Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי הכנרת השקטים הכי מומלצים למשפחות

הכנרת בשנים האחרונות עברה מהפכה גדולה וחלק מהחופים בה הפכו להיות חופים שקטים. חופים אלו הם חופים עם פיקוח צמוד, ללא אפשרות להשמיע מוסיקה, והם מותאמים למשפחות עם ילדים בגילאים שונים. לשמחתנו מאז שהחופים בכנרת עברו להיות תחת איגוד ערים כנרת, החופים הפכו גם זולים יותר לחניה יומית/שעתית. למידע מלא על עלות חניה לחץ כאן. בנוסף לכל זה אם יש לכם שאלות או מידע שאתם לא מוצאים תוכלו להתקשר לכוכבית כנרת *55477 שפועל 24/7.

מעל ל 40 חופים שונים יש מסביב לימת הכנרת, חלקם מוכרזים וחלק לא, חלקם גובים תשלום כניסה או חנייה וחלקם לא. אז איזה מהם הם חופים שקטים. במפה שבתחתית הכתבה תוכלו לראות את כל החופים השקטים המומלצים כולל מידע מפורט על כל אחד מהם. בסיום הכתבה תמצאו את המפה – תוכלו ללחוץ על כל נקודה במפה ומשם להגיע לעמוד הרשמי שבו יש מידע מלא על השירותים שכל חוף מציע. הנה רשימה של החופים השקטים בכנרת המומלצים שלנו:

חוף צמח

בחודש מרץ 2020 נפתח מחדש לקהל הרחב חוף צמח כחוף שקט לאחר שנים שהיה סגור. החוף פתוח ללא עלות ויש בו גם אזורי קמפינג בחלקו המזרחי. יש שטח דשא גדול והוא מיועד למבקרי היום. בנוסף יש כאן ברזיות, מצללות, תאורה, שירותים, מקלחות וגם גישה לנכים. החניה לחוף היא במרכז האוכל מול הכנרת. למידע נוסף לחצו כאן.

חוף צינברי

על כביש 90 צפונית לצומת כנרת תמצאו את חוף צינברי, נחשב לחוף מוכרז ושקט בו לא ניתן להשמיע מוסיקה. המקום מונגש לנכים כולל מלתחות ויש כאן איזור קמפינג כולל תאורה, שולחנות, ברזיות, שמשיות ומצללות. ניתן להיכנס עם כלבים הקשורים עם מחסום בפיהם. עלות החנייה היא על פי מחירון האיגוד והכניסה להולכי רגל היא חינם. כאשר מפלס הכנרת גבוה יש לקחת בחשבון כי המים כאן עמוקים כמעט מהכניסה למים (במדרגות).

חוף שקמים ברינקי

על כביש 90 דרומים לחוף חמי טבריה תמצאו את חוף שקמים ברינקי, נחשב לחוף מוכרז ושקט בו לא ניתן להשמיע מוסיקה. המקום מונגש לנכים כולל מלתחות ויש כאן איזור קמפינג כולל תאורה, שולחנות, ברזיות, שמשיות ומצללות. ניתן להיכנס עם כלבים הקשורים עם מחסום בפיהם. עלות החנייה היא על פי מחירון האיגוד והכניסה להולכי רגל היא חינם. כאשר מפלס הכנרת גבוה יש לקחת בחשבון כי המים כאן עמוקים כמעט מהכניסה למים (במדרגות).

חוף גינוסר

בצידה המערבי של הכנרת ישנם לא מעט חופים ציבוריים, אחד מהם הוא בתוך קיבוץ גינוסר – חוף גינוסר. חוף גינוסר הוא חוף קטן, שקט ואינטימי. משני צידו של החוף יש מזח אבנים מה שיוצר כאן בריכה תחומה, היתרון של החוף למשפחות עם ילדים הוא בעיקר העובדה שכמה מטרים אל תוך הכנרת המים רדודים ורק אז הופכים עמוקים. חוף גינוסר שייך למלון נוף גינוסר הצמוד אך מדובר על חוף ציבורי כך שהוא פתוח לכל הקהל הרחב. שעות הפעילות של החוף 10:00-18:00 והוא פתוח בחינם. למידע נוסף לחצו כאן.

חוף חוקוק צפון 

על כביש 90 כ 3 ק”מ צפונית לקיבוץ גינוסר תמצאו את חוף חוקוק צפון, נחשב לחוף מוכרז ושקט בו לא ניתן להשמיע מוסיקה. המקום מונגש לנכים כולל מלתחות ויש כאן איזור קמפינג כולל מדשאות, משטחים מוצלים לטובת קמפינג, מצללות, סככות, שמשיות, שירותים ומקלחות ללא מים חמים, תאורה, ברזיות וכיורים. בנוסף יש כאן גם אופציה להשכיר אוהלים וציוד לינה. הכניסה לכלבים אסורה בתחום החוף המוכרז ניתן להכניס כלבים קשורים ברצועה לתחום חניון הנופש. עלות החנייה היא על פי מחירון האיגוד והכניסה להולכי רגל היא חינם. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

חוף מפרץ אמנון

על כביש 87 כ – 2 ק”מ מערבית לגשר אריק תמצאו את חוף מפרץ אמנון, נחשב לחוף מוכרז ושקט בו לא ניתן להשמיע מוסיקה. המקום מונגש לנכים כולל מלתחות ויש כאן איזור קמפינג כולל תאורה שולחנות, ברזיות, שמשיות, מצללות, שירותים ומקלחות ללא מים חמים. הכניסה לכלבים מותרת רק לכלבים קשורים ברצועה לתחום איזור הקמפינג. עלות החנייה היא על פי מחירון האיגוד והכניסה להולכי רגל היא חינם.

חוף דוגה

בצידה המזרחי של הכנרת נמצא חוף דוגה, בין שני החופים דוגית וחוף כינר. החוף נפתח לאחר 8 שנות שיפוץ והוא מקסים ומאובזר בצורה נהדרת. החוף הוא חוף מוכרז עם שירותי הצלה ויש בו שמשיות מפוזרות לצל שקרובות יחסית אל המים, המון שטחי מדשאות וגישה נוחה למים. בנוסף יש גם יש גן שעשועים חדש ומושקע. חוף דוגה מוגדר כחוף שקט והשמעת מוסיקה אסורה, הדלקת אש מותרת במקומות המיועדים לכך. הכניסה אל החוף היא בחינם, התשלום הוא על החניה בלבד על פי מחירון האיגוד. החוף גם מציע מספר אפשרויות לינה (בתשלום) כמו אוהלים מהבית, אוהלים ממוזגים וחניון קראוונים. למידע מפורט לחצו כאן.

חוף גופרה

על כביש 92 כשני קילומטרים צפונית לעין גב תוכלו להגיע אל חוף גופרה, מדובר על חוף מוכרז ושקט בו לא ניתן להשמיע מוסיקה. המקום מונגש לנכים כולל מקלחות, שירותים בנוסף הגישה לקו המים גם נגישה ואפשר למצוא בחוף כסאות גלגלים המותאמים לטבילה במים. יש כאן איזור קמפינג גדולה בו תמצאו שולחנות פיקניק, ציליות, שירותים ומקלחות ללא מים חמים, מחסות צל, תאורה. עלות החנייה היא על פי מחירון האיגוד והכניסה להולכי רגל היא חינם. למידע נוסף לחצו כאן.

חוף צאלון

נמצא בצידה המזרחי של הכנרת ומוגדר כחוף שקט שהשמעת מוסיקה אסורה בו. חוף מסודר ונקי שמתאים למשפחות שיש בו שירותי הצלה, צל תחת העצים המפוזרים בחוף, גישה נוחה למים רדודים ושירותים ומקלחות. הדלקת אש מותרת בשטח החוף. חוף צאלון מציע גם אפשרויות לינה וקמפינג. הכניסה היא ללא עלות, מלבד התשלום על החנייה לפי תעריף האיגוד. 

שדרוג נוסף שהצטרף לשיפור סביב חופי הכנרת הוא שירות קו סובב כינרת שהושק על ידי איגוד ערים כינרת בשנת 2010. אוטובוס שמסיע בחינם נוסעים מטבריה לכל חופי הכנרת ויוצא כל שעתיים מאיזור בניין “גליל סנטר” ברחוב הגליל שבטבריה – השירות פועל לסירוגין ולכן יש להיכנס לאתר הרשמי ולהתעדכן – לאתר לחץ כאן.

שביל סובב כנרת

פרוייקט נהדר של החברה להגנת הטבע משנת 2003 יצר סביב הכנרת שלנו שביל הליכה באורך 65 ק”מ המקיף את הכנרת כולה. השביל מתאים להליכה רגלית ויש בו גם חלקים המתאימים לאופניים. השביל מסומן בסימון שבילים לבן, סגול וכחול. נקודות השביל הן: גשר אריק, הכנסייה היוונית, כפר נחום, כנסיית האושר על הר האושר הצופה לכנרת, כנסיית הלחם והדגים, העיר טבריה, בית עלמין כנרת, ירדנית, בית גבריאל, דגניה, קיבוץ מעגן, קיבוץ עין גב, כורסי, נחלי הבטיחה. חשוב לציין כי ברגע שהכנרת נמצאת בשיאה מבחינת המפלס הגבוה חלקים מהשביל נמצאים מתחת למים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.