Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שביל מצפור הנקרות - גן לאומי ראש הנקרה

גן לאומי ראש הנקרה נמצא בנקודה הצפונית ביותר בקו החוף של מדינת ישראל. כאן תוכלו לצאת לטיול קצר, מעגלי, בסימון שבילים כחול ושמו – שביל מצפור הנקרות. הטיול שכאן לוקח אתכם אל נקודות תצפית אל הים הפתוח בעל גווני הטורקיז, מבט אל איי אכזיב המרהיבים ואל רכס אבן הגיר של ראש הנקרה. אורכו של המסלול הוא קילומטר הלוך חזור. המסלול מתחיל בכיכר הראשונה של הטיילת ומומלץ בחום לבקר כאן בשעות השקיעה שצובעת את האיזור בצבעים מדהימים. 

כפי שציינו קודם מדובר על נקודה נהדרת להגיע כדי לצפות בשמש שוקעת היישר אל תוך המים בים הפתוח. מקום מאוד רומנטי ומיוחד. חשוב לציין שהכניסה למים באיזור זה אסורה – מדובר על שטח צבאי. בנוסף אם אתם עם ילדים קטנים יש לשמור עליהם כיוון שמדובר על מצוקים חדים ומסוכנים. מכאן אתם יכולה להמשיך לטיול על טיילת ראש הנקרה לכיוון דרום. אם הגעתם עד לכאן נמליץ בחום לבקר באתר התיירות ראש הנקרה שנמצא צפונה מכם, להנות מחווית הנסיעה ברכבל והכניסה אל הנקרות. אם תמשיכו לכיוון דרום על טיילת ראש הנקרה תוכלו להגיע אל חוף בצת ובהמשך אל חופי אכזיב. כדי להגיע לכאן תוכלו ללחוץ כאן לנקודת וויז.

רעיונות לעוד טיולים באיזור:

חוף בצת – שמורת חוף ראש הנקרה – החוף הצפוני ביותר מבין חופי הרחצה במדינת ישראל הוא חוף בצת שנמצא מול מצוק ראש הנקרה המרשים. רצועת חוף עוצרת נשימה שלא תרצו לפספס. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עין חרדלית נחל כזיב – עין חרדלית הוא מקום פשוט מושלם לטיול משפחות עם ילדים באזור הגליל. מסלול קסום וקליל שכולל הליכה בתוך המים ומתאים מאוד לימים חמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הסלעים בכיסרא – תופעת טבע ייחודית שמתקיימת רק כאן, מסלול נוח להליכה המתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי מבצר יחיעם ואנדרטת שיירת יחיעם – סיפור מורשת הקרב של שיירת יחיעם וסיפור המבצר המוכר – למידע על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי אכזיב – החוף הכי יפה בצפון הארץ, מים כחולים שקופים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצודת מונפורט ונחל כזיב – ממצודת מונפורט המיוחדת נוכל לצאת לטיול במספר מסלולים בדרגות קושי שונות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל ולהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.