Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קהילת העבריים בדימונה – סיורים וסדנאות לכל המשפחה

קהילת העבריים היא קבוצה של עולים שהחליטו לעלות ארצה מארה”ב אל המקום בו הם רואים בית. הקהילה נוסדה בישראל בשנת 1970 ועברה בין מספר מקומות ויישובים, עד שמצאו להם בית קבע בעיר דימונה.

קהילה העבריים מאמינה בחיים קהילתיים, רפואה הוליסטית, סטנדרטים של צדק ומוסר גבוה, שלום והרמוניה ותזונה טבעונית. קהילת העבריים היא למעשה הקהילה הטבעונית הוותיקה בעולם. כיום רוב חברי הקהילה מתגוררים בדימונה ומנהלים אורח חיים שיתופי וטבעוני מזה עשרות שנים. הקהילה מציעה מגוון של סיורים מודרכים וסדנאות מרתקות ברוח האופי התרבותי-קהילתי שלה, והיא מארחת מאות של מבקרים מדי שנה.

מגוון הפעילויות שמוצעים מותאמים לכל גיל ומוצעים למשפחות, זוגות או לקבוצות גדולות. ברובן של הפעילויות תלמדו קצת רקע היסטורי על הקהילה ועל האופי התרבותי שלה, תכירו מנהגים, אמונות ואת חיי היום יום שלה ותשמעו על התמודדויות נוספות שעומדות בפניה. תוכלו לבחור גם לצאת לסיור מיוחד בכפר הייחודי ולאכול באחת מהמסעדות המקומיות בהן מוגשות מנות אוכל אותנטיות. ניתן להירשם גם לסדנאות מגוונות כמו: מעגלי מתופפים, בישול, ריקוד ועוד. כדאי מאוד לתאם מראש את הביקור ואת הפעילות הרצויה.  מוזמנים לבקר באתר הרישמי שלהם – לחצו כאן.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

פארק בן גוריון בדימונה – אגם שמעון פרס – לצידה של העיר דימונה ישנו פארק גדול שבמרכזו אגם מלאכותי מרשים. פארק בן גוריון שופץ ושודרג וכיום הוא מהווה פינת טבע יפה ומטופחת לצידה של העיר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי ממשית – גן לאומי ממשית נמצא באזור הנגב, מספר קילומטרים מדימונה, על הכביש הראשי לאילת. הגן מציג שרידי עיר נבטית קדומה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גב ימין – גב ימין נמצא בערוצו של נחל ימין והוא אחד מיובליו של נחל חתירה, המוכר גם בשמו נחל ירקעם. גבי ימין מתמלאים לאחר הגשמים ויוצרים מסלול הליכה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

עין ירקעם – עין ירקעם הוא מעיין שלאורך כל השנה הוא מלא במים, בקיץ מי המעיין מזינים אותו ובחורף השטפונות ממלאים את הגב. מדובר על גב ענקי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה דור בקעת צין – מבין התצפיות היפות והנוחות להגעה, יש כאן ספסל הצופה ישירות על נחל צין וכל האיזור הפרעי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה ליפא גל – פארק חרותות הסלע – מסלולים קלים עם נוף עוצר נשימה ואטרקציה מיוחדת שתוכלו למצוא רק כאן באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אגם ירוחם – מי היה מאמין שאמצע המדבר נוכל למצוא אגם כל כך גדול. מסביב לאגם יש המון מקומות ישיבה שקק’ל מתפחת. למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.