Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגן הבוטני בעכו

בשנת 2015 נחנך הגן הבוטני בעכו. הגן הוא גדול, יפהפה ומטופח שמעבר להיותו ריאה ירוקה לצד העיר, הוא גם מהווה אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה. הגן הבוטני מתפרש על שטח של כ-21 דונם ובו כמה מוקדי עניין שיכולים לעניין כל גיל. בהיותו גן בוטני, אפשר למצוא בו מגוון גדול של צמחייה שחלקה מגיעה אלינו מארצות רחוקות כמו האיים הקנאריים, אפריקה הצפונית ועוד. יש גם נציגות לצמחייה הישראלית שמגיעה הנה מאזורי החוף והנגב.

בשטח הפארק ישנם שבילי הליכה נגישים שמתאימים גם לטיול עם עגלות ולצידם ספסלי ישיבה, נקודות תצפית ומזרקת מים שפועלת בימי הקיץ. ברחבי הפארק יש מתקני שעשועים יחודיים וחדשניים. ישנם מספר מתחמי שעשועים שבהם מתקני משחק מגוונים שמותאימים כמעט לכל גיל. חלק מהמתקנים המוצבים כאן נקשרים באופן ישיר להיסטוריה העשירה של העיר עכו ולכן תמצאו כאן טירה, אוניות ועוד. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי מהשעה 15:00 עד 21:00 בימי שישי וערבי חג מ 13:00 עד 18:00 ובימי שבת וחג מהשעה 10:00 עד השעה 20:00 בימי הגשורים בפארק סגור. טרם ביקורכם מומלץ להציץ באתר הרישמי של עיריית עכו לעדכונים נוספים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: הגן הבוטני עכו.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

תל נפוליאון – תל עכו העתיקה – בתל עכו התקיימה העיר עכו הקדומה. גובהו של התל הוא 30 מטר וממנו יש מספר תצפיות לכיוונים שונים של העיר עכו והסביבה ובאביב הוא פורח. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חצי האי עכו – סודות עכו העתיקה – האמת, שאנחנו הופתענו לטובה כשהחלטנו ללכת לחוות את חצי האי עכו. העיקר שוקקת חיים, מלאת תיירים, מסעדות, שווקים והמון היסטוריה מעניינת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצודת מונפורט ונחל כזיב – ממצודת מונפורט המיוחדת נוכל לצאת לטיול במספר מסלולים בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.