Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יער הקופים יודפת - לטייל בין הקופים

בתוך המושב יודפת שבגליל התחתון תוכלו למצוא אטרקציה מקסימה ואטרקטיבית במיוחד למשפחות עם ילדים – תכירו את יער הקופים. יער הקופים הוא מקלט חינוכי – תיירותי שמשקיע רבות לרווחת החיות שמתגוררות כאן. היער במהותו הוא מקום מקלט עבור החיות והוא מציל בעלי חיים רבים שהיו במצבי סיכון שונים, ומשלב גם אטרקציה שהיא חווייתית מאוד לכל המשפחה. ביער הקופים תפגשו מגוון גדול מאוד של סוגי קופים ועוד בעלי חיים נוספים. חלק מהקופים מסתובבים כאן בחופשיות ותוכלו לפגוש אותם ממש מקרוב ואפילו להאכיל אותם, מה שמוסיף מאוד לחוויה בפארק. 

יער הקופים בנוי בתוך יער אלונים טבעי ומרשים מאוד בכל עונות השנה. ברחבי הפארק תפגשו מיני קופים רבים ולמרות שמו של המקום תוכלו לראות עוד מגוון סוגי חיות כמו: אלפקות, עזים, כבשים, תוכים, אמו, צבים, איילים, חזירים ועוד. חלק נרחב מהחיות מסתובבים כאן בחופשיות והחוויה של הטיול ביניהם היא מיוחדת ומרשימה, במיוחד עבור הילדים. במהלך הסיור יש מספר תחנות שבהן ניתן להאכיל את הקופים מאוכל ייעודי שתוכלו לרכוש מהמדריכים של המקום. בפארק יש פינות ישיבה מקסימות בהן תוכלו לנוח וליהנות מהנוף הפסטורלי של היער שסביבכם. 

 לפני הגעתכם ליער הקופים צריך לדעת כמה דברים חשובים: הפארק שומר על אותנטיות, וזו גם הייחודיות שבו, אך יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שההליכה בשטחי היער אינה נגישה לעגלות. יש אפשרות עקרונית להיכנס עם עגלה, אך יש לקחת בחשבון שהדרך אינה סלולה ורצוי להגיע עם מנשא עבור הקטנטנים. ישנו חלק נגיש קצר מאוד בפארק שמגיע עד לשטח של קופי הסנאי.

אסור להכניס אוכל לתוך הפארק (מטעמי שמירה על החיות) – בכניסה יבדקו את התיק שלכם, כך שאם אתם מגיעים אם אוכל מומלץ להשאיר אותו ברכב בצידנית עד תום הטיול. נסו לחפש הנחות בכל מועדוני הצרכנות השונים – לא תמיד יש, משתנה מפעם לפעם. בכניסה ליער הקופים נמצא מתחם “בואכה יודפת”, שם יש מגוון של בתי קפה וחנויות בוטיק של בגדים, אומנות, מאפיות ועוד. בלי קשר לפני הגעתכם ליער הקופים נמליץ לכם להתעדכן באתר הרשמי שלהם לעדכונים חשובים – לאתר הרשמי של יער הקופים לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: יער הקופים יודפת.

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

גן לאומי יודפת העתיקה – תל יודפת – במרחק נסיעה של דקות בודדות מיער הקופים תוכלו להגיע אל תל יודפת החשוב והיפהפה שבו מסלולי הליכה שונים, תצפיות מרהיבות ופריחת חצבים מרשימה מאוד בעונה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
שביל הר שכניה – טיילת שכניה – בין הישובים קורנית ושכניה שנמצאים בגליל בגליל התחתון הוקמה טיילת נגישה שאורכה כ 800 מטרים המגיעה כמעט עד לישוב מנוף ובמהלכה נקודות תצפית מומלצות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
פארק המחצבה – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים שבהם תוכלו לשוטט וליהנות מפארק שמציג טבע ואטרקציות פתוחות לכל המשפחה. פארק המחצבה ידוע גם בשם פארק הגליל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
תצפית הר אדיר – תצפית מרשימה ומיוחדת שהוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה וממנה תצפית עוצרת נשימה על אזור הגליל והרי דרום לבנון – למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
פארק גורן – בפארק גורן יש מספר רב של מסלולי הליכה ותצפיות עוצרות נשימה – למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
מיי בייבי ירכא – המשחקייה המושלמת שבה כל ילד ישמח לבקר. בתוך שטח מקורה וענק תגיעו אל מתחם משחקים, שעשועים ומתקני לונה פארק לכל המשפחה. המקום מקורה וממוזג ומתאים לימי החורף הגשומים או לימים חמים מאוד. – למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
פארק אדמית ומערת הקשת – מסלול הליכה נגיש וקצר שיוביל אתכם אל תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – מסלול הליכה המתאים לכל המשפחה בלב תופעת טבע שמאפיינת רק את האזור הזה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.