Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפינג בצפון - חניוני לילה ומתחם אוהלים בצפון

עונת הקמפינג היא אחת האהובות על מטיילים, והיא מאפשרת טיול וצבירת חוויות הכי קרוב לטבע שרק אפשר. בישראל יש מגוון רחב של מקומות שבהם אפשר לפתוח אוהל וליהנות מחווית הקמפינג, וחלק גדול מהם אפילו בחינם. הבילוי המושלם לכל המשפחה בימים הנעימים בצפון הארץ הוא ללא ספק קמפינג משפחתי. קמפינג הוא בילוי משפחתי מדהים ויש מגוון רחב של חניוני לילה בצפון ומתחמי אוהלים. כאן תוכלו למצוא כמה מומלצים:

קמפינג על גדת הירדן – גשר הפקק לגשר יסוד המעלה

קמפינג על גדת נהר הירדן מספק לכם פיתרון מושלם – קמפינג בחינם לצד נהר זורם ומרענן במיוחד בימים החמים. אז אם אתם מחפשים מקום על גדות נהר הירדן שבו תוכלו להקים את האוהל שלכם כדאי לדעת שניתן לעשות זאת אך ורק ברצועה קטנה לאורכו של נהר הירדן – בין גשר הפקק לגשר החמישה יסוד המעלה. למעלה מ 10 גשרים יש לאורכו של נהר הירדן, מצפון לדרום, אך רק בין גשר הפקק לגשר יסוד המעלה ניתן להקים אוהלי קמפינג בחינם. מדובר ברצועה שאורכה כ 3 ק”מ סך הכל משני גדות נהר הירדן. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

קמפינג דפנה-  רשת מלונות מטיילים

קמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים מציע חניון קמפינג מאובזר בו תקבלו את האוהל, מזרונים, נקודות חשמל, מטבח משותף, שירותים ומקלחות חמות. ניתן להוסיף גם ארוחת בוקר בחדר האוכל של מלון דפנה. לצד אתר הקמפינג זורם לו פלג של נחל דן. נציין שהמיקום של הקמפינג הוא המיקום הכי טוב לטיולים בטבע בצפון. סביב הקמפינג עצמו יש מגוון רחב של אטרקציות, מסלולי טבע והמון דברים שאפשר לעשות עם כל המשפחה. למידע נוסף על המקום וקבלת הנחה לחצו כאן. 

בלום וילג’ – קייקי כפר בלום

מתחם קייקי כפר בלום מציע חווית קמפינג על גדות נהר הירדן. יש כאן מתחמי אוהלים שנמצאים קרוב למתחם האטרקציות של קייקי כפר בלום. יש כאן: קייט קיאקים, קיר טיפוס, אומגה למים, פארק חבלים ועוד. תוכלו להגיע לכאן עם אוהלים מהבית (לקבוצות בלבד) או להשכיר את אחד מעשרות האוהלים שקיימים במתחם. בכל אוהל יש דק עץ, מיטות, ציפיות, סדינים, כריות, שקע חשמלי מקרר ותאורה. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

כפר הנופש מעיין ברוך

כפר הנופש מעיין הוא מתחם גדול עבור לינת קמפינג בגליל העליון באזור רווי במסלולי טיול ואטרקציות. בנוסף לאפשרות של לינה באוהל שתביאו מהבית יש כאן אפשרות גם ללינה באוהלים ממוזגים וגם מספר צימרים. מי שמעוניין יוכל לשכור מזרונים מהאתר. ברחבי פארק הנופש זורם לו פלג מים יפהפה של נחל שניר. בחניון לילה יש שירותים ומקלחות, מטבח ובו: מקררים, עמדות בישול ומקום לשטיפת כלים. ברחבי האתר יש עמדות למדורות, ספסלי פיקניק פזורים ומזנון. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

אינדי פארק

בלב עמק החולה ממש בסמוך לאיזור בו נהר הירדן שזורם בצורה שקטה ונעימה, בין הרי הגולן ורכס נפתלי הוקם פארק האטרקציות אינדי פארק. אם אתם מחפשים מקום להעביר בו יום שלם של כייף לכל המשפחה זה בהחלט יכול לתת לכם מענה לכך. כאן תוכלו לצאת ל: שייט בירדן, טיולי אופניים, טיולי ג’יפים, סדנאות יצירה ולהנות מהאטרקציות הקיימות בפארק עצמו. בנוסף המקום מציע מתחם אוהלים לקמפינג משפחתי. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

קמפינג בפארק הירדן

פארק הירדן נמצא משתרע על שטח ענק של כאלף דונם ובתחומו עוברת זרימה של נהר הירדן. הפארק מאפשר בילוי בחיק הטבע וניתן להגיע אליו לבילוי יומי או לשלב גם לינה. הלינה שיש בפארק היא בסיסית, במספר אפשרויות לינה: קמפינג אוהלים, חניון קראוונים, מאהל בדואי וגם מספר חדרי צוות. בפארק יש אטרקציות ומסלולי טיול שחלקם מסלולי טיול רטובים עם הליכה במים. יש כאן גם בריכות טבעיות, עתיקות, גן שעשועים ואזור פיקניק רחב. מותר להדליק אש באזורים המיועדים לכך. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

חוות הפיטאיה משק גור

חוות הפיטאיה נמצאת במושב גבעת יואב שבדרום רמת הגולן. המתחם מציע אפשרות של לינה חווייתית בלב הטבע עם נוף מרהיב ובמרחק נסיעה של מספר דקות מחופי הכנרת. בחווה יש מספר אפשרויות ללינה באוהלים שלכם או באוהלים מוכנים שתקבלו מהמקום. במידה ובחרתם להגיע אם אוהל שלכם מהבית, כדאי לדעת שיש אפשרות להשכרת מזרונים לפי כמות הלנים. במתחם הקמפינג המרכזי יש שירותים ומקלחות משותפים, איזורי ישיבה, עמדות מנגל, מקררים, עמדות חשמל ועוד. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

גן לאומי מעיין חרוד

גן לאומי מעיין חרוד נמצא למרגלות הגלבוע ובשטחו זורם פלג מים של המעיין הנובע בתחומיו. פארק מעיין חרוד הוא אתר נופש מקסים שמשלב חווית בילוי יום נהדרת עם מספר אפשרויות לינה וקמפינג. הפארק הוא מטופח ומתוחזק על ידי רשות הטבע והגנים, יש בו שטחי מדשאות גדולים עם פינות צל, שולחנות פיקניק, גן שעשועים קטן, מסלולי טיול קצרים וגם אפשרות להדלקת מנגלים. גן לאומי מעיין חרוד הוא מבין המקומות המומלצים ביותר למשפחות לקמפינג משפחתי. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

קמפינג בגן לאומי אכזיב 

חופי אכזיב הם מבין היפים בארץ והם מהווים בילוי מושלם לכל המשפחה בימי הקיץ החמים. מדובר ברצועת חוף המתחילה מהנקודה הצפונית ביותר בארץ, ראש הנקרה וממשיכה עד לגן הלאומי אכזיב של רשות הטבע והגנים. בין רצועות החוף היפות שיש באזור נמצא גם גן הלאומי אכזיב השייך לרשות הטבע והגנים. שם תמצאו חוף רחצה מוכרז, שטחי פיקניק גדולים, בריכות ים רדודות וגם שרידי עיר חוף עתיקה. בנוסף האתר מציע חניון לילה מסודר באפשרויות לינה שונות – אוהלים, חושות וחדרים. במתחם יש שולחנות פיקניק, מקלחות ושירותים. הכניסה לגן הלאומי ולקמפינג היא בתשלום, יש הנחה למנויי מטמון של רשות הטבע והגנים. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

חאן ופארק דרך העץ

אל מול נוף הר תבור שנמצא בגליל התחתון, בתוך מושב שדמות הדבורה, נמצא פארק דרך העץ. בפארק יש מגוון אטרקציות שכולן סביב נושא עץ וגם אפשרויות לינה וקמפינג. בין אם תבחרו לבקר כאן ביקור יומי או ללון כאן בלילה תוכלו ליהנות משלל האטרקציות במקום ובסביבתו. החאן והפארק הוקמו במטרה לשלב את ערכי שמירת הטבע בדגש על העצים. כמו שם המקום ככה גם הפעילויות שיש בו. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
מלון מטיילים מטולה - רשת מלונות מטיילים
מלונות בישראל
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
מלון מטיילים מטולה - רשת מלונות מטיילים
מלונות בישראל