Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצפור מיכל זהר סובב הר גילון

בתוך היישוב הקהילתי גילון שנמצא בגליל התחתון על הר גילון הוקמה תצפית לזכרה של מיכל זהר. מיכל גדלה והתחנכה בגילון, שירתה בחיל השלישות כקצינת קישור בחטיבה 7. בתאריך 11 נובמבר 2010 בדרכה חזרה הביתה מהבסיס מיכל נהרגה בפיגוע דריסה בתחנת האוטובוס לצד תחנת הרכבת עכו. ומצפור זה נבנה בקפידות לזכרה בת 20 הייתה במותה. כאן תוכלו למצוא אמפיתיאטרון אל מול נוף מולדתה, האמפיתיאטרון מסמל את הבמה שניתנה למיכל כדי להציג את כישוריה בריקוד. מיכל השתתפה בחוגי מחול, בלהקת המחול של משגב ובזכות כישורה מיכל גדלה להיות רקדנית בולטת בתחום. 

יש כאן נקודות ישיבה לפיקניק, פסל של רקדנית אל מול הנוף ומפה יוצאים מספר שבילי הליכה וסינגלים המקיפים את הר גילון. מכאן תוכלו לקבל נקודת תצפית לכיוון עמק זבולון, הים התיכון, הר הכרמל ומפרץ חיפה. למי מכם שמחפש לצאת למסלול בסביבה יכול לצאת לשביל סובב גילון. מדובר על מסלול שמיועד להולכי רגל ולסינגל אופניים ואורכו 12.5 ק”מ, לצלוח את כולו לוקח סביב ה 5 שעות הליכה וגולת הכותרת שלו היא הנופים שנשקפים ממנו. למידע מלא על המסלול ודרכי הגעה לחצו כאן. כדי להגיע למצפור מיכל תוכלו לרשום בוויז: מצפור מיכל סובב הר גילון.

רוצים להמשיך לטייל באזור? 

שמורת הטבע נחל גמל – קניון שגור – נחל שגור הוא אחד מיובליו של נחל חילזון עליו אנחנו לרוב שומעים כשיש שטפונות באיזור הצפון. הוא זה שמנקז את בקעת בית הכרם. למידע מלא על המקום לחצו כאן. 
 
פארק גורן – פארק המשלב מספר רב של מסלולי הליכה ותצפיות עוצרות נשימה – למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
מיי בייבי ירכא – מחפשים משחקיה סגורה לימי החורף או הקיץ החמים? בטוח הילדים יהנו כאן וגם אתם – למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
תל יודפת ויער הקופים – תל יודפת מספק לנו טיול קצר סובב התל עם נוף הר עצמון והסביבה סמוך לשם יש את יער הקופים שאפשר לשלב. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מצודת מונפורט ונחל כזיב – ממצודת מונפורט המיוחדת נוכל לצאת לטיול במספר מסלולים בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

אתר התיירות ראש הנקרה – בואו להנות מחווית הרכבל והנקרות, תופעת טבע מרהיבה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.