Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרישטיק קטיף עצמי בגינה האורגנית

במושב בית הילל שבגליל העליון נמצא בית הקפה פרישטיק ולצידו גינה אורגנית. פרישטיק (ביידיש: ארוחת בוקר) הינו בית קפה יפהפה וייחודי שמציע מגוון מאכלים מפנקים מתוצרת מקומית משובחת. בנוסף המקום מציע גם אטרקציה של סיורים מודרכים בגינה האורגנית וחוויה של קטיף עצמי. 

מדי בוקר יוצא סיור מודרך הכולל קטיף עצמי, שבו תקבלו סל קטיף ואותו תוכלו למלא עם ירקות ופירות מהתוצר המקומי. במקביל תזכו לקבל גם הסברים על שיטת הגידול הייחודית שמתבצעת כאן. בגן הירק תמצאו שיחי עגבניות, מלפפונים, תותי שדה, דלעות, חצילים, חסות, תפוזים ועוד מגוון רחב של גידולים אורגניים. טרם ביקורכם בפרישטיק מומלץ ליצור קשר ישירות עם המקום בכדי לבדוק מה התוצרת שתחכה לכם בגינת הירק. לרכישת כרטיסים לחצו כאןכדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פרישטיק בית קפה וקטיף עצמי.

רוצים להמשיך לטייל באזור? הנה כמה רעיונות:

סכר כפר בלום והירדן ההיסטורי – בין כפר בלום לנאות מרדכי אפשר למצוא בימי אלו את הזרימה האיטית של הירדן ההיסטורי, בתחילתו אפשר למצוא את סכר כפר בלום – נקודת חמד ששווה להכיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר ההנצחה לחללי אסון המסוקים – מדובר באנדרטה מעוצבת ומיוחדת לזכר 73 הנופלים באסון המסוקים בשנת 1997, בסמוך למקום האסון בו התנגשו המסוקים. הביקור פה הוא פשוט חובה! לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל שניר – אחת משמורות הטבע היפות בארץ, יש בה מגוון מסלולים שונים באופיים ובאורכם (כולל מסלול הליכה במים), בריכות שכשוך, שולחנות פיקניק ועוד. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים – הטיול בשמורת החולה עובר בין הביצות ותצפיות על הציפורים, הוא נגיש במלואו ויפהפה. לצד המסלול ישנו מרכז מבקרים מפתיע שמתאים עבור כל המשפחה. לפרטים מלאים על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע עין תאו – שמורת הטבע עין תאו או בשמה הנוסף עין ג’וחלה היא שמורה מוכרזת שנמצאת בעמק החולה והיא מקבלת את מימיה הישר ממעיין העתק הנובע למרגלות הרי הנפתלי בתוך מערה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אגמון החולה הפארק צפרות גדול המשמש כתחנת נדידה עבור מינים רבים של ציפורים והוא מעניין במיוחד בתקופות הנדידה. מדי שנה עוברים בפארק למעלה מ 500 מיליון עופות וציפורים. הפארק הוא ענק ובכניסה לפארק ישנה עמדה להשכרת אופניים או רכבים חשמליים שישמשו אתכם לטיול חוויתי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חניון האקליפטוס – לאורכו של נחל החרמון יש מספר נקודות בהן אנחנו יכולים לטייל או להתמקם לצד המים. חניון האקליפטוס הוא מבין היפים שכדאי לכם להכיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל עין הזהב – בין רחובות העיר קריית שמונה זורם לו נחל ששמו “עין הזהב” והוא זורם בכל ימות השנה. הנחל זורם בלב העיר בין הבתים והעצים ומייצר בדרכו מסלולי טיול ופינות חמד נהדרות לצד המים. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין דיבשה  – מסלול הליכה קליל מאוד וקצרצר של הליכה בתוך זרם מים רדוד מאוד ונעים, במיוחד בימים חמים. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.