Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארוחות בוקר בצפון – ארוחות טעימות במקומות הכי מיוחדים

ארוחת הבוקר הפכה כבר מזמן להרבה יותר מרק עניין של אוכל. אנחנו הרי כל כך אוהבים פינוקים, ומה יותר מפנק מארוחת בוקר טעימה ומזינה? ואם יש מסביב גם אווירה טובה עם נוף יפה, אז השילוב הוא פשוט מושלם! כל אלה ביחד הופכים את ארוחת הבוקר לחוויה ולבילוי זוגי או משפחתי, ולגמרי אפשר לשלב אותה גם עם טיולים בטבע.

אז הצפון של ארצנו, המצטיין במקומות טיולים, זוכה גם כמצטיין בתחום ארוחות הבוקר. מחיפה ועד רמת הגולן אפשר למצוא המון בתי קפה, מסעדות ומחלבות שמגישים ארוחות בוקר מיוחדות שחלקן נמצאות במקומות יפהפיים שמשלבים אווירה כפרית, נוף וטבע. הפעם החלטנו להמליץ לכם על מקומות מעולים לארוחת בוקר טובה עם המלצות למקומות טיול באזור, כדי שמי שמעוניין יוכל לשלב בין השניים. מי מכם שמחפש ארוחות בוקר באזור מרכז, תוכלו ללחוץ כאן לרשימת ההמלצות.

בית קפה מארג

בית הקפה המיוחד הזה נמצא בכפר ורדים ובמקורו מיזם חברתי-קולינרי המשלב אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה ובתעסוקה בפרט. בית הקפה פתוח בימים א-ו ומציע מגוון ארוחות בוקר, ובימי שישי מגיש גם ארוחת בוקר בסגנון בופה פתוח. המיקום של בית הקפה, המיזם החשוב שמאחוריו והנוף הנשקף ממנו הופכים את הביקור בו לחווייתי ומהנה. הכנסות בית הקפה מיועדות לפעילויות העמותה. למעבר אל דף הפייסבוק הרשמי של קפה מארג לחצו כאן. 

מלון עכותיקה

ארוחות בוקר עשירה על הגג של המלון המיוחד עכותיקה, הצופה אל נוף הים הפתוח. הארוחה מוגשת בסגנון בופה בהגשה עצמית. תפריט מבחר סלטים, ביצים, לחמים ומאפים ייחודיים, ומגוון משקאות חמים וקרים. מומלץ לשריין מקום מראש. לתפריט מלא ושריון מקומות לחצו כאן.

קפה יודפת

בין הרי הגליל, בלב מתחם התיירות של המושב יודפת, נמצא לו קפה יודפת. בבית הקפה יש מקומות ישיבה במרפסת חיצונית שמאפשרים לשלב את ארוחת הבוקר עם הנוף המרהיב של הרי הגליל. בסיום ארוחת הבוקר תוכלו להמשיך לטייל במתחם הקניות שהופך שוקק במיוחד בסופי שבוע וחגים ואפשר גם לשלב את הביקור עם מספר טיולים ואטרקציות שנמצאים ממש לצידו: תל יודפת, יער הקופים או תצפית הר עצמון. למעבר לאתר הרשמי של קפה יודפת לחצו כאן.

עין כמונים

קצת אחרי העיר כרמיאל נמצא משק חקלאי שמגיש ארוחות בוקר באוויר הפתוח באווירת טבע במיטבו. בארוחת הבוקר מוגשות גבינות עיזים משובחות ישירות מן המשק. בישיבה שלכם כאן ייתכן ותפגשו כמה מחיות המשק ואת הטווסים שמסתובבים כאן בחופשיות. המקום פתוח בכל ימות השבוע וגם בשבת. ניתן להתעדכן באתר הרשמי לחצו כאן.

מחלבת אלטו

בית קפה / מחלבה בקיבוץ שמרת. אחד המקומות המיוחדים והיפים לאכול בהם את ארוחת בוקר שלכם. עשרות מקומות ישיבה בחלל פתוח, בין עצי הקיבוץ, יספקו לכם חוויה של ארוחה כפרית אותנטית וטעימה במיוחד. המקום מגיש מגוון גבינות מיוחדות ישירות מהמשק והמחלבה, ויש גם חנות לרכישה עבור מי שרוצה לקחת איתו הביתה חלק מהמטעמים. לאתר הרישמי לחצו כאן.

תושה בייקרי

באכזיב נמצא בית קפה קטן שכולו על טהרת המתוק. אם בא לכם קפה ומאפה ואתם באזור זה בדיוק המקום לעצור בו! חומרי הגלם האיכותיים מורגשים כאן בכל ביס והמגוון פה מהפנט. בנוסף לעוגות, מאפים וקפה ניתן גם להזמין ארוחות בוקר ארוזות בתיאום מראש עם המקום. אפשר לשלב עם פיקניק או טיול רומנטי לאורכם של חופי ראש הנקרה ואכזיב וגם לבקר בגן לאומי אכזיב שבמרכזו נמצא אחד החופים היפים בארץ. לאתר הרשמי של תושה בייקרי לחצו כאן. 

מיקה – כשטעם וריח נפגשים

בתוך קיבוץ איילון תוכלו למצוא את בית קפה מיקה באווירה כפרית גלילית עם ארוחות בוקר מפנקות, מיוחדות וטעימות. בנוסף יש כאן עוגות ועוגיות תוצרת עצמית ועוד שלל פינוקים. במקום יש רחבת ישיבה בתוך בית הקפה או בשטח הפתוח שבחוץ. לדף הפייסבוק הרישמי של בית הקפה לחצו כאן. אם הגעתם עד לאיילון נמליץ לכם לצאת לטיול בנחל בצת המדהים – למידע מלא לחצו כאן.

מסעדת בנחלה

המסעדה נמצאת בנהריה בלב המטעים הירוקים והיא מספקת מרחב פתוח עשיר. הביקור כאן מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים וזאת בזכות הגינה הגדולה שמסביב למסעדה שמאפשרת גם לשבת לאכול וגם לתת לילדים להתרוצץ או לשחק במתקני השעשועים שיש כאן. האווירה כאן פסטורלית במיוחד ומעוררת תחושת שלווה ורוגע. במסעדה יש תפריט מגוון ועשיר וגם ארוחות בוקר מומלצות. אם הגעתם הנה עם ילדים תוכלו להמשיך את הטיול לגן הבוטני זואולוגי של נהריה. לאתר המסעדה לחצו כאן.

הגבינות של מיאסה

בעוספיא הגבוהה, בין הרי הכרמל, נמצאת מסעדת הגבינות של מיאסה שמציעה חוויה מיוחדת המשלבת מאכלים ייחודיים לצד נוף כפרי מרשים. על המסעדה אחראית השפית מיאסה חלבי שמכינה בעצמה חלק נכבד מהגבינות המוגשות בארוחות הבוקר. המסעדה מבוקשת מאוד ומומלץ לשריין מקום מראש, במיוחד בסופ”ש. להזמנות ופרטים באתר הרשמי לחצו כאן.

גולדה בחצר – קיבוץ מרחביה

גולדה בחצר הוא בית קפה קטן ואינטימי שממוקם בתוך בית ילדי קיבוץ מרחביה לשעבר. כאן תוכלו למצוא פינות ישיבה בתוך המבנה או בחוץ בחצר. יש כאן תפריט חלבי עשיר וארוחות בוקר מעולות. יש כאן מאפים טריים – מלוחים ומתוקים שנעשים במקום. למי שרוצה יכול להזמין סלסלת פיקניק שהיא כוללת סכו”ם, מפה וארוחה טעימה מאוד! למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום