Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות מומלצות באילת

אילת העיר הדרומית ביותר בישראל ששוכנת על חופי הים האדום מתהדרת בסצנה קולינרית מגוונת. עם מזג האוויר החם לאורך כל השנה וזרם התיירים הבינלאומיים, אילת מציעה מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה נינוחים על החוף המגישים פירות ים טריים ותענוגות ים תיכוניים ועד למסעדות המציעות חוויות גורמה מעולות. המשיכו לקרוא כדי לדעת איזו מסעדות מומלצות לבקר בהן כשאתם נופשים באילת.

קאזה דו ברזיל

ברוכים הבאים לאחת המסעדות המוכרות, הוותיקות והמבוקשות ביותר שיש באילת – קאזה דו ברזיל! מסעדת בשרים איכותית שמציע תפריט עשיר הכולל בשרים, סלטים, מנות צמחוניות ומנות ילדים. מהרגע שתכנסו למסעדה מיד תספגו את האווירה ותרגישו כאילו לרגע אתם נמצאים בברזיל הרחוקה. כתובת המסעדה: חטיבת גולני 3 אילת בצמוד למלון נובה. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “קאזה דו ברזיל” אילת.

פסטורי מסעדה איטלקית 

מסעדת פסטורי נמצאת בחופה הצפוני של העיר אילת והיא מסעדה איטלקית אמיתית. המסעדה מציעה תפריט עשיר של בשרים, פירות ים, דגים, מנות ראונות, פסטות ומאכלי ים בניחוח איטלקי. בנוסף לכל זה תוכלו להנות מתפריט יינות משובח שמשתלב הייטב עם מנות הדגל של המסעדה. מסעדת פסטורי היא מסעדה ידידותית גם לילדים. כתובת המסעדה: תרשיש 7 אילת בין מלון נפטון למלון קיסר. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “פסטורי” אילת.

המחבוא של אדי

אי שם בשנת 1979 הוקמה המסעדה “המחבוא של אדי” על ידי אדי חץ השף והבעלים. המסעדה ממוקמת בתוך שכונה במקום קטן אך המנות שלה משובחות. במסעדה יש מנות קלאסיות לצד מנות מיוחדות של השף אדי, מנות ראשונות וגם מנות היישר מהים. כתובת המסעדה: הסמגר 2 אילת. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “המחבוא של אדי”.

הלב הרחב

מסעדת הלב הרחב שנפתחה בשנת 1978 נפתחה כמסעדת פלאפל משפחתית ובה יכולתם למצוא רק פלאפל. ככל שעברו השנים והמקום הפך פופולרי יותר ויותר קיבלה המסעדה את שמה “הלב הרחב”. כיום מדובר על מסעדה עם מגוון רחב של מנות ראשונות, מנות בשריות מיוחדות, דגים ועוד. כתובת המסעדה: חיל ההנדסה 6 אילת. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “הלב הרחב”.

המפלט האחרון

זו קריאה ראשונה לחובבי הדגים ופירות הים! המפלט האחרון היא מסעדת דגים משובחת שנמצאת בחוף אלמוג והיא עובדת כבר למעלה מ 30 שנה. מהמסעדה מקבלים נקודת תצפית אל מעגן הסירות הפסטורלי ממנו מגיעים המנות המוגשות היישר אל הצלחת שלכם. כתובת המסעדה: חוף אלמוג אילת. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “המפלט האחרון”.

לס סרדינס

על שפת המרינה באילת ממוקמת מסעדת הדגים לס סרדינס. התפריט כאן מגוון והוא כולל מנות עיקריות של דגים, פירות ים, בשרים, פסטות וגם מנות ראשונות מגוונות. כתובת המסעדה: טיילת מלון לגונה אילת. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “לס סרדינס”.

לה קוצ’ינה

בטיילת רויאל נמצאת אחת המסעדות המוכרות והטעימות באילת – לה קוצ’ינה. בואו לחוויה קולינרית של אוכל איטלקי אותנטי והיא מציעה מנות טוסקניות קלאסיות. כתובת המסעדה: טיילת רויאל החוף הצפוני אילת. למידע נוסף באתר הרישמי של מסעדת “לה קוצ’ינה”.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.