Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארוחות הבוקר של המרכז – ארוחות טעימות במקומות מיוחדים

אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, אבל ארוחת הבוקר היא כבר מזמן לא רק עניין של אוכל. תוסיפו לארוחה שלכם אווירה נעימה, נוף מיוחד וקיבלתם שדרוג שיכול להיות כבר בילוי של ממש עם המשפחה, בני הזוג או החברים. זה לא סוד שבאזור המרכז יש מגוון רב של מסעדות ובתי קפה. אבל חלקם נמצאים במקומות פסטורליים, מיוחדים והם מציעים תפריט עשיר ומיוחד. תמשיכו לקרוא ותגלו כמה מהמקומות האלה. למי שמחפש ארוחות בוקר באיזור צפון לחצו כאן.

הגלריה של אלמוג

במושב נווה ימין, ממזרח לעיר כפר סבא, תמצאו את אחד המקומות המיוחדים שיש במרכז הארץ שתוכלו לאכול בהם את ארוחת הבוקר שלכם. המקום משמש גם כגלריה וככזה מדובר במקום שהוא יפהפה, מעוצב בקפידה שאי אפשר להישאר אדישים לו. בין פריטי הגלריה המיוחדים, מוגשת ארוחת בוקר בסגנון בופה שכוללת מגוון גדול ומרשים של סלטים, מטבלים, מאפים ועוד. את ארוחת הבוקר שלכם תקבלו מוגשת בכלי מבטח עתיקים ומיוחדים. פריטי הגלריה מוצעים למכירה וביניהם ריהוט עתיק, כלי בית וכלי מטבח עתיקים ועוד. 

קפה מלצ’ט

בין הפרדסים של תל מונד, בתוך היישוב, תמצאו את בית הקפה ומעדניה מלצ’ט. המסעדה מגישה תפריט שף יצירתי הכולל בין היתר שפע של מאפים וכריכים שנאפים במקום, סלטים צבעוניים, קינוחים וקפה משובח. בימי שישי בבוקר מוגשת ארוחת בוקר ישראלית עם מנות ייחודיות. בשטח המסעדה יש מעדניית בוטיק עם מגוון מוצרים מתוצרת ישראלית. שימו לב – המקום אינו פעיל בשבת.

קפה גן סיפור

גן סיפור היא רשת בתי קפה הפזורה ברחבי הארץ, ועם מספר סניפים גדול במיוחד באזור המרכז ביניהם סניפים בהוד השרון, הרצליה, חולון, ראשל”צ ועוד. הרשת מכוונת מאוד למשפחות והיא ידידותית ומותאמת לבילוי עם ילדים. בתי הקפה של הרשת הם פסטורליים ולרוב ממוקמים באזורי פארקים פתוחים עם אפשרות לישיבה בחוץ. בתי הקפה גן סיפור מציעים תפריט חלבי עשיר עם מגוון מנות שיכולות להרכיב את ארוחת הבוקר המיוחדת שלכם.

סאן קפה במושב בצרה

מושב בצרה נמצא באזור השרון, מצפון לעיר רעננה. בלב המושב תמצאו את בית הקפה סאן-קפה שבו תוכלו לשבת בין עצים ופרחים, בחצר יפהפייה שתקשט לכם את האווירה. בבית הקפה מגוון מנות של תפריט חלבי עשיר שכולל גם ארוחות בוקר.  שימו לב – המקום אינו פעיל בשבת.

א-פיה קסומה

קפה קונדיטוריה בקיבוץ עינת, בדרום השרון, הוא מקום מיוחד עם שם מיוחד. בבית הקפה תוכלו לשבת בחצר או בפנים וליהנות מהעיצוב המיוחד של המקום ומהאווירה הקסומה שיש בו. בתפריט תמצאו מגוון מאפים, סלטים, קינוחים מעוצבים ועוד מנות מיוחדות מאוד. שימו לב – המקום אינו פעיל בשבת.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום