Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפינג בים המלח

לאורך ים המלח מצפון לדרום אפשר למצוא מספר מתחמי קמפינג, חניוני וחופי קמפינג. אזור ים המלח הוא אחד המקומות החשובים והמשמעותיים של המדינה ותופעת טבע מיוחדת ונדירה. רבים מגיעים לים המלח, גם מהארץ וגם תיירים מחו”ל, כדי לבקר במקום הנמוך בעולם. החלק המתוייר והמוכר יותר של ים המלח הוא האזור הדרומי בו מצויים גם רוב המלונות הגדולים והחופים המוכרזים וגם שם אפשר למצוא חניון לילה. אך צפון ים המלח, הקרוב יותר לירושלים, הוא מיוחד לא פחות ובו נגלה את האוטנטיות של המקום. בחלק הצפוני של המקום הקסום הזה נמצאים החופים המפורסמים בזכות הבוץ השחור שתוכלו למרוח על גופכם וגם כאן מספר אתרי קמפינג מסודרים. 

קמפינג בצפון ים המלח

גלמפינג קמפ סהרה

בקצה הצפוני של ים המלח, איפה שים המלח האמיתי נמצא תוכלו להגיע אל אתר גלמפינג מדהים – קמפ סהרה. המתחם נמצא בתוך כפר הנופש ביאנקיני והוא מציע חווית לינת שטח ברמה הגבוהה ביותר. מצד אחד נוף ים המלח והרי הירדן ומצד שני מצוק העתקים המרשים של מדבר יהודה. באתר הגלמפינג יש כל מה שהאורחים צריכים ומבחר שירותים להנאת האורחים: בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת פעוטות, חוף רחצה מסודר, מסעדה מרוקאית, מתחם מזון מהיר, בית כנסת, מתחם בישול משותף מאובזר, מתחם מקלחות ושירותים ועוד. למידע נוסף והנחה לגולשי אתר בשביל המשפחה לחצו כאן.

חוף נווה מדבר

בצמוד לחוף ביאנקיני וקמפ סהרה תוכלו למצוא את חוף נווה מדבר. החוף מציע חווית בילוי לכל המשפחה ומשמש גם חניון לילה וקמפינג עם מגוון אפשרויות לינה. יש כאן חוף רחצה מסודר עם אותו בוץ מפורסם של ים המלח. בנוסף באתר תמצאו גם בריכת מים מתוקים, שירותים, חנות משקאות ומזון וכיסאות ושולחנות לשימוש האורחים. הכניסה לחוף בתשלום ובתיאום מראש. למידע נוסף באתר הרישמי של החוף.

חאן עין גדי

תראו, אומנם לא מדובר על חניון קמפינג על המים אבל הוא אחד המקומות המבוקשים שיש. החאן המיוחד של עין גדי הוא מקום ייחודי שמציע לינה בפאתי קיבוץ עין גדי, באחד האזורים היפים והמרתקים של ים המלח. החאן מפורסם במיוחד בעקבות הלינה בקרוואנים המאובזרים שהוא מציע לזוגות, אך יש בו עוד אפשרויות שמתאימות גם להרכבים נוספים כמו משפחות עם ילדים. בין האפשרויות יש קרוואנים זוגיים, אוהלים משפחתיים ממוזגים, מתחם קמפינג שאליו תוכלו להגיע עם אוהל מהבית וחניון קרוואנים. במרכז המתחם ישנו לובי ובו יש מסעדה שממנה תוכלו להזמין גם ארוחת בוקר. יש שירותים, מקלחות, פינות ישיבה מסודרות, עמדות להטענת טלפונים, עמדות להדלקת מדורות מנגלים ועוד. למידע נוסף לחצו כאן.

בדולינה עין גדי

בדומה לחאן עין גדי גם מתחם בדולינה לא נמצא על קו המים אך הוא נמצא במיקום מדהים עם נוף עוצר נשימה. למרגלות קיבוץ עין גדי לא רחוק מנחל ערוגות עם מגוון אפשרויות לינה לבחירתכם. האתר נמצא באיזור חוות הסוסים של הקיבוץ שנסגרה ועכשיו השטח הפך למתחם קמפינג מרהיב! למידע מפורט על אופציות הלינה והמקום תוכלו למצוא באתר הרישמי של בדולינה.

כפר המטיילים מצוקי דרגות

על גבי מצוק המשקיף אל נוף עוצר הנשימה של ים המלח במעלה כביש 90 נמצא כפר המטיילים מצוקי דרגות. עוד טרם הגעתכם לכפר רק הנסיעה בכביש המפותל העולה מעלה היא חוויה אדירה. כפר המטיילים כאן מציע אפשרויות לינה מגוונים: החל מחדרי אכסניה, דירות אירוח, חדרים מול הים בקו המצוק, הקמת אוהלים פרטיים, אוהלים מדבריים, אוהלי גלמפינג ומקומות קמפינג. אי אפשר להתעלם הנוף שמקיף את כפר המטיילים, ים המלח והרי מואב ומהצד השני נוף מדבר יהודה הפתוח. מעבר לכל זה פועל כאן בית קפה / בר עם אווירה מרהיבה! למידע מלא על המקום באתר הרישמי של כפר המטיילים מצוקי דרגות.

קמפינג בדרום ים המלח

חוף עין בוקק ים המלח

בעבר היה ניתן לפתוח אוהל בכל חוף שתבחרו אבל מאז שהוחלט על שיפוץ איזור חופי המלונות נבחר מיקום ספציפי בו ניתן לפתוח אוהלים. בחלק הצפוני של חופי עין בוקק ישנו חניון קמפינג ממש מול מלון דייוויד ים המלח שהוא חוף קמפינג לכל דבר. כל מה שתמצאו כאן זה ברז מים, אזור להדלקת אש ומקום להקמת האוהלים. מעבר לכך מבחינת שירותים ומקלחות ניתן להשתמש בחוף שנמצא במרחק של כ 500 מטרים דרומית משם. קחו בחשבון שאין כאן צל, החניה בתשלום ואין כאן שירותי הצלה. 

חאן שקדי

בדרום ים המלח באיזור נאות כיכר, הרחק מחופי ים המלח נמצא חאן שקדי. במתחם החאן תמצאו מתחמי ערסלים, מטבח משותף, פינת להדלקת מדורה ועוד. יש כאן אפשרויות לינה רבות לבחירתכם החל מהשכרת בקתות, לינה באוטובוס, אוהלים קבוצתיים או הקמת אוהלים פרטיים. למידע מלא על המקום תוכלו למצוא באתר הרישמי של חאן שקדי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
קמפינג הגושרים
רשימת חניוני לילה וקמפינג בישראל
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
יורטים ובונגלוס בצפון
הנחה לקמפינג דפנה של רשת מלונות מטיילים
אתרי הגלמפינג בישראל שכדאי לכם להכיר
קמפינג דרומי בחורף – תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
תכירו את חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף חוקוק למשפחות חובבות קמפינג
חופים לקמפינג בכנרת
גני חוגה פארק קמפינג
רשימת ציוד לקמפינג עם ילדים
אתרי קמפינג בחופי הים
אתרי קמפינג בחופי הים
חוף חוקוק למשפחות חובבות קמפינג
חופים לקמפינג בכנרת