Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי קמפינג בחופי הים

תהיו איתנו רגע, כמה כייף זה להיפרד מעוד יום שנגמר אל מול הים בשקיעה עוצרת נשימה ולהתעורר בבוקר על קו המים אל מול ים כחול. מדהים לחשוב על זה נכון? אז זהו, שאומנם בישראל יש רצועת חוף של 196 ק”מ מצפון לדרום אבל לא ניתן פשוט להגיע ולפתוח אוהל בכל חוף שרק נרצה. חלק מרצועות החוף הן שמורות טבע שאסור בהם הלינה, חלק הם שטחים פרטים או בגלל שטחי צבא. אז איפה כן אפשר לפתוח אוהל ולהנות מכל היופי הזה ללילה של קמפינג שקט? תמשיכו לקרוא.

קמפינג בחופי הים בצפון

חוף בצת

החוף הצפוני ביותר מבין חופי הרחצה במדינת ישראל הוא חוף בצת שנמצא מול מצוק ראש הנקרה המרשים. רצועת החוף חינמית מחולקת לחוף מוכרז ומסודר ועוד רצועת חוף טבעית, פראית ולא מוכרזת. החוף המוכרז של בצת הוא חוף קטן, עם המון חול, סלעים במים, יש כאן סככות צל, מקלחות, שירותים, מזנון ושירותי הצלה. בחוף ישנם גם אפשרויות לינה בתשלום כמו: קמפינג אוהלים ממוזגים על החוף או לינה בקרוואנים. שימו לב כי החוף הצפוני לו מסוכן ואסור לרחצה. למידע מלא לחצו כאן.

בית ספר שדה אכזיב – החברה להגנת הטבע

סמוך לראש הנקרה נמצא בית ספר שדה של החברה להגנת הטבע, יש כאן מגוון רחב של חדרים בסיסים עם מקלחות ושירותים וגם איזורים משותפים כמו מדשאות, מתחם קמפינג מאובזר, איזורי מדורה ומטבחון משותף. במרחק הליכה קצר ממתחם הקמפינג תוכלו להגיע אל רצועת החוף המרהיבה של חופי אכזיב. למידע מלא והזמנות תוכלו להיכנס לאתר הרישמי של החברה להגנת הטבע – לחצו כאן.

גן לאומי אכזיב – רשות הטבע והגנים

חופי אכזיב הם מבין היפים בארץ והם מהווים בילוי מושלם לכל המשפחה בימי הקיץ החמים. בין רצועות החוף היפות שיש באזור נמצא גם גן הלאומי אכזיב השייך לרשות הטבע והגנים. שם תמצאו חוף רחצה מוכרז, שטחי פיקניק גדולים, בריכות ים רדודות וגם שרידי עיר חוף עתיקה. בנוסף האתר מציע חניון לילה מסודר באפשרויות לינה שונות – אוהלים, חושות וחדרים. במתחם יש שולחנות פיקניק, מקלחות ושירותים. הכניסה לגן הלאומי ולקמפינג היא בתשלום, יש הנחה למנויי מטמון של רשות הטבע והגנים. למידע מלא לחצו כאן.

חוף אכזיב (לשעבר הבננה ביץ)

דרומית לגן לאומי אכזיב תוכלו להגיע לאחד מהחופים היפים שיש – חוף אכזיב שבעבר היה נקרא חוף הבננה ביץ. החוף שגודלו כ 30 דונם מציע כפר נופש, בר על הים, מסעדה, מתחם אירועים, מועדון גלישה ורצועת חוף מוכרזת כולל שירותי הצלה. כפר הנופש שכאן מציע אפשרות ללינה באוהלי גלמפינג מהודרים כאירוח יוקרתי. באוהלים יש 2 מיטות זוגיות, מזגן ומקרר. יש כאן מקלחות ושירותים נפרדים לטובת אורחי כפר הנופש. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

קמפינג בחופי הים במרכז

חוף הסירה – נווה ים עד לבונים

חוף הסירה נפרס בין חוף נווה ים ומגיע עד לגבול עם שמורת הטבע חוף הבונים. מדובר על חוף לא מוכרז מה שאומר שאין בו שירותי הצלה והרחצה בו אסורה. לא תמצאו כאן שירותים, מקלחות או כל שירות כזה או אחר למטיילים שכאן.  למעשה מדובר על רצועת חוף בתולית. הקמת מאהל קמפינג מותרת אך ורק בתקופת עונת הרחצה ללא הקמת רעש. לנקודת וויז לחצו כאן. למידע נוסף מול מועצה איזורית חוף הכרמל במספר 04-8136500.

חוף מעין הצבי 

חוף מעיין צבי נפרס דרומית לחוף דור נחשולים (טנטורה) ואיזור כפר הנופש דור ומגיע עד למעין צבי. גם כאן צריך לקחת בחשבון שמדובר על חוף לא מוכרז מה שאומר שאין בו שירותי הצלה והרחצה בו אסורה. לא תמצאו כאן שירותים, מקלחות או כל שירות כזה או אחר למטיילים שכאן. למעשה מדובר על רצועת חוף בתולית. הקמת מאהל קמפינג מותרת אך ורק בתקופת עונת הרחצה ללא הקמת רעש. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז חוף מעין הצבי. למידע נוסף מול מועצה איזורית חוף הכרמל במספר 04-8136500.

קמפינג בחופי הים בדרום

חוף ט”ו (חוף באר שבע) אשדוד

בעיר אשדוד דרומית לחוף ט”ו או בשמו הנוסף חוף באר שבע ישנו מתחם בו ניתן לפתוח אוהלים בחינם. כל מה שתמצאו כאן זה מתחם שסביבו יש אבנים גדולות עם שלט ופחי אשפה. הלינה היא רק במתחם המיועד ואסור לפתוח אוהלים על קו המים והבערת אש אסורה. יש כאן שלט גדול בצבע ירוק לבן בו כתוב: מתחם אוהלים ולכן רק כאן מותר להקים אותם. טרם הגעתכם לכאן מומלץ קודם כל לדבר עם מוקד עיריית אשדוד ולוודא כי מידע זה עדיין תקף 08-8545495 או בוואטסאפ 054-8130518.

גן לאומי אשקלון

גן לאומי תל אשקלון אתר עתיקות מדהים ובו תוכלו להגיע לפארק פיקניק, חוף רחצה וגם חניון לילה. חניון לילה של רשות הטבע והגנים נותן את כל השירותים שפשר לקבל באתר קמפינג: מקלחות, שירותים, מטבח שדה, מקררים, אפשרות להשכרת מזרונים, נקודות חשמל ועוד. במתחם יש אפשרות להקים אוהלים פרטים או להשכיר אוהלים למשפחות. אתר הקמפינג בגן לאומי תל אשקלון נמצא על מצוק הכורכר ממנו אפשר לקבל נקודת תצפית מרהיב על הים. למידע נוסף תוכלו למצוא באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים – לחצו כאן.

חוף ניצנים

חוף ניצנים הוא חוף ים מוכרז ושמו חוף הבננה ביץ. החוף מחולק לשני איזורים: בחלקו הדרומי הוא חוף רחצה בלבד הכולל סככת מציל, סככות צל, מסעדה מקלחות ושירותים. ובחלקו הצפוני הוא חוף שמיועד לקמפינג אוהלים בלבד בעלות סימלית (אסור קרוואנים). למידע נוסף לחצו כאן.

החוף הצפוני ליד מלון הרודס והחוף הדרומי ליד חוף המגדלור באילת

החניון הצפוני נמצא ליד מלון הרודס והוא חוף לא מוסדר, הכוונה אין בו שום שירותים למטיילים. החניון קרוב מאוד לחוף המופרד שהוא חוף מוכרז הכולל שירותים ומציל בשעות הפעילות. בחוף הצפוני ניתן לישון עם קרוואנים. כדי להגיע לחוף הצפוני יש לרשום בוויז: החוף הצפוני אילת. החניון הדרומי נמצא בצמוד לחוף המגדלור, גם כאן אין שירותים למטיילים אבל לא מעט מטיילים משתמשים בשירותים והמקלחות של חוף המגדלור כשהוא פתוח. בנוסף בחוף הדרומי יש סככות הצללה. בחניון הדרומי אסור לישון עם קראוונים, אך ורק עם אוהלים פרטים. קחו בחשבון כי בחגים ומועדים החוף הצפוני והדרומי עמוסים מאוד. כדי להגיע לחוף הדרומי יש לרשום בוויז: חוף המגדלור אילת.

קמפינג בחופי הכנרת

על קו המים לצד הכנרת אפשר למצוא מגוון רחב של חופים וחניוני לילה בהם אפשר להקים אוהלים ולחוות חווית קמפינג עם כל המשפחה. בשנים האחרונות חופי הכנרת הפכו מהפכה של שדרוגי החופים והפיכתם לחופים שקטים, מה שמאפשר לנו להגיע ולהנות מחופים ללא רעש ומסיבות כמו שהיה בעבר. איגוד ערים כנרת עושים עבודה מדהימה בלהחזיר את החופים אל הציבור בחינם. כן כן כמו שקראתם, החופים השקטים פתוחים בחינם מלבד תשלום חניה לפי תעריפון האיגוד שגם הוא מוזל. למידע מפורט על המקומות לקמפינג עם הילדים מסביב לכנרת לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים