Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיי בייבי My Baby בירכא kids airport - פארק שעשועים

ברוכים הבאים למקום המושלם עבור הילדים שלכם – פארק שעשועים ענק שנמצא בירכא ושמו הוא מיי בייבי Kids Airport. פארק מיי בייבי הוא פארק שעשועים ענק אבל לא רק. המתחם הוא גם מרכז קניות גדול שבו חנויות למוצרי ובגדי ילדים ולצידם מתחם קניות נוסף עם מגוון חנויות של רשתות גדולות ומוכרות. בתחומי הפארק יש מסעדות וחנויות מזון שם תוכלו לעצור למנוחה ו”להיטען” מחדש. היתרון הגדול של מתחם מיי בייבי הוא שכולו מקורה וממוזג ולכן הוא מתאים לבילוי כמעט בכל מזג אוויר.  

מתחם השעשועים של מיי בייבי הוא ענק, מתפרש של שטח גדול ויש בו מגוון של משחקים, מתקני שעשועים, מתחמי משחק גדולים, מכונות משחק, מתחם טרמפולינות, מתחם טיפוס קירות, מתחם באולינג, החלקה על הקרח ועוד אטרקציות רבות שמתאימות לכל גיל. מפאת גודלו של המקום, ומאחר והוא משלב גם אזור אוכל, אפשר לבלות פה כמעט יום שלם. המתחם מחולק ל 2 מבנים: טרמינל 1 ו – טרמינל 2.

אז מה יש במתחם My Baby? כשתגיעו אל טרמינל 1 תפגשו בקומת הכניסה את אזור חנויות הילדים שבו יש בגדים, צעצועים, ציוד תינוקות ואפילו ריהוט לחדרי ילדים. בקומה השנייה של המתחם יתגלה בפניכם מתחם השעשועים הענק שבו: מכונות משחק, מתקני לונה פארק, משחקי VR, מתחם ג’ימבורי לקטנטנים, מתחם קירות טיפוס וטרמפולינות, מתחם באולינג ועוד. בקומה העליונה יש מתחם אוכל להעשרת הבילוי שלכם. מכאן ישנו גשר שיוביל אתכם היישר אל המבנה השני אל טרמינל 2. עוד בדרך אל המבנה השני תוכלו להנות ממתקני שעשועים נוספים כמו רכבת קטנה לילדים, קרוסלת נדנדות ומתחם תעופה. בטרמינל 2 תמצאו את מתחם הבאולינג, מתחם מכוניות מתנגשות, מתחם החלקה על הקרח ועוד משחקי מחשב ו VR.

איך עובד כאן התשלום? הכניסה למתחם אינה בתשלום. בכניסה למתחם השעשועים תוכלו להטעין כרטיס בסכומים שונים לבחירתכם. לכל מכונת משחק, מתקן או מתחם יש עלות שונה, ותוכלו לשלם עבורו עם הכרטיס הנטען שלכם. במידה ונשאר סכום כסף בכרטיס הנטען שלכם, תוכלו להמשיך לממש אותו גם בפעמים הבאות שתגיעו הנה. טיפ – כדאי לחפש הטבות לטעינה דרך הוועדים והמועדונים השונים. התשלום עבור רכישת ציוד ובגדי תינוקות או רכישת מזון אינו כלול בכרטיס הנטען. מתחם החנויות וגם מתחם השעשועים פתוחים בכל יום משעות הבוקר ועד השעות המאוחרות של הערב, וגם בימי שבת ובחגים. כדי להגיע לכאן רישמו בוויז מיי בייבי ירכא.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

נחל כזיב עין חרדלית – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצודת מונפורט ונחל כזיב – ממצודת מונפורט המיוחדת נוכל לצאת לטיול במספר מסלולים בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק המחצבה – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים, פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.