Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר

חופשת גלמפינג מספקת לכם חווית לינת שטח ואירוח בטבע ברמה טובה. בגלמפינג תקבלו אוהל, מזרונים או מיטות וציוד נוסף שישדרג לכם את החופשה. אתרי הגלמפינג מומלצים למי שמחפש לינה בטבע ויחד עם זאת לקבל את הציוד הנדרש לכך ושירותים נוספים שישדרגו את החוויה. בחלק מאתרי הגלמפינג תקבלו גם אוהלים ממוזגים, חשמל ואטרקציות נוספות. למיממכם שמחפש מידע על חיוני לילה לקמפינג לחצו כאן. הנה כמה באתרי הגלמפינג המבוקשים בישראל:

אתרי גלמפינג בצפון

כפר הנופש מעיין 

כפר הנופש מעיין הוא מתחם גדול עבור לינת קמפינג בגליל העליון באזור רווי במסלולי טיול ואטרקציות. בנוסף לאפשרות של לינה באוהל שתביאו מהבית יש כאן אפשרות גם ללינה באוהלי גלמפינג ממוזגים וגם מספר צימרים. ברחבי פארק הנופש זורם לו פלג מים יפהפה של נחל שניר. במתחם האתר יש שירותים ומקלחות, מטבח ובו: מקררים, עמדות בישול ומקום לשטיפת כלים. ברחבי האתר יש עמדות למדורות, ספסלי פיקניק פזורים ומזנון. להזמנות לינה בכפר הנופש מעיין לחצו כאן.

בלום ווילג’

מתחם בלום ווילג’ בקייקי כפר בלום נמצא באחד המקומות האטרקטיבים בצפון הארץ. בסמוך למתחם מגוון אפשרויות טיול ואטרקציות רבות. בבלום ווילג’ יש מספר אפשרויות אירוח ביניהם אוהל מהבית, קרוואנים, חדרים ואוהלי גלמפינג. אוהלי הגלמפינג הם ממוזגים ומאובזרים מיטות, כריות, סדינים, חשמל ותאורה, מקרר ופינת ישיבה פרטית. בנוסף במתחם מקלחות ושירותים מסודרים, פינות ישיבה, פינות למנגלים ומטבח שדה. להזמנות לינה בבלום ווילג’ לחצו כאן.

קמפינג דפנה

קמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים מציע חווית קמפינג מאובזר בו תקבלו את האוהל, מזרונים, נקודות חשמל, מטבח משותף, שירותים ומקלחות חמות. ניתן להוסיף גם ארוחת בוקר בחדר האוכל של מלון דפנה. לצד אתר הקמפינג זורם לו פלג של נחל דן. נציין שהמיקום של הקמפינג הוא המיקום הכי טוב לטיולים בטבע בצפון. סביב הקמפינג עצמו יש מגוון רחב של אטרקציות, מסלולי טבע והמון דברים שאפשר לעשות עם כל המשפחה. להזמנות לינה בקמפינג דפנה ב12% הנחה לחצו כאן.

הכפר בקצה ההר

הכפר בקצה ההר שוכן על קצה מצוק בדרום רמת הגולן והוא משקיף אל נופים מרהיבים וביניהם אל הכנרת המרשימה. הכפר מציע חווית אירוח ייחודית של לינה ביחידות אירוח אקולוגיות – מבני אבן יציבים, מרווחים וממוזגים. בתוך כל מבנה תמצאו מזרונים, שירותים ומקלחת. מחוץ לחדר פינות ישיבה, פינות מנגל ומדשאות. הכפר בקצה ההר מתאים מאוד לחובבי טיול המחפשים מקום לינה בסיסי אך מיוחד מאוד, ממנו ניתן לצאת לטיולים רבים. להזמנות לינה בכפר בקצה ההר לחצו כאן.

חוויית הרוכבים בבית אורן 

מתחם האירוח חוויית הרוכבים נמצא בבית אורן שמרכז הכרמל. בחוויית האורחים תוכלו ליהנות מאירוח גלמפינג ברמה גבוהה במתחם יפהפה ומטופח. האוהלים שבהם תתארחו מאובזרים ברמה גבוהה עם מיטות, חשמל, תאורה, מצעים ומגבות ועוד. האוהלים ממוזגים ולכל אחד מהם מוקצים שירותים ומקלחות. לאורחי המתחם מוצעות ארוחות בפנסיון מלא. אורחי חוויית הרוכבים מוזמנים להשתתף במגוון אטרקציות כמו: רכיבה על סוסים, נהיגה בשטח, חץ וקשת, גלישת מצוקים ועוד. להזמנות לינה בחוויית הרוכבים לחצו כאן.

אתרי גלמפינג בדרום

חאן עין גדי

החאן המיוחד של עין גדי הוא מקום ייחודי שמציע לינה בפאתי קיבוץ עין גדי, באחד האזורים היפים והמרתקים של ים המלח. החאן מפורסם במיוחד בעקבות הלינה בקראוונים המאובזרים שהוא מציע לזוגות, אך יש בו עוד אפשרויות שמתאימות גם להרכבים נוספים כמו משפחות עם ילדים. בין האפשרויות יש קראוונים זוגיים, אוהלים משפחתיים ממוזגים, מתחם קמפינג שאליו תוכלו להגיע עם אוהל מהבית וחניון קראוונים. במרכז המתחם ישנו לובי ובו יש מסעדה שממנה תוכלו להזמין גם ארוחת בוקר. יש שירותים, מקלחות, פינות ישיבה מסודרות, עמדות להטענת טלפונים, עמדות להדלקת מדורות מנגלים ועוד. להזמנות לינה בחאן עין גדי לחצו כאן.

גלמפינג בדולינה עין גדי

במקום הנמוך ביותר בעולם אל מול נוף ים המלח הוקם מתחם גלמפינג בדולינה. כאן תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לינה: אוהלים מהבית, בדולינה זוגית, אוהלי פעמון, בדולינה נשיאותית וקרוואנים. בגלמפינג בדולינה יש גם מסעדה/בר, שירותים, מקלחות ותאורה. האווירה בגלמפינג בדולינה היא לאוהבי השקט של המדבר עם מול נוף הרי מואב. להזמנות לינה בגלמפינג בדולינה לחצו כאן.

גלמפינג מינוס 420

אתר הגלמפינג מינוס 420 נמצא לצד חופי קליה שבצפון ים המלח. האתר מציע לכם חווית אירוח מפנקת במקום הנמוך ביותר בעולם. במתחם הגלמפינג מינוס 420 תקבלו אוהלי לוטוס ממוזגים עם מיטה, מקרר, פינת ישיבה, מגבות, ארוחות בוקר ועוד. לכל מספר אוהלים יש שירותים ומקלחות מסודרים ונקיים. במקום האירוח יש גם שכשוכיות של מים מתוקים, פינות ישיבה מסודרות ומטבח שדה מאובזר. אורחי המתחם יכולים להנות משירותי חוף הרחצה של קליה. להזמנות לינה בגלמפינג מינוס 420 לחצו כאן.

נירוונה במדבר

נירוונה במדבר נמצא בבאר מילכה באיזור חבל ניצנה שבדרום הארץ. במקום האירוח יש מתחם אוהלי גלמפינג ממוזגים ומאובזרים ברמה גבוהה. בכל אוהל תמצאו מיטה זוגית מפנקת, מצעים ומגבות. בנוסף יש מקלחות פרטיות ושירותים פרטיים לכל אוהל. ברחבת האירוח יש מתחמי ברביקיו מסודרות, פינות ישיבה ומטבח מאובזר משותף שבו תמצאו מיקרוגל, מקרר, טוסטר, בר מים וכלי אוכל לשימוש האורחים. להזמנות חופשה בנירוונה במדבר לחצו כאן. 

מדבריא 

מתחם גלמפינג מדבריא נמצא בנחל שלמה כ 10 דקות נסיעה מהעיר אילת בתוך תחום שמורת טבע של הרי אילת. כאן תמצאו מגוון אפשרויות ללינה: אוהלי קמפינג מהבית, אוהלי קולמן להשכרה ואוהלי גלמפינג ממוזגים ומאובזרים. אוהלי הגלמפינג במדבריא מתאימים למגוון רחב של הרכבי לינה, כולל מיטות, חשמל, פינת ישיבה, ערסל ועוד. להזמנות חופשה במדבריא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
מלונות בישראל
יער מבוא חמה ועין תאופיק (עין עקוב) – פארק מטיילים ומעיין זורם
תכנון חופשה - חופשות מוכנות לשימוש חינמי
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
חופשות בהנחה
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
הנחה לרשת מלונות מטיילים - בשביל המשפחה מלון מטיילים ויליג' על הירדן
מלונות בישראל
יער מבוא חמה ועין תאופיק (עין עקוב) – פארק מטיילים ומעיין זורם
תכנון חופשה - חופשות מוכנות לשימוש חינמי