Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקים עם מזרקות מים

בשנים האחרונות מזרקות המים בפארקים ובמתחמים הפכו לאטרקציה מרעננת ביום וגם מופע מוסיקלי צבעוני בשעות החושך. העיריות הוסיפו לפארקים המקומיים אזור של מזרקות מים וניתן למצוא מזרקות אפילו במתחמי הקניות. אספנו כאן רשימה מרוכזת של מזרקות המים בערים השונות ברחבי הארץ – שימו לב כי את שעות הפעילות של המזרקות מומלץ לבדוק טרם הגעתכם למקום. נתחיל מהצפון ועד לדרום:

מזרקות מים בצפון

הגן הבוטני בעכו

בשנת 2015 נחנך הגן הבוטני בעכו. הגן הוא גדול, יפהפה ומטופח שמעבר להיותו ריאה ירוקה לצד העיר, הוא גם מהווה אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה. הגן הבוטני מתפרש על שטח של כ-21 דונם ובו כמה מוקדי עניין שיכולים לעניין כל גיל. בשנת 2015 נחנך הגן הבוטני בעכו. הגן הוא גדול, יפהפה ומטופח שמעבר להיותו ריאה ירוקה לצד העיר, הוא גם מהווה אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה. הגן הבוטני מתפרש על שטח של כ-21 דונם ובו כמה מוקדי עניין שיכולים לעניין כל גיל. לפרטים מלאים על הגן הבוטני בעכו ושעות פעילות לחצו כאן.

פארק חי העמק עפולה

 בירת העמק עפולה גם היא זכתה בפארק עירוני מושקע מאוד – פארק חי העמק! הפארק העירוני הוא בעצם גן ציבורי גדול בשטח העיר שמעבר להיותו פארק שעשועים בטבע, הוא מציע מגוון אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. יש כאן משטחי דשא רחבים עם המון פינות צל שניתן לעשות בהם פיקניק, מתקני כושר, מתקני שעשועים, מזרקות מים מרעננות לימים החמים ועוד. פרטים מלאים על פארק חי העמק עפולה לחצו כאן.

פארק המשפחה בעיר כרמיאל

מרכז נופש וספורט – זהו שמו השני של פארק המשפחה שנמצא בכרמיאל. יש כאן מגוון רחב של אטרקציות לכל גילאי המשפחה, תוכלו למצוא כאן: שולחנות פיקניק, מתקני שעשועים, פארק חבלים, מתקני ספורט אתגרי, באולינג, משטח גולף וגם מזרקות מים. הפארק מאוד מטופח ומטופל היטב והוא משתרע על פני 18 דונם. לפרטים מלאים על פארק המשפחה לחצו כאן. 

פארק הבנים בקרית ביאליק

פארק בשטח של 32 דונם בלב שכונת אפק שבקרית ביאליק יעביר לכם את הזמן לכמה שעות טובות. יש כאן המון מדשאות, אמפי קטן, מתקני שעשועים לגילאים השונים וגם מזרקות מים. שעות פתיחה: בכל ימות השבוע – 10:00-14:00 וגם ב 16:00-20:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק הבנים קרית ביאליק. 

פארק מעגן הדייג חיפה

בנקודה בה נחל הקישון נשפך אל מפרץ חיפה הוקם פארק על פני שטח של 33 דונם. הפארק מוגדר כפארק עירוני ובו יש שטחי דשא גדולים, שולחנות פיקניק וספסלי מנוחה. כאן ממש אפשר למצוא לא מעט מהחי והצומח. בנוסף יש כאן שבילים נגישים, פרגולות פוזרו לצורך הצללה, הוספת פינות ישיבה, שירותים ומזרקה שבחודשי הקיץ היא אטרקציה מרכזית. לפרטים מלאים על פארק מעגן הדייג לחצו כאן.

פארק גני מעלה המפל יקנעם

פארק גני מעלה המפל הוא פארק בעיר יקנעם שנמצא הגיא הסמוך לבית הספר יצחק נבוך. בפארק תוכלו למצוא מקומות ישיבה, מגרשי ספורט פתוחים, מדשאות וכמובן את מזרקת המים האדירה שפועלת כל יום בין השעות 10:00-13:00 וגם ב 16:00-22:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גני מעלה המפל יקנעם עלית

פארק האקליפטוס בית שאן

פארק האקליפטוס שנמצא בבית שאן הוא פארק עירוני והוא תוכלו למצוא מדשאות, פינות מוצלות, מתחמי פיקניק, גני משחקים ומזרקה מרהיבה שמשלבת מופע מים, צלילים וצבעים משתנים. יש כאן סילוני מים ואוויר והיא לגמרי מוקד משיכה וגולת הכותרת העיקרית של הפארק. שעות הפעילות של הפארק: ימי ב’ עד ה’ 09:00-23:00 ובימי שישי וערבי חג מ 09:00 עד 22:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק האקליפטוס חטיבת גולני בית שאן.

פארק הפרפר רמת הנשיא חיפה

פארק הפרפר שנמצא בחלקה המערבי של חיפה בשכונת רמת הנשיא הוא פארק עירוני מקסים. קודם כל צורתו היא כצורת פרפר ויש בו מתקני משחק אתגריים, מתקני שעשועים, אמפי תאטרון קטן, מתקני כושר, משחקים לגיל הרך, מתקני טיפוס שונים וגם מתחם מזרקה מרעננת שבערב אפשר להנות גם מתאורה מיותר באורות מתחלפים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק הפרפר רמת הנשיא. למידע מלא לחצו כאן.

פארק נחל גלים טירת כרמל

פארק נחל ים גלים נמצא בעיר טירת כרמל שסמוכה לחיפה, יש כאן מגוון רחב של מתקני שעשועים, מתחם מתקני כושר, מבוך מצמחייה, פינות ישיבה ומתחם מזרקה. הפארק קיבל את שמו בשל הקרבה שלו לנחל גלים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק נחל גלים טירת כרמל.

פארק המושבה בזיכרון יעקב

פארק בשטח של 50 דונם שבו תוכלו להעביר יום שלם עם הילדים. תוכלו למצוא כאן מדשאות, מתקני שעשועים וספורט, אמפי פארק עם רחבת דשא ענקית וכמובן מזרקות מים שפועלת בשעות אחרי צהריים / ערב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מזרקות מים במרכז

כיכר העצמאות מזרקת האורות בעיר נתניה

בכיכר המרכזית של העיר נתניה, כיכר העצמאות, תוכלו למצוא את מזרקת השעשועים הגדולה והמרשימה שעיריית נתניה הקימה לטובת המבקרים. במשך שעות היום המזרקות משמשות כזירה למשחקי מים אך לקראת החשיכה המזרקה הופכת למופע על המים הכולל: מופע מוסיקאלי, מופע תדמיתי אודות העיר נתניה, מופע המעודד חסכון במים, מופע מעולם הספורט ועוד. באתר העירייה מצוין כי המים מטופלים ומסוננים באופן קבוע. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז כיכר העצמאות נתניה.

ספורטק נווה זמר ברעננה

הספורטק ברעננה הוא מרכז ספורט שבו יש מגוון מגרשי ספורט ביניהם מגרשי כדורגל, כדורסל, סקייטפארק. בנוסף לכל אלה בספורטק יש מתחם מזרקות גדול. המגרשים פתוחים לטובת פעילות ספורטיבית ברוב שעות היום. במקום יש חנייה מסודרת. דרכי הגעה: כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז:  ספורטק נווה זמר. שעות פעילות ניתן למצוא באתר הרשמי של עיריית רעננה.

פארק יצחק ולד כפר סבא

בפארק יצחק ולד לאחר שנים שלא פעלה חודשה המזרקה שהיא אטרקציה אדירה לילדי העיר ולמבקרים בה. היא מורכבת מ 56 סילונים שמתיזים מהרצפה ובחודשי הקיץ החמים היא תפעל כאן  לטובת התרעננות. בשעות החשכה סביב המזרקה תתווסף תאורת לילה מדהימה ומומלץ לבקר גם בשעות האלו. שעות הפעילות בימי ראשון עד שישי בין השעות 13:00-21:00 ובימי שבת וחגים בין השעות 10:00-21:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק יצחק ולד כפר סבא. ההגעה דרך שער ויצמן או שער 30. המתחם נמצא בסמוך למתחם הג’ירפות בפארק.

פארק דרום בגבעת שמואל

בדרום גבעת שמואל אפשר למצוא את אחד הפארקים המושקעים שיש, יש כאן מתקני שעשועים, מגרש קט רל, מתחם פאמפ טראק, מיני סקייט פארק, שבילי הולכי רגל ואופנים, משטחי דשא, מתקני כושר וכמובן מזרקות וסילוני מים מעולים להתרעננות בימים החמים. שעות הפעילות של המזרקות: א-ה 14:00-22:00, שישי 12:30-14:30 ו 15:00-21:00 ימי שבת וימי חופש 10:00-12:00 ו- 14:00-22:00. מידע נוסף באתר הרישמי. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק דרום גבעת שמואל.

מזרקת המאה בפארק הלאומי רמת גן 

המזרקה החדשה שהוקמה בפארק זכתה לכינוי מזרקת ה 100 לכבוד חגיגות ה 100 שנים של העיר. המזרקה החדשה שהוקמה בפארק זכתה לכינוי מזרקת ה 100 בעקבות חגיגות ה 100 לעיר והיא תתחיל לפעול ב 01/07/2023. שעות הפעילות: כל יום מ 10:00 עד 14:00 ושוב ב 16:00 עד 18:30 היא תפעל כמזרקת רחצה ושעשועים בגובה נמוך לילדים, כל שעה עגולה לחצי שעה. בנוסף כל יום למעט יום שישי בשעות 19:00 עד 22:00 המזרקה תציג מופע אור קולי בכל שעה עגולה למשך עשרים דקות. המזרקה תספק חוויה ייחודית של מופעי אורות וצלילים מיוחדים במינם. למידע נוסף לחצו כאן.

פארק גבעתיים

פארק גבעתיים הוא הוא אחלה פתרון של בילוי טבע לצד העיר. 35 דונם של מדשאות, רחבות דשא ומקומות לפיקניק, מתקני ספורט, מתקני שעשועים לכל הגילאים, WIFI חינם וכמובן מזרקות. מידע נוסף על שעות פעילות באתר הרישמי של עיריית גבעתיים. דרכי הגעה: כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק גבעתיים.

ספורטק קריית אונו

בלב שכונת פסגת אונו תמצאו את הספורטק. פארק מדהים שבו תוכלו להנות ממגרשי ספורט, משטחי גלגיליות, מסלולי אופניים, מתקני ספורט וכושר, מתחמי דשא ופינות ישיבה בצל, שעשועים לגיל הרך, שעשועים גם לגדולים והאטרקציה המרכזית כאן היא ללא ספק המזרקות – סילוני מים מהרצפה וכדור מסתובב עם זרמי מים. שעות הפעילות של המזרקה כל יום בין השעות 10:00-12:00 וגם ב 16:00-21:30. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: ספורטק קרית אונו.

פארק יד לבנים פתח תקווה

פארק יד לבנים בפתח תקווה מציע חוויה שמתאימה ליום שלם. יש כאן גן שעשועים אדיר וממש מושקע עם מגלשות ונדנדות לצידו תמצאו את גן החיות המקומי “גן החי” עם מגוון חיות שונות, מרחבי דשא גדולים, אגם אקולוגי עם דגים ולצד כל אילו תמצאו את המזרקות המרעננות לימים החמים. שעות הפעילות לעונת 2024 בין השעות 10:00-21:00 פתוח כל יום כולל שבת. להודעה הרישמית על פתיחת המזרקות כאןכדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק יד לבנים.

נמל תל אביב

בנמל תל אביב, ברחבה שנמצאת סמוך לכניסה משדרות רוקח, תוכלו למצוא את האטרקציה האטרקטיבית של המקום – המזרקה! יש האומרים כי המזרקה היא תחנת חובה בכל ביקור בנמל תל אביב. במהלך היום תמצאו את הסובבים רוחצים להתרעננות ובערב תוכלו ליהנות ממוזיקה נעימה ומתאורה מרשימה. שעות פתיחה: 10:00-19:00. דרכי הגעה: כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: נמל תל אביב יריד המזרח.

מזרקות במרכז שפיר ראש העין

שפיר סנטר נמצא בשכונת פסגות אפק שהוא מרכז קניון ובילוי מהגדולים שיש לראש העין להציע. במרכז הזה תוכלו למצוא מזרקה מעולה לשכשוך בימים החמים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שפיר סנטר.

גן בעברית בעיר ראשון לציון

אחד הגנים הגדולים שתפגשו, 66 דונם של פארק שכל כולו מוקדש לשפה העברית. יש כאן מדשאות דשא, מבוך מילים וסיפורים, מתקני שעשועים לכל הגילאים, נדנדות, טרמפולינות, מתקני כושר, שולחנות פיקניק, שבילים לאופניים וכמובן גולת הכותרת מתחם המזרקות שעוצב בצורת משחק עבור הילדים. שעות פתיחה: 07:00-23:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גן בעברית ראשון לציון.

פארק ארגמן נס ציונה

ברוכים הבאים לפארק ארגמן בנס ציונה, פארק רחב עם מדשאות דשא, גני שעשועים, פינות מוצלות וגולת הכותרת של הפארק המזרקות! תמצאו כאן סילוני מים שמשפריצים מהרצפה וסביב מזרקה מקומות ישיבה, רענון מדהים לימי הקיץ החמים! המזרקות פועלות בימי א עד ה 16:30-20:00 שישי שבת 10:00-13:30 וגם ב 16:30-20:00. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק ארגמן נס ציונה.

מזרקות מים בירושלים

פארק טדי בירושלים

אל מול חומות העיר העתיקה ולמרגלות מגדל דוד תמצאו את האטרקציה המרכזית – פארק טדי. 7 דונם של פארק שמספק לנו אטרקציה לכמה שעות של היום. בפארק יש מרכז מבקרים שמספר את סיפור בנייתה של העיר ירושלים המודרנית, יש כאן פינות אבן המתארות ציוני דרך בחייו של טדי קולק ראש העירייה המיתולוגי של העיר. יש כאן גם באר משאלות, שעון שמש, פסלים ואמת מים. למידע נוסף על המקום לחצו כאן.

פארק ענבה מודיעין

פארק ענבה במודיעין בגדול הוא כל מה שהילדים צריכים בשביל להעביר יום שלם של כייף. הפארק הוא גדול, מטופח, עם מרחבי דשא גדולים, מתקני שעשועים מגוונים, אגם מלאכותי, מקומות ישיבה מוצלים, ספסלי פיקניק מונגשים, מתחם אטרקציות ובו: מתקני שעשועים, מתקני טיפוס, פארק חבלים, מגלשות, מסלול מכשולים, איזור לפעוטות, מתקני נדנדות ומזרקה מטורפת עם 19 סילוני מים. פרטים מלאים על פארק ענבה במודיעין לחצו כאן.

מזרקות מים בדרום

פארק הנחל יבנה

פארק הנחל ביבנה הוא פארק עירני שקיבל את שמו בגלל שהוא חלק מתוואי נחל יבנה. הפארק נמצא בין שדרות דואני לכביש דרך הסנהדרין. יש כאן שטחי דשא ומדשאות, מתחמי שעשועים, פינות ישיבה, מתקני כושר ומזרקות מים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק הנחל יבנה.

ביש פאשן אשדוד

הביג פאשן הוא מתחם קניות גדול שבו מגוון חנויות, מסעדות ובתי קפה. בלב המרכז ישנו גם אזור של מזרקות מים שמאפשר כניסה והתרעננות והוא אטרקציה בקיץ, בעיקר עבור הילדים. האחראים על מרכז ביג פאשן מדגישים שהמים עוברים סינון קבוע ומטופלים באופן סדיר. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: ביג פאשן אשדוד.

טיילת חוף לידו אשדוד

מול מלון ווסט באשדוד על תוואי טיילת אשדוד, בין חוף מי עמי ללידו הוקמה מזרקה מדהימה! תמצאו כאן סילוני מים שיוצאים מהאדמה וסביבה יש המון פינות ישיבה. בשעות הערב המזרקה מקבלת תוספת של תאורה צבעונית. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: הטיילת 21 אשדוד.

פארק קנדה שדרות

פארק קנדה שנמצא בעיר שדרות מציע חוויה אדירה לילדים, משטחי דשא, גני שעושעים מושקעים וחדישים, פינות מוצלות וכמובן מזרקות מרעננות שבשעות הערב מקבלות תוספת תאורה מרהיבה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק קנדה בורוכוב שדרות.

סיטי פארק באר שבע

חוף הים של באר שבע – ככה המקומיים קוראים לסיטי פארק. 8 דונם שתוכלו למצוא כאן אטרקציית מים יוצאת דופן. שורה ארוכה של מופעי מים וסילוני מים מרהיבים לאורך רצועת דמות חוף ים יש כאן כ 170 מתזי מים מסוגים שונים – זו המזרקה הגדולה ביותר בעיר באר שבע. בשעות הערב יש את מופעי המים בתוספת תאורה עוצרת נשימה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: סיטי פארק באר שבע.

מזרקת קונסרבטוריון באר שבע

מזרקת מים שנמצאת בין הקונסרבטוריון לספרייה העירונית ברחוב המשחררים בשכונה ב’, כאן תמצאו מזרקה בילת 15 מתזי מים מהרצפה. בשעות הערב המזרקה מקבלת גם תאורת לילה נהדרת שמוסיפה לחוויה. סביב המזרקה יש פינות ישיבה להורים בזמן שהילדים נהנים באטרקציה המרעננת. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: קונסרבטוריון באר שבע.

מזרקת יריחו/אשכול בבאר שבע

בין צומת הרחובות יריחו ודרך ג’ו אלון, ממש בסמוך לכיכר רוטרי בשעונת ט’ תמצאו את המזרקה הגדולה של העיר באר שבע. מדובר על מזרקה בעלת 36 מתזי מים מהרצפה והיא כוללת מופעי מים ובערב היא מקבלת תאורה מרהיבה שמוסיפה המון לחוויה. סביב המזרקה יש פינות ישיבה ומנוחה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: כיכר רוטרי באר שבע.

מזרקת גרנד קניון מערבי באר שבע

ברחוב דוד טוביהו ממש בסמוך לכניסת “עופר” של הגראנד קניון בשכונה ט’ בבאר שבע תמצאו את המזרקה הגדולה של העיר באר שבע בעלת 40 מתזי מים מהרצפה. בנוסף כאן יש גם מופעי מים ובערב יש תאורה מקסימה שמוסיפה המון לחוויה. סביב המזרקה יש פינות ישיבה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גראנד קניון באר שבע.

פארק קשת מצפה רמון

המועצה המקומית של מצפה רמון הקימה את הפארק ובו יש מלא מזרקות! יש כאן מעל 10 מזרקות שזורמות מהרצפה ועוד כמה מפלונים שנופלים מהסככות בשילוב עם צל. פתרון מצוין עם הילדים לימים החמים כאן במצפה. שעות הפעילות של הפארק בחודשי הקיץ הם בימים ראשון עד חמישי 10:00-14:00 וגם אחרי צהריים ב: 16:00-18:00 ימי שישי 10:00-16:00 ובימי שבת 10:00-14:00 וגם אחרי צהריים ב: 16:00-18:00. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

כיכר לב העיר ערד

במרכז העיר בערד תוכלו למצוא מזרקה עם למעלה מ 20 מתיזי מים מהרצפה. סביב המזרקה יש פינות ישיבה מוצלות, בתי קפה ובעיר איזור נהדר להעביר בו כמה שעות בחום של ערד בקיץ. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: כיכר העיר ערד.

המזרקה המוזיקלית באילת

בשנים האחרונות קיבלנו תוספת נחמדה לעיר אילת – המזרקה המוזיקלית. 350 מתיזי מים המוזנקים לגבהים של עד 30 מטרים לפי קצב המוזיקה. בשעות הערב המזרקה מתפקדת כמופע אורקולי ובשעות היום לשעשועי מים לקטנטנים. שעות פתיחה: בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת. במהלך היום: 17:00-20:00 בלילה: 20:30,21:30 (מופעי לילה עם מוזיקה ואורות). כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: המזרקה המוזיקלית אילת.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.