Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט וספורט ימי

אוהבים את הים? אוהבים אתגרים? זה בשבילכם, ברוכים הבאים לקטגורית השייט והספורט הימי. בננה, גלשנים, שייט, סירות מנוע, מצנחים, אבובים ועוד שלל אטרקציות שיתנו לכם לחוות את חווית האדרנלין ברמה הגבוהה ביותר. כאן תוכלו למצוא את ההמלצות לאתרי השייט והספורט הימי המומלצים ביותר. נתז המים המצנן על העור של הגולש ביום קיץ חם מחייה את רוחך ומחבר אותו ליסודות. הצחוק והאחווה המשותפים עם החברים או המשפחות הנלהבות יוצרים אווירה תוססת של חוויות משותפות וזיכרונות בלתי נשכחים.

שייט באגם מונפורט

בסמוך לעיר מעלות נמצא פארק אגם מונפורט, פארק אקולוגי שנמצא בין הגבעות. הכניסה אל הפארק ללא תשלום ובו תוכלו להנות ממגוון רחב של אטרקציות כאשר אחד מהם הוא שייט באגם בסירת פדלים משפחתית. סביב האגם ישנם שטחי דשא רבים, פינות חמד לפיקניק משפחתיף דשרת מפלים קסורה ובעיקר יופי אוצר נשימה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

חווימה

הקיץ בפתח וזהו זמן מושלם לחוות את הכנרת מזווית אחרת, באטרקציית השייט היחידה מסוגה בעולם!  מגיעים לחוות את הכנרת מחדש מזווית שונה ומפתיעה, בשייט סירות מנוע חדשות, באטרקציה המפתיעה של הכנרת – ‘חווימה’ – אטרקציית שייט עצמי וייחודי למשפחות, בודדים, חברים וקבוצות מאורגנות, המנגישה את הכנרת מזווית חדשה, חווייתית ומרתקת. במהלך השייט מגיעים לשלוש עד שש נקודות נסתרות ומרהיבות ביופיין במסלול, תוך מפגש בלתי אמצעי עם הטבע, בעלי החיים ונופי הכנרת, הגולן והארבל. הסיורים מתחילים מהנץ החמה ועד השקיעה שכל שעה ביום מספקת תפאורה ואווירה שונה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

חלום עולמי – ספורט ימי בכנרת

בואו להנות מחוף רחצה מורכז עם פינות ישיבה, כסאות ים ומיטות שיזוף, ערסלים ובעיר נוף הרי הגולן והכנרת! לצד כל זה חובבי הספורט הימי תוכלו להנות ממגוון רחב של אטרקציות לספורט ימי: סירות פונטון בנהיגה עצמית, השכרת קייקים וגלשני סאפ, הפלגות בסירת מירוץ, בננות ואבובים, סקי עם כבל, אופנועי ים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

שייט גלילי בכנרת

שייט קסום אל הכנרת אל מול נוף עוצר הנשימה של הרי הגולן והגליל. חברת שייט גלילי מזמינה אתכם להגיע לחווית שייט מיוחדת, משך ההפלגה היא למשך שעה שלמה והיא מתאימה לכל המשפחה עד 13 אנשים. מדובר על סירות אקולוגיות מונעות באמצעות מנוע חשמלי חזק ואמין. אל תפספסו את חווית השייט בכנרת שלנו. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

ספורט ימי פאן בכנרת

בטיילת המרכזית של העיר טבריה תוכלו למצוא את חברת פאן בכנרת. אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות ממגון רחב של אטרקציות ימיות: אבובים, בננות, קרוסלה, סירות טורנדו, סירה קלאסית, סירת סקרי, שייט זוגי, פעילות אקסטרים ועוד. בואו לשוט בכנרת אל עבר מעגן עין גב עד לבאר מרים עם אפשרות לטבילה במי הכנרת להתרעננות. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן. 

ספינת זכוכית גלאקסיה אילת

בואו עם הילדים שלכם לחוות את עולם המים שבמעמקי הים האדום. ספינת גלאקסיה בה הקרקעית שלה היא מזכוכית עם חלונות פנוראמיים ענקיים השטה במעמקי המים. בספינה יש קומת תצפית עם מקומות ישנה, קומת כניסה עם מקומות ישיבה ומיזוג וקומת הקרקע שם יש זכוכית פנוראמית כ 2 מטר מתחת לפני הים. כך תוכלו לקבל נקודת מבט מרהיב על חיי הים והאלמוגים. ניתן לבחור בין שני מסלולי שייט: שייט בלבד או שייט עם עצירת שחייה בלב הים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

חוף חנניה – ספינת זכוכית וספורט ימי באילת

הבית של הספורט הימי אילת חוף חנניה מזמין אתכם לבוא ולהנות מחווית שייט ואקסטרים אמיתי! יש כאן מתקני חוף למי מכם שרוצה לשלב את חווית הספורט הימי לצד טבילה בחוף הים. יש כאן ספינת מצלול ז’ול ורן שהיא ספינה מדהימה עם תחתית זכוכית ממנה ניתן לראות את שמורת האלמוגים בליווי סיור במפרץ אילת, ספינת פרדייז שבה יש גם שייט וגם ארוחה ושחייה. בנוסף לכל זה עוד שלל אטרקציות ימיות כמו: אופנועי ים, סירות מהירות, בננה, אבובים, סירות פדלים, קייקים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

החללית האילתית

אתם מוזמנים להגיע לחוויה בלתי נשכחת בחללית האילתית – סירת זכוכית המהירה ביותר בישראל. תחתית הסירה היא זכוכית עגולה בצורת עין כחולה, היא שטה במהירות גבוהה ונותן למטייל להרגיש כאילו הוא עף מעל לפני המים. במהלך השייט מגיעים אל ריף הדולפינים, מפרץ אילת וגבול ירדן. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

לעוף על המים באילת

זה המקום לחובבי ספורט ימי בעיר הדרומית אילת, כאן תוכלו לחוות את הים האדום ואת יופיו של מפרץ אילת לכל גיל. מכאן תוכלו לצאת לשייט רגוע, שייט בסירה מהירה, אבובים, צפייה בדולפינים, סיור גבולות וגם שנירקול לצד האלמוגים והשוניות של ים סוף. בנוסף למי מכם שרוצה יכולגם להתנסות בסקי מים ושייט ביאכטה אמיתית! לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

ספינת קפטן פיליפ באילת

מה שבטוח שאת ספינת קפאן פיליפ באילת אתם לא תרצו לפספס, בואו עם החברים והמשפחה להפלגה מטורפת של שעתיים לאורך קו החוף של אילת. הספינת בעלת 3 מפלסים: מפלס תחתון יש חדר אוכל ממוזג עם ספות ושולחנות, מפלס אמצעי אזור הכולל רחבת ריקודים, כסאות, שולחנות, בר משקאות ועוד ובמפלס העליון רחבת דק המשקיפה ישירות ליד עליה יש מיטות שיזוף וג’קוזי גדול. בזמן השייט תוכלו להנות ממגלשת מים, ג’קוזי, טרמפולינת מים, מזרנים צפים, מתנפחים ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
אגם מונפורט פארק תיירות לכל המשפחה
פארקי אקסטרים וטיפוס
טיולי שטח בישראל
טיולי שטח ואקסטרים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
רוב רוי – שייט קיאקים על הירדן בצפון
קייקים בצפון
אגם מונפורט פארק תיירות לכל המשפחה
פארקי אקסטרים וטיפוס