Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יורטים ובונגלוס בצפון: אירוח מונגולי שכדאי לכם להכיר

בשנים האחרונות חובבי הקמפינג החלו לגלות את אירוח היורטים והבונגלוסים הייחודי. לינה ביורטים או בבונגלוס מאפשרת לנו לשדרג בצורה משמעותית את חווית הקמפינג שלנו, אך להרגיש עדיין את הקרבה לטבע.

אז מה זה בכלל יורט? היורט הוא אוהל מונגולי מסורתי ששימש בתקופות עבר גם כבית לנוודים. האוהלים המונגוליים באתרי הנופש השונים הם יפהפיים ומרשימים בייחודיות שלהם. היורטים לרוב גם ממוזגים, יש בהם שירותים ומקלחת וגם דלת שתוכלו לסגור כדי לשמור על הפרטיות שלכם. בחלק מהיורטים תמצאו גם מיטות מוצעות, ריהוט מגוון, מטבחון ופינוקים נוספים. הנה כמה אתרי לינה כאלה שכדאי לכם להכיר:

לי – יורט

אתר הלינה לי – יורט נמצא בקיבוץ אלרום שבצפון רמת הגולן.  באתר יש יורט מונגולי יחיד ומפנק. גודלו של היורט הוא כ-35 מ”ר והוא מתאים לאירוח של עד 5 אנשים. היורט הוא ממוזג ויש בו חדר שינה עם מיטה זוגית וספות נפתחות, פינת מטבחון מאובזרת עם מיקרוגל, מקרר ופינת קפה וגם שירותים ומקלחות מסודרות עם סבון, שמפו ומרכך לשיער. מחוץ ליורט יש פינת ישיבה מסודרת ופינת מנגל. מיקומו של הלי יורט מתאים מאוד לחובבי הטיולים והוא קרוב לאזורי טיול, אטרקציות ושמורות טבע. למידע נוסף לחצו כאן.

קאמפ-יורט

קאמפ יורט הוא מתחם לינה הנמצא בישוב קלע אלון שבמורדות רמת הגולן. במתחם האירוח יש שני אוהלי יורט מונגוליים גדולים שמתאימים לאירוח משפחות וקבוצות של עד 12 אנשים בכל אוהל. אוהלי היורט ממוזגים ויש בהם מזרונים, מצעים, שמיכות וכריות. לכל אוהל מונגולי מחובר מטבח מאובזר ושירותים ומקלחות. על האורחים להצטייד במגבות. מחוץ לאוהלים יש פינות ישיבה מסודרות, ערסלים ופינות למנגלים. הקאמפ יורט נמצא ליד ציר הנפט והוא קרוב לאזורי טיול אטרקטיביים רבים. לאתר הרשמי של הקאמפ יורט לחצו כאן.

הכפר בקצה ההר

הכפר בקצה ההר שוכן על קצה מצוק בדרום רמת הגולן והוא משקיף אל נופים מרהיבים מרהיבים וביניהם אל הכנרת המרשימה. הכפר מציע חווית אירוח ייחודית של לינה ביחידות אירוח אקולוגיות – מבני אבן יציבים, מרווחים וממוזגים. בתוך כל מבנה תמצאו מזרונים, שירותים ומקלחת. מחוץ לחדר פינות ישיבה, פינות מנגל ומדשאות. הכפר בקצה ההר מתאים מאוד לחובבי טיול המחפשים מקום לינה בסיסי אך מיוחד, ממנו ניתן לצאת לטיולים רבים. למידע נוסף לחצו כאן.

באיי גאלי

באיי גאלי הוא כבר נופש מונגולי בדרום רמת הגולן, במושב גבעת יואב. באתר הלינה יש אוהלי יורט ממוזגים ומאובזרים בגדלים שונים שמתאימים לאירוח של זוגות ומשפחות. ובנוסף ישנו גם מתחם צוותא שמתאים ללינה של קבוצות. היורטים מאובזרים בצורה טובה, בחלקם יש מזרונים וכריות ובחלקם מיטה זוגית בסיסית. בנוסף יש ביורטים שירותים ומקלחת, נקודות חשמל, פינת קפה ומקרר. מבחוץ יש שולחן פיקניק לשימושכם. בכל יורט ישנו ציוד שונה ולכן כדאי לוודא את האבזור בטרם ההגעה למקום. לאתר הרשמי של באיי גאלי לחצו כאן.

הכפר האינדיאני באבני איתן

הכפר האינדיאני הוא אתר קמפינג ייחודי בישוב אבני איתן שבדרום רמת הגולן. בכפר שטח פתוח נרחב שמאפשר ליהנות מחוויית קמפינג משודרג בטבע. באתר יש מבחר אוהלים מונגוליים מיוחדים (יורטים). כל האוהלים ממוזגים ויש בהם תאורה וחשמל. יש יורטים גדולים שיכולים ללון בהם קבוצות של עד 10 אנשים ויש יורטים-צימר שהם אוהלים מונגוליים שמתאימים לזוגות או למשפחות. ביורט הגדול הלינה היא במזרונים וביורט-צימר יש מיטות וריהוט נרחב נוסף. בתוך היורט-צימר יש שירותים ומקלחת פרטיים, מצעים ומגבות, טלוויזיה, מטבחון מאובזר ועוד. ביורטים הקבוצתיים יש מטבח שדה משותף ומאובזר היטב, ושירותים פרטיים לכל אוהל (מחוץ ליורט). לאתר הרשמי של הכפר האינדיאני באבני איתן לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג דרומי
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג דרומי
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל