Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשימת פארקי המים בישראל

הקיץ הגיע ואחד ממקומות הבילוי האהובים בעונה החמה עם הילדים הוא פארקי מים. לשמחתנו לכל אורכה של ישראל תוכלו למצוא מגוון של פארקי מים מקטנים ועד גדולים. כדי לעשות סדר ריכזנו לכם כמה פארקי מים נהדרים לבילוי עם הילדים והכנו רשימה מצפון לדרום. כל מה שנותר לכם זה רק להכין תיק, נשנושים, קרם הגנה, כובע וקדימה לפארק המים:

פארק המים חוף גיא

על שפת הכנרת בצידה המערבי תוכלו להגיע לקיץ מלא חוויות בפארק המים חוף גיא. הפארק שוכן בשטח ענק של למעלה מחמש עשרה דונמים ובהם תמצאו שטחי דשא, בריכות מים, מתקני שעשועים לילדים וגם למבוגרים, כמה סוגי מגלשות באורכי שונים, פינות מוצלות, מלתחות, שירות, הסעדה ועוד. המקום עצמו מעוצב כספינה מה שנותן הרגשה כאילו אנחנו נכנסים לספינה שתקח אותנו להפלגה בעולם השעשועים והאטרקציות. במקום תוכלו למצוא גם גישה נוחה לכנרת על ידי חוף ים צמוד שהוא חוף פרטי עם מיטות שיזו, ושמשיות. למי מכם שרוצה יכול גם להנות מספורט ימים שמוצע כאן בנוסף. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

אקווה כייף  – פארק מים צף

פארק המים הצף היחיד בישראל נמצא בכנרת. לא רחוק מחוף גיא תוכלו למצוא את אקווה כייף. אקווה כייף מציע 3 מתחמים: פארק מים צף, אקווה רייס ואקווה תור. בפארק המים הצף מחולק ל 3 רמת כך שכל אחד יכול למצוא את המסלול בשבילו. מדי שנה משדרגים את האטרקציות באקווה כייף כמו למשל האטרקציה שנוספה היא אקווה רייס – מתאים מגיל 16+ וכאן תוכל לצאת למירוץ קארטינג על המים! לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

גילצ’ פארק המים של עפולה

פארק המים החדש של העיר עפולה הוא פרוייקט מיוחד שרבים חיכו לו והוא סוף כל סוף כבר נפתח. המקום מהווה את פארק המים הראשון של העיר, והוא מהווה אטרקציה מרכזית ומרעננת עבור משפחות. גליצ’ הוא פארק מים עירוני והוא יכלול מגוון מתקני מים שמתאים לילדים בגילאים שונים. בתכנון ובניית הפארק הושקעה מחשבה רבה ועלות הקמה גבוהה, והוא למעשה פארק המים הראשון מסוגו באזור הצפון. בין המתקנים שהוקמו בפארק המים של עפולה תמצאו 6 מגלשות מים בגדלים שונים ומתחם מים צבעוני ומרשים עבור הקטנטנים. למידע נוסף לחצו כאן.

פארק המים נוף הגליל

בלב העיר נוף הגליל הוקם פארק מים שנכון ליום כתיבת שורות אלו הוא הגדול ביותר בצפון! הפארק מציע חוויה אדירה לכל המשפחה ולמגוון רחב של גילאים. בפארק יש מספר רב של מתקנים שמתאימים לכל הגילאים החל ממגלשות גוף, מגלשות אבובים, מתחם בריכת ילדים, גן משחקי מים כולל מגלשות לקטנים כחלק מ “עולם הילד”, מפלים, פטריות של מים, דמויות כמות זיקית וצפרדע, עצים, דלי שמשפריץ מים. בנוסף יש כאן מגלשה ענקית עם ארבעה מסלולים צבעוניים וגם מגלשות קונוס שיובילו את הגולשות בין פיתולים לחוויה אדירה! למידע מלא לחצו כאן.

פארק מים גלי ים חיפה

פארק המים גלי ים נמצא בצמוד למלון לאונרדו בחופה הדרומי של העיר חיפה. בפארק המים תוכלו להנות מבריכת שחייה חצי אולימפית הכוללת מגלשה גדולה ומגדלת דולפין הנשפכת לבריכת פעוטות. סביב הבריכות יש מדשאות דשא, פינות ישיבה, מתחם ג’ימבורי, מתנפחים, טרמפולינות, בריכות כדורים ועוד שלל אטרקציות שיגרמו לילדים שלכם להוציא אנרגיות. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק המים נווה ים – שונית

פארק המים נווה ים או בשמו הנוסף פארק המים שונית מציע חוויה אדירה עם כל המשפחה ביום קיץ חם. תוכלו למצוא כאן בריכת שחיה גדולה, שטחי דשא, מיטות שיזוף, שימשיות, מגלשות מים מסוגים שונים, ג’קוזי ענק וגם מתחם לקטנים יותר בו יש מגלשות ובריכות המותאמות לפעוטות. בנוסף המקום מציע גם מקלחות, שירותים, כסאות נוח והוא במרחק הליכה קצר מאחד החופי ים היפים שיש ברצועת חוף זה להציע – חוף נווה ים והלגונה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן לאתר הרישמי.

פארק המים שפיים

ברוכים הבאים לפארק מים הראשון שהוקם בישראל עוד בשנות ה 70. כאן תוכלו למצוא 31 מסלולי גלישה בתוך 8 מתחמי מים במתחם שגודלו כ 50 דונם. אחד המתחמים כאן הוא עולם הילדים ויש בו 140 מזרקות מים שמתוזמנות יחד עם תאורה ומוסיקה, יש כאן מגלשות, מתקני מים, בריכת פעוטות מקושטת דמויות מעולם המים. בנוסף יש כאן את מגלשות סופה – שהיא מגלה מהירה מאוד ומיועדת לילדים מעל גיל 12, בריכת גלים, גבעת המגלשות – מתקן  ייחודי הכולל 14 מסלולים ומיועד לילדים מעל גיל 7. שייט אבובים, מתחם פיראטים, קרייזי קונס, מסלול פאנטזיה, מסלול סלאלום, מגלשות קמיקאזה ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן לאתר הרישמי.

מימדיון

ברוכים הבאים לפארק המים הגדול ביותר במדינת ישראל. הוא נמצא בלב העיר תל אביב מתחם גני יהושע. יש כאן מדשאות דשא, פינות ישיבה מטופחות, שטחים מוצלים, מגלשות מים ובריכות שחייה המתאימות לכל המשפחה. כאן תמצאו את מגלשות מאור, מסלול אבובים מהיר, מונסון – בריכת גלים, עולם הילד, בריכת ההרפתקאות, מגלשות סללום ועוד. יש כאן מזנון, מלתחות ושירותים מתוחזקים ונקיים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן לאתר הרישמי.

ספלאש מתחם שרונים

תראו, אומנם לא מדובר על פארק מים בהגדרה אבל ספלאש במתחם שרונים מציע חוויה רטובה ואדירה לכל המשפחה. יש כאן מתקנים מים שפועלים בצורות שונות ומכיוונים שונים: מזרקות צבעוניות בצורת פרחים, פטריות, גלי ענק מתהפך, מנהרת מים המתיזה סילוני מים ומזרקות שונות. בנוסף יש כאן גם מתחם ייבוש צבעוני וממש מגניב להשלים את החוויה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

ימית 2000 ספארק המים

בדרום מזרח העיר חולון תמצאו את ימית 200 שכאן איתנו משנת 1978. שטח הפארק הוא כ 70 דונם ובו יש מגוון עצום של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה. בפארק יש בריכת שחיה אולימפית, בריכת גלים מקורה, מגרשי ספורט כמו מיני פיץ, פארק מגלשות אקסטרים עם מגלשות בסוגים שונים וגבהים שונים. גם כאן תוכלו למצוא את עולם המים שמתאים לגילאים הקטנים יותר עם בריכת פעוטות טרופית מוצלת, גני שעשועים רטובים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

פארק המים במודיעין

פארק הנופש והספורט של מודיעין מכבים רעות מכיל בתוכו פארק מים מדהים שהוא גן עדן אמיתי לילדים (ולא רק!). פארק המים במודיעין הוא מרכז נופש וספורט שבו בריכות רחצה, חדר כושר ומגלשות מים רבות. כל אלו יחד הופכות את פארק המים במודיעין לאטרקציה משפחתית מושלמת לחודשי הקיץ החמים. אפשר להעביר כאן שעות של כייף עם הילדים ולמצוא עניין לכל המשפחה, בפארק המים הרחב תוכלו ליהנות מבריכת זרמים, בריכת פעוטות, בריכת חוף עם מזרקות מים ועוד. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק המים אופקים

קאנטרי קלאב אופקים קיבל שדרוג ותוספת מדהימה של פארק מים חוויתי. פארק המים בקאנטרי אופקים הוא הראשון מסוגו בנגב. תושבי הנגב ושאר המטיילים מוזמנים לבוא ולהנות מאטרקציות משפחתיות לתקופת הקיץ המתאימות לכל גיל. פארק המים כולל חמש מגלשות מים כאשר אחת מהן היא עם אבובים. שתיים מהמגלשות מיועדות למבוגרים ושלוש האחרות לילדים וקטנטנים. פארק המים הוא חלק מרכזי ממתחם הקיץ של הקאנטרי והוא יכיל בריכת שחייה גדולה, בריכת פעוטות הכולל מתקני מים כמו דלי שמשפריץ מים, מתחם מיני גולף סמוך לפארק ומתחם מדשאות מרווח ופסטורלי תחת כיפת השמיים. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

ווטרלנד – פארק המים של העיר אילת

בפארק ישנם שלושה מתחמים אשר בכל אחד מהם יש מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים, מזרקות ג’טים ממוחשבות, קרוסלות, סירות מתנגשות במים, מתחמי פיקניק ועוד. פארק המים ווטרלנד או בתרגום פשוט “ארץ המים” נבנה בחלקה הדרומי של אילת. בנוסף לפארק המים ווטרלנד יש גם אולם אירועים ואמפיתאטרון בגודל קיסריה להופעות של מיטב אומני ישראל. בפארק ישנה מסעדת בשרים, גלידריית “ונילייה”, יש כאן גם פאב הביץ בר, מתחם מזון מהיר, חנויות נוחות ובית קפה. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

פארק המים יו ספלאש אילת

נמצאים קרוב לעיר הדרומית אילת? ההמלצה הזו בשבילכם: פארק מים עצום של מלון יו ספלאש ריזרט אילת מציע לכם חוויה רטובה לקיץ הקרוב. יש כאן את מתחם האקסטרים ובו יש 5 מגלשות ייחודיות כמו הצונמי, הבאנג’י, האנקונדה, הקוברה והבלו ממבה. מתחם נוסף שיש כאן הוא מתאים לקטנטנים ובה יש מתקנים המתאימים לפעוטות. מתחם נוסף הוא אקווה טאוור- מדובר על אי המטמון של יו ספלאש ובו יש 4 מגלשות, גלי מתהפך ומתקנים נוספים. בדומה לכל שאר פארקי המים יש כאן מלתחות, שירותים, מתחמי דשא, דוכני מזון ושתייה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
אגם מונפורט פארק תיירות לכל המשפחה
פארקי אקסטרים וטיפוס
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
טיולי הדן קיבוץ דפנה
טיולי קלאב קאר
טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
אגם מונפורט פארק תיירות לכל המשפחה
פארקי אקסטרים וטיפוס
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
טיולי הדן קיבוץ דפנה
טיולי קלאב קאר