Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק בן גוריון בדימונה – אגם שמעון פרס

לצידה של העיר דימונה ישנו פארק גדול שבמרכזו אגם מלאכותי מרשים. פארק בן גוריון שופץ ושודרג וכיום הוא מהווה פינת טבע יפה ומטופחת לצידה של העיר, שבה תוכלו למצוא פינות פיקניק מסודרות, אגם מלאכותי יפהפה ועוד כמה אפשרויות מהנות. אז אם אתם מחפשים איפה להתרענן בדרום עם הילדים, או סתם לצאת לטיול טבע קצרצר ליד הבית, פארק בן גוריון בדימונה בהחלט יכול להתאים לכם.  

פארק בן גוריון מוכר יותר בשמו פארק אגם דימונה ותכף גם תבינו למה. הפארק נפרש של שטח של כמעט 400 דונם, הוא עבר שדרוג רציני ומאז הוא מציע אתר בילוי נהדר באווירת טבע נעימה. ברחבי הפארק יש פינות צל תחת העצים הרבים, שולחנות פיקניק מפוזרים, מגרשי משחק ומתקני שעשועים רבים לילדים. לאחר השיפוץ הותקנו ברחבי הפארק גם מתקני שעשועים שמותאמים לאנשים עם מוגבלויות. בשטחו של הפארק עוברים מספר מסלולי הליכה נגישים שמתאימים להולכי רגל ולרוכבי אופניים.

במרכזו של פארק בן גוריון יש אגם מלאכותי מרשים הקרוי על שמו של הנשיא שמעון פרס ז”ל. האגם נבנה בשנת 2017 בעזרתה של הקרן הקיימת לישראל שתרמה לשיפוץ הפארק כולו. יש אפשרות להשתתף באטרקציה של שייט חווייתי במי האגם. מסביב לאגם יש טיילת נגישה, שטחי דשא גדולים, פארקים ציבוריים וגם אמפיתיאטרון שמתקיימים בו מופעים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק אגם דימונה ע”ש שמעון פרס. קרדיט לתמונות לאחד והיחיד Roy.v.photographer  קישור לאינסטגרם לחץ כאן.

אם תרצו להמשיך לטייל באיזור:

קהילת העבריים בדימונה – קהילת העבריים היא קבוצה של עולים שהחליטו לעלות ארצה מארה”ב אל המקום בו הם רואים בית. אתם מוזמנים להכיר את הקהילה דרך סיורים המתקיימים בה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי ממשית – גן לאומי ממשית נמצא באזור הנגב, מספר קילומטרים מדימונה, על הכביש הראשי לאילת. הגן מציג שרידי עיר נבטית קדומה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גב ימין – גב ימין נמצא בערוצו של נחל ימין והוא אחד מיובליו של נחל חתירה, המוכר גם בשמו נחל ירקעם. גבי ימין מתמלאים לאחר הגשמים ויוצרים מסלול הליכה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

עין ירקעם – עין ירקעם הוא מעיין שלאורך כל השנה הוא מלא במים, בקיץ מי המעיין מזינים אותו ובחורף השטפונות ממלאים את הגב. מדובר על גב ענקי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה דור בקעת צין – מבין התצפיות היפות והנוחות להגעה, יש כאן ספסל הצופה ישירות על נחל צין וכל האיזור הפרעי. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מצפה ליפא גל – פארק חרותות הסלע – מסלולים קלים עם נוף עוצר נשימה ואטרקציה מיוחדת שתוכלו למצוא רק כאן באיזור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אגם ירוחם – מי היה מאמין שאמצע המדבר נוכל למצוא אגם כל כך גדול. מסביב לאגם יש המון מקומות ישיבה שקק’ל מתפחת. למידע מלא על המקום לחץ כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.