Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבים פתוחים בשבת - יקבים בגולן / צפון הארץ

היקבים הפכו כבר מזמן לאפשרות בילוי אהובה לא רק עבור חובבי היין. השילוב של יין איכותי עם מרחבי הטבע הפתוחים של הצפון מספק לנו אפשרות בילוי נהדרת וייחודית. הביקור ביקבים נחשב לחוויה רומנטית עבור זוגות, אבל מתאים גם למשפחות וקבוצות חברים שרוצים לבלות יום כייף באווירה קצת אחרת. יקבים מסויימים יצרו מרכזי מבקרים כדי להעשיר את החוויה, והסיור בהם מלמד על תהליך ייצור היין, על סוגי היין השונים וגם קצת הסברים על האזור שבו היקב נמצא. ישנם יקבים שמוקפים במרחבי ישיבה פתוחים או במפרסות יפהפהיות ואחרים מספקים פשוט חוויה של בילוי פסטורלי לצד טעימות יין, גבינות ומטבלים ייחודיים. המשיכו לקרוא ותכירו מספר יקבים בגולן ובצפון שכדאי לכם להכיר.

יקב שאטו גולן

יקב שאטו גולן נמצא בדרום רמת הגולן, במושב אליעד, והוא מציע חווית בילוי מיוחדת בין חדרי היקב המפואר. בגינה החיצונית תמצאו מרחבים פתוחים עם שטחי דשא מסודרים, ובהם מפוזרים שולחנות וכיסאות לשימוש אורחי היקב. השילוב המושלם של היקב האיכותי עם המרחב הפתוח הופך אותו למושלם גם עבור משפחות עם ילדים שיכולים להתרוצץ כאן בזמן שהגדולים נהנים מטעימות היין. ביקב שאטו גולן יש מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על ייצור היין ולהתרשם ממיכלי היין הגדולים, ניתן לקבוע סיור בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת.

יקב בזלת הגולן 

יקב בזלת הגולן שוכן ברמת הגולן, בישוב קדמת צבי, שנמצא במרחק מספר קילומטרים מהעיר קצרין. במקום ישנו מרכז מבקרים שבו תוכלו לשמוע ולהכיר את סיפורו של היקב ומקור החיבור המיוחד של היין לאזור רמת הגולן. תלמדו על תהליך ייצור היין וכמובן תיהנו ומטעימות של יינות משובחים. ישנן כמה אפשרויות אירוח ותוכלו לבחור את זו שמתאימה לכם ולהרכב שלכם. ניתן להגיע לטעימות יין המוגש לצד מטבלים, ויש אפשרות לאירוח בקבוצות או לערוך אירועים פרטיים בתיאום מראש מול היקב. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

יקב אסף רמת הגולן

יקב אסף שנמצא במושבה קדמת צבי הוא יקב משפחתי מיוחד עם סיפור מעניין ועם השנים הוא הפך לכפר יין. הייחודיות של כפר היין היא בכך שהוא מציע חווית יין וקולינריה, מרכז מבקרים בנושא היקב והיין, חנות מוצרים וגם בקתות אירוח מטופחות – הכל במקום אחד. בכפר היין פעילים כל בני המשפחה בהתאם לגילם והכשרתם, ולחלקם ידע רב בתחום היין והכרמים. הביקור ביקב אסף מציע חוויה ואטרקציה של ממש באווירת שלווה ורוגע. היקב פתוח בכל ימות השבוע וגם בשבת, כל המידע על יקב אסף באתר הרשמי

יקב תל שיפון 

 יקב תל שיפון הוקם מתוך אהבה גדולה ליין בצפון רמת הגולן. היין שכאן הוא תוצר של הענבים הגדלים בכרמים שגדולים בשטח היקב. אתם יכולים להגיע ליקב תל שיפון ולהנות מאווירה מדהימה, להנות מארוחת בוקר טעימה אל מול נוף הכרמים ונופי התלים: תל שיפון, יוסיפוןף חזקה, בנטל ואביטל מתוך הייקב ניתן לצאת לטיולי ג’יפים, טיולי ריידרים בין הכרמים וכן גם לטוס במסוק הפרטי של תל שיפון. למידע מלא לחצו כאן.

יקב פלטר קיבוץ עין זיוון 

יקב פלטר נמצא בקיבוץ עין זיוון ובו ישנו מרכז מבקרים, עם אפשרות לצאת לסיורים ביקב. בביקור שלכם ביקב פלטר תוכלו לטעום ממגוון היינות, וליהנות גם מגבינות עיזים תוצרת בית. היקב פתוח בכל ימות השבוע וגם בימי שבת, אך בסופי שבוע לא מתקיימים סיורים. למשפחה יש מותג יין נוסף “יקב מטר” שהינו יקב כשר שמטרתו לפנות לקהל רחב ומגוון יותר. למשפחת פלטר יש מספר כרמים באזור רמת הגולן והגליל העליון שבהם הם מגדלים מגוון ענבים לייצור יין משובח.  למידע נוסף ושעות פעילות כנסו לאתר הרשמי של יקב פלטר. 

יקב נעמן רמות נפתלי

יקב נעמן הוקם בשנת 2004 על ידי רמי ובטינה נעמן שעברו מרמת השרון הישר אל הגליל העליון לרמות נפתלי. כאן הם בנו את מתחם ביתם שכולל בית גלילי מאבן עתיקה, סטודיו לאומנות של בטינה ויקב “נעמן”. היקב מעוצב כמערה מחופת טיח גס ואבן ויש בו מרכז מבקרים וחדר חביות. בתיאום מראש תוכלו להנות מסיורי יין כולל טעימות יין שאורכו בין 45-60 דקות. למידע מלא לחצו כאן.

יקב שטרן בקיבוץ תובל

בגוש תפן שגליל העליון נמצא קיבוץ תובל ובו הוקם מרכז מבקרים של “יקב שטרן”. היקב הוא יקב בוטיק משפחתי שנמצא על אחת הפסגות עם הנוף הכי יפה שיכול להיות – הישר אל הים התיכון. תוכלו לצאת כאן לסיור הכולל הסבר על תהליך הייצור, לבקר בחדר החביות, להנות מטעימות יין משובח ולשמוע את הסיפור המרתק של היקב. למידע מלא לחצו כאן.

יקב לוטם

ייקב לוטם בגליל התחתון הוא יקב בוטיק אורגני, כאן תוכלו להגיע לאורך כל ימות השבוע ולהנות מנוף מדהים לצד ביקור וטעימות מ 5 סוגי היינות שיש בייקב. בנוסף לטעימות תקבלו הסברים מפורטים על כל אחד מהם ועל תהליך הייצור המיוחד של היקב. בנוסף תוכלו להנות גם מפלטת גבינות מתוצרת מחלבת ברקנית כולל מנות שף מעולות. למידע מלא לחצו כאן.

יקר סקוריה

יקב סקוריה שוכן במושב כנף שבמורדות רמת הגולן. בביקור שלכם ביקב תוכלו לשבת בגינה או בחדר הממוזג וליהנות מטעימות של יין וגבינות משובחות המוגשות לצד ירקות, לחמים ושמן זית. ניתן לערוך פעילויות לקבוצות, סיורים או סדנאות בתחום היין בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

יקב אמפורה

יקב אמפורה נמצא במושב כרם מהר”ל בדרום הכרמל. ביקב תוכלו ליהנות מבילוי נעים לצד נוף הכרמים הפתוח. היקב והאזור שמקיף אותו הם מרשימים מאוד ביופיים ומעניקים אווירת נחת ושלווה. בנוסף לחוויה של טעימות היין לצד הגבינות, ניתן גם להזמין סלסלות פיקניק מפנקות לאיסוף. ניתן גם לערוך אירועים פרטיים ביקב היפהפה בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.