Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קטיף עצמי להתאהב בטבע

אם אתם מחפשים פעילות של קטיף חווייתי ומהנה בצפון, הגעתם למקום הנכון. בין קיבוץ כברי למצובה, על כביש 70, נמצא אתר קטיף עצמי בשם “להתאהב בטבע”. אתר הקטיף הוא מתחם גדול שמציע קטיף עונתי בהתאם לעונה, ובנוסף מספק חווית בילוי מקיפה בזכות מרחבי הדשא הגדולים, פינות ישיבה מסודרות, פינת חי, משחקייה קטנה לילדים ושלל פעילויות משתנות נוספות. 

מבחינת הקטיף תמצאו כאן מגוון גדול מאוד של פירות וירקות שמשתנה בהתאם לעונה. הקטיף הגדול והמבוקש כאן הוא קטיף התותים שפתוח ברוב ימות השנה. בנוסף בחודשים ינואר-אפריל תוכלו למצוא כאן פירות הדר וירקות מגוונים ומאפריל-יולי מתווספים סוגי תותים מיוחדים נוספים, משמש, פיטנגו, שזיפים ועוד. בחודשי הקיץ אפשר לקטוף ענבים, פסיפלורה, חרובים, ליצ’י ועוד. ובחודשים פסטמבר-אוקטובר יש קטיף של גויאבה, תותית אדומה וצהובה, פיטנגו, ענבים מיוחדים בטעם מנגו ועוד. הקטיף הוא עונתי ומשתנה לעתים בהתאם לתנאי מזג האוויר ולכן תמיד מומלץ לבדוק מה השלל הקיים בטרם הגעתכם. 

לצד שדות הקטיף הרחבים ישנו מתחם מדשאות גדול ופסטורלי שבו מפוזרים ערסלים להנאתכם, ולצידם שולחנות פיקניק ופינות ישיבה מוצלות. באתר יש פינת חי קטנה והמקום מזמין אתכם להביא ירק מהבית ולהאכיל את בעלי החיים. לצד אלה יש משחקיה קטנה לילדים שבה תמצאו בית עץ ופינת משק בית, אזור התנסות בחץ וקשת ועוד. בחודשי הקיץ ובחופשות מתקיימות באתר פעילויות חוייתיות נוספות לילדים. האתר פעיל בכל ימות השנה בתיאום מראש, ובחודשים יולי אוגוסט האתר פעיל מדי יום – מראשון עד שבת – בין השעות 09:00-17:00. ימי ושעות הפעילות עלולים להשתנות בהתאם לעונה ולמגוון הפירות ולכן טרם ביקורכם יש להיכנס לדף הפייסבוק הרישמי של האתר, שם הם מעדכנים על זמני פעילות וגם על הפעילויות השונות שמתקיימות במקום או ליצור קשר ישירות עם האתר. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: קטיף עצמי להתאהב בטבע.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

עין חרדלית – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל קרן ברתות – מסלול שביל קרן ברתות מציע הליכה בתוך חורש מוצל, מעגלי, ממנו ישנן מספר נקודות תצפית לכיוון נחל כזיב ופריחה בחודש מאי של השושן הצחור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים בלגונה המיוחדת של אכזיב ופארק מדשאות גדולות עם אפשרות ללינה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל וליהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו ליהנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק המחצבה – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים, פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.