Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לגונת העין הכחולה בחופי אכזיב

חופי אכזיב הם מבין היפים בארץ והם מהווים בילוי מושלם לכל המשפחה בימי הקיץ החמים. מדובר ברצועת חוף המתחילה מהנקודה הצפונית ביותר בארץ, ראש הנקרה וממשיכה עד לגן הלאומי אכזיב של רשות הטבע והגנים ומעבר לו. לכל האורך, לא משנה באיזו נקודה תבחרו, תגלו חופי ים כחולים שקופים ונוף ציורי מקסים. לאורך הרצועה ישנן לגונות קטנות ומקסימות בהן ניתן להתמקם ליום של כייף לכל המשפחה או לעשות טיול רומנטי בשעות הערב – גם השקיעות ברצועת החוף המיוחדת הזו מקסימות! 

בחלקה הדרומי של רצועת אכזיב בין החוף הבננה ביץ לנהריה תוכלו להגיע אל הלגונה הכחולה. הלגונה הכחולה בחופי אכזיב היא חלק מגן לאומי אכזיב והיא תחומה בסלעים שיוצרים כאן בריכה רדודה מדהימה. חלק מהמבקרים מכנים את המקום “העין הכחולה” כיוון שממבט על אפשר לראות את הבריכה בצורת עין. בזכות הגלים ופרצה שיש בין הסלעים זורמים מים פנימה והחוצה כך שיש תמיד סירקולציה בבריכה. מומלץ לא להתקרב לסלעים כדי לשמור על בטיחותכם.

צריך לקחת בחשבון כי חלק זה של החוף הוא לא מוכרז, הכוונה שאין כאן שירותי הצלה, צל או מקלחות ושירותים. אסור להבעיר אש וחובה לקחת את האשפה אתכם. למרות זאת מדובר על אחד החופים היפים שיש לרצועת חופי אכזיב להציע. צפונית ללגונה הכחולה תמצאו עוד בריכה רדודה עם מים צלולים ואת חוף אכזיב שהיה נקרא בעבר “הבננה ביץ” ודרומית ללגונה הכחולה תמצאו מפרץ בתולי מרהיב ממנו יוצאים אל אטרקציות הימיות של חברת “טרק ים”. צריך לקחת בחשבון כי בסופי שבוע של חודשי הקיץ האיזור הזה מאוד מבוקש ולכן מומלץ להגיע מוקדם.

איך מגיעים ללגונת העין הכחולה באכזיב

מצומת נהריה וקניון ארנה ניסע על כביש 4 כ 4.1 ק”מ צפונה עד לפניה שמאלה עם השילוט “חוף אכזיב”. מיד לאחר הפניה מיד נפנה ימינה וניסע כ 650 מטרים עד להגעה לחניון של “חוף אכזיב”. כאן נמשיך לנסוע ישר (עם הכביש הכי שמאלי) כ 400 מטרים עד להגעה ללגונה שנמצאת מימין לנו. שימו לב כי אין להחנות בצידי הכביש. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף אכזיב ואז לנסוע על פי ההסבר. 

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה כולל מעיין רטוב לאחר הגשמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק המחצבה – בלב העיר כרמיאל תוכלו למצוא את אחד הפארקים הגדולים, פארק המחצבה הידוע גם בשם פארק הגליל הוא פיסת טבע מעניינת שנמצאת ממש לצד העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוף בצת – שמורת חוף ראש הנקרה – החוף הצפוני ביותר מבין חופי הרחצה במדינת ישראל הוא חוף בצת שנמצא מול מצוק ראש הנקרה המרשים. רצועת חוף עוצרת נשימה שלא תרצו לפספס. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.