Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפינג בכנרת

על קו המים לצד הכנרת אפשר למצוא מגוון רחב של חופים וחניוני לילה בהם אפשר להקים אוהלים ולחוות חווית קמפינג עם ילדים. בשנים האחרונות חופי הכנרת הפכו מהפכה של שדרוגי החופים והפיכתם לחופים שקטים, מה שמאפשר לנו להגיע ולהנות מחופים ללא רעש ומסיבות כמו שהיה בעבר. איגוד ערים כנרת עושים עבודה מדהימה בלהחזיר את החופים אל הציבור בחינם. כן כן כמו שקראתם, החופים השקטים פתוחים בחינם מלבד תשלום חניה לפי תעריפון האיגוד שגם הוא מוזל. כאן תוכלו לקבל המלצות על קמפינג בכנרת למשפחות.

באילו חופים בכנרת מותר לעשות קמפינג?

ניתן להקים אוהלים בכל החופים הציבורים של איגוד ערים כנרת בחינם: מפרץ אמנון, חוקוק צפון, שקמים, ברניקי, צינברי, סוסיתא, גופרה, חלוקים, לבנון, כורסי, צאלון, גולן, דוגית, דוגה וכינר. בנוסף ישנם עוד כמה חניוני קמפינג פרטיים בתשלום: חניון ירדן כינרת, חניון האון, חוף רסטל, חוף אי שם ועוד. קחו בחשבון כי בכל החופים השקטים של האיגוד אין צורך שתיאום מראש, ניתן פשוט להגיע על בסיס מקום פנוי. ישנם חופים בהם מאפשרים לנו לקבל מתחמים פרטית, השכרת אוהלים או השכרת קרוואנים בכנרת שם יש צורך בתיאום מראש מול המקום. רגע לפני שאתם יוצאים לחוף או חיניון הקמפינג שבחרתם לכל שאלה נוספת תוכלו לפנות למוקד איגוד ערים כנרת בכוכבית כינרת 55477* או באתר הרישמי שלהם. כדי לעשות סדר היכן מומלץ להגיע למקפינג מסביב לכנרת עם הילדים, ריכזנו לכם כאן למטה רשימה סודרת לפי איזור מערבי ואיזור מזרחי.

קמפינג בצד המערבי

חוף אמנון

בצד הצפון מערבי של הכנרת נמצא חוף אמנון שמוגדר כחוף שקט. כאן ישנו מתחם קמפינג הכולל מדשאות על שפת המים. החוף שעבר שידרוגים בשנים האחרונות הוא חוף נהדר לקמפינג עם ילדים בעיקר בגלל שהוא חוף שקט בו השמעת המוסיקה אסורה. יש כאן שירותי הצלה, שירותים, מקלחות (ללא מים חמים), חשמל, מזנון, תאורה ועוד. בחוף אמנון בדומה לכל שאר החופים הקטים ניתן להכניס כלבים רק לחניון הנופש כאשר הם קשורים ברצועה עם מחסום פה. הכניסה לחוף ללא תשלום רק החנייה בתשלום לפי מחירון האיגוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף אמנון. הוא נמצא על כביש 87 כ 2 ק”מ מערבית לגשר אריק.

חוף חוקוק

חוף חוקוק נמצא בצד הצפון מערבי של הכנרת, הוא נקרא גם “החוף הירוק” או חוף כרי דשא. לאורכו של החוף ישנם מדשאות דשא, הוא מלא בעצי דקל מרשימים מאוד שנותנים כאן צל רב לצד עצי האקליפטוס ובאמצע החוף חוצה אותו נחל מינים. החוף מבוקש מאוד בקרב חובבי קמפינג והוא מחולק לפי מתחמים: בצידו הצפוני אפשר למצוא מתחם קמפינג להשכרת אוהלים בתיאום מראש, כולל אוהלים עם מזגן, מסעדת החוף הירוק ומתחם VIP. במרכז החוף ישנו מתחם ציבורי בו אפשר להקים אוהלים מהבית, שם גם יש מתחם שעשועים לילדים. בחלקו הדרומי יש מתחם גלמפינג גדול ויותר דרומה אפשר להגיע גם לאכסניית אנ”א כרי דשא. הכניסה לחוף ללא תשלום רק החנייה בתשלום לפי מחירון האיגוד. למידע מפורט על החוף לחצו כאן.

חוף שקמים ברניקי

בצד הדרום מערבי של הכנרת תוכלו למצוא רצועת חוף עם 3 חופים צמודים אחד לשני: שקמים, ברניקי וצינברי. בחוף שקמים ברניקי יש מתחם גדול של מדשאות דשא עם שולחנות פיקניק ושמשיות בו תוכלו להקים את האוהלים. שימו לב כי אתם מקימים את האוהלים במתחם במותר ולא בחוף המוכרז – יש שילוט ברור במקום. בחוף יש שירותים, מקלחות (ללא מים חמים), חשמל, מזנון ועוד. בדומה לכל שאר החופים השקטים ניתן להכניס כלבים רק לחניון הנופש כאשר הם קשורים ברצועה עם מחסום פה. הכניסה לחוף ללא תשלום רק החנייה בתשלום לפי מחירון האיגוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף שקמים ברניקי. החוף נמצא דרומית לחוף חמי טבריה על כביש 90.

חוף צינברי

החוף השלישי ברצועת שלושת החופים שצמודים אחד לשני: שקמים, ברניקי וצינברי. בחוף צינברי מתחם הקמפינג מגודר, מסודר והוא כולל צל טבעי וסככות. גם כאן שימו לב כי אתם מקימים את האוהלים במתחם במותר ולא בחוף המוכרז – יש שילוט ברור במקום. בחוף יש שירותים, מקלחות (ללא מים חמים), חשמל, מזנון ועוד. בדומה לכל שאר החופים השקטים ניתן להכניס כלבים רק לחניון הנופש כאשר הם קשורים ברצועה עם מחסום פה. הכניסה לחוף ללא תשלום רק החנייה בתשלום לפי מחירון האיגוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף צינברי. החוף נמצא על כביש 90 מצפון לצומת כנרת.

חניון ירדן כנרת

בצד הדרום מערבי של הכנרת נמצא חניון ירדן כנרת מקבוצת תיירות ארץ כנרת. החניון הוא אתר קמפינג מטופח ומומלץ מאוד בו יש אוהלים ממוזגים, מתחמים לקבוצות גדולות ומתחם לאוהלים פרטים. יש כאן תאורה, שירותים מקלחות, שולחנות פיקניק, נקודות חשמל, תאורת שטח ועוד. בנוסף לכל זה יש מינימרקט בתוך המתחם שפתוח במהלך שעות היום. מה שמיוחד במתחם שמיצידו הדרומי אפשר לשחות באיזור בהם המים בדרכם לירדנית ומצידו בצפוני של החניון אפשר לשחות בכנרת. למידע מפורט על חניון ירדן כנרת ניתן להיכנס לאתר הרישמי שלהם. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חניון ירדן כנרת. הוא נמצא על כביש 90 בסמוך לסכר דגניה.

קמפינג בצד המזרחי

חוף דוגה

בצד הצפון מזרחי של הכנרת נמצא חוף דוגה. הוא חוף רחצה מוכרז ושקט עם שירותי הצלה פעילים בעונה. מדובר בחוף רחצה מסודר לצד הכנרת שבו יש מרחבי דשא גדולים, שמשיות שמעניקות המון צל וגם אטרקציות לילדים כמו: גן שעשועים חדיש ומושקע, מתחם מזרקות מים לילדים וגם חניון לילה מסודר עם מספר אפשרויות לינה לצד הכנרת. כל אלה יחד הופכים את חוף דוגה לאחד המומלצים והאטרקטיביים בכנרת, וחוף נהדר למשפחות בפרט. למידע מפורט על החוף לחצו כאן.

חוף גופרה

חוף גופרה נמצא בצד המזרחי של הכנרת והוא חוף שקט ומורכז. בתוך תחום חוף גופרה אפשר למצוא מתחמים להקמת אוהלים והשכרת אוהלים. חוף גופרה קיבל את שמו כי לצידו ישנו מעיין מי גופרית שנובע כאן לאורך כל השנה. לאורך קו המים ובשאר המתחמים המסודרים אפשר להקים אוהלים ולהנות מחוף רחצה הכולל שירותי הצלה, חוף מצוין למשפחות עם קטנטנים. לאורך החוף ישנה טיילת נגישה, פינת משחקים לילדים, מקררים להשכרה, מינימרקט, מקלחות, שירותים, שולחנות פיקניק רבים ובעיקר חוף נקי ומסודר. הכניסה לחוף ללא תשלום רק החנייה בתשלום לפי מחירון האיגוד. למידע מלא על החוף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף נווה מדבר
אתרי קמפינג בים המלח
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף נווה מדבר
אתרי קמפינג בים המלח