחוויה של בילוי עם קולינריה, ולגלות את הטעמים והאווירה התוססת של העיר.

הבוסתן של סבא יוסי

הבוסתן של סבא יוסי הוא שוק איכרים מיוחד במינו שפעיל מדי יום שישי בפרדס חנה. הביקור בשוק מציע לכם חווית בילוי נהדרת המשלבת אווירה תוססת עם אוכל טוב, תוצרת מקומית איכותית וגם עניין לילדים שמגיעים אתכם. תוכלו ליהנות כאן ממגוון משאיות אוכל שסביבם מקומות ישיבה, לצד פינת חי קטנה ובוסתן עצי פרי. במתחם השוק עשרות דוכני אוכל, יין ובירה מקומית וגם אוכל ביתי אותו תוכלו לרכוש ולקחת לביתכם. השוק מציע גם מכירה של גבינות, מתוקים, מוצרי עבודת יד מיוחדים ועוד. מומלץ להתעדכן בשעות הפעילות בדף הפייסבוק של המקום.

שווקים במרכז ובירושלים

שרונה מרקט

שרונה מרקט הוא שוק האוכל המקורה הגדול בישראל. מתחם שרונה, נמצא בתל אביב, והוא מציע חוויה מושלמת של בילוי ואוכל. במתחם יש עשרות דוכני אוכל המציעים מגוון ענק של מאכלים, מנות בטעמי חו”ל ייחודיים, דוכני גבינות, תבלינים, קפה, אלכוהול, ירקות ופירות ועוד. בין הדוכנים תמצאו גם את השמות של השפים המובילים של ישראל. שרונה מרקט הוא המקום המושלם לחובבי קולינריה ואווירה תוססת. מומלץ לבקר גם באתר הרשמי של שרונה מרקט.

שוק הכרמל

שוק הכרמל בתל אביב פועל לאורך כל ימות השבוע כולל שישי (שבת סגור). השוק מתפרש לאורכו של כל רחוב הכרמל וגם בסמטאות וברחובות הסמוכים עד לכרם התימנים. שוק הכרמל הוא הגדול והמרכזי ביותר בתל אביב ויש בו מגוון רחב של דוכנים עם סחורה טרייה וגם מרכז קולינרי ותיירותי מוצלח. יש כאן בתי קפה, מסעדות ואווירה תוססת וממכרת שלא תרצו לפספס. השוק שנוסד לפני יותר משמונים שנה הוא מבין המרתקים והמתויירים בישראל, ולכן מומלץ להגיע אליו בסיור מודרך שבו תגלו את כל הסודות והסיפורים המעניינים של השוק הזה. 

שוק הנמל בתל אביב

שוק הנמל בתל אביב הוא שוק מוביל של קולינריה ובילוי. השוק נמצא לצד נמל תל אביב ומשקיף אל הים, ובו נמכרת תוצרת חקלאית טרייה במסגרת “שוק האיכרים” המיוחד – בשיטת מכירה מהשדה ישירות ללקוח. מלבד פירות וירקות השוק מציע מכירה של גבינות, דגים, בשרים ולצידם דוכני אוכל ושתייה מגוונים. בשוק הנמל תוכלו ליהנות מאווירת שוק תוססת לצד מסעדות רבות, חנויות מצליחות ואטרקציות נוספות בנמל תל אביב. השוק פעיל בכל ימות השבוע וגם פתוח בשבת. 

שוק לוינסקי

שוק לוינסקי בתל אביב פעיל לאורך כל ימות השבוע כולל שישי (סגור בשבת). השוק ממוקם ברחוב לוינסקי, בין פינת רחוב העליה ועד לרחוב הרצל. את השוק ייסדו בשנות השלושים קבוצת יהודים מסלוניקי שביוון ובתחילת דרכו היו בו בעיקר דוכני תבלינים ומאכלים תוצרת הבלקן. לאחר קום המדינה הגיעו לאיזור גם עולים מאיראן והצטרפו לשוק והביאו איתם את המטבח הפרסי. עם חלוף השנים התפתח השוק מדוכני פיצוחים ותבלינים לשוק שמשלב בו מסעדות משובחות עם מגוון טעמים ותרבויות שונות. להצטרפות לסיור קולינרי טעים במיוחד בשוק לוינסקי לחצו כאן.

שוק הפשפשים תל אביב

אולי יפתיע אתכם לגלות ששוק הפשפשים של תל אביב הוא אינו רק סביב דוכני וינטג’, חנויות בגדים, תכשיטים ומוצרי יד שנייה. בשוק הפשפשים אפשר למצוא עולם קולינרי מפתיע של מסעדות שף, בתי קפה מיוחדים ודוכני אוכל. שוק הפשפשים נמצא בין רחוב עולי ציון לרוב בית אשל, והוא עובד לאורך כל ימות השבוע כולל שישי עד 14:00 (לא עובד שבת).

שוק מחנה יהודה בירושלים

שוק מחנה יהודה בירושלים הוא אחד השווקים המפורסמים בישראל ולא במקרה. מדובר בשוק ענק ותוסס עם אווירה שאין עוד כמותה בשום עיר אחרת בישראל. לאורכו של השוק הגדול עשרות דוכנים, חנויות, מסעדות, בתי קפה ובעיקר צבעוניות, מוסיקה וקולות הסוחרים שמאפיינים את השוק המיוחדת הזה. שוק מחנה יהודה פעיל בכל ימי השבוע מבוקר עד ערב, בימי שישי עד הצהריים ובמוצאי שבת. בשעות הערב המאוחרות וכן במוצ”ש פועלות בשוק בעיקר המסעדות, בתי הקפה ודוכני האוכל המיוחדים והופכים את השוק למקום בילוי מיוחד במינו עבור הקהל. בשוק מחנה יהודה מתקיימים סיורים מגוונים עבור תיירים וכן עבור המקומיים שמעוניינים להכיר את המקומות הכי מיוחדים של השוק, ולטעום מטעמים מקומיים אוטנתיים. כאן תוכלו לצאת לסיורים קולינריים מושלמים בשוק הכי תוסס שיש במדינת ישראל.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.