Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נופארק: הפארק העירוני בנוף הגליל

ברוכים הבאים לפארק העירוני של נוף הגליל – נופארק. מבין הפארקים היפים והמושקעים שיש כאן בצפון! מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. אז אחרי הביקור שלנו בנופארק מבחינתנו הפארק בהחלט מספק את כל מה שנדרש כדי לבלות כאן כמה שעות של כייף עם הילדים. אם אתם מחפשים פארק יפה, אטרקטיבי ומטופח לבילוי הבא שלכם, תמשיכו לקרוא.

נופארק הוא אחד מהפארקים העירוניים המושקעים והיפים שיש בצפון ובגליל בפרט, ובמהלך הביקור שלנו בו, המחשבה על כל פרט בהחלט ניכרת. יש כאן קצת מכל דבר, והכל במידה הנכונה על מנת לחוות הנאה ומצד שני לא לאבד עניין, בעיקר עבור הילדים. נופארק ממשיך להשתדרג מדי שנה ונוספים אליו עוד אטרקציות מושלמות כדי להעביר כאן יום חוויתי עם הילדים.

הפארק צופה אל נופי התבור והעמק המרהיבים והוא בנוי בצורה עגולה כך שניתן ללכת במסלול נגיש ולעבור בין המתחמים השונים שיש בו, כשבמרכזו אגם נוי מרשים עם ברבורים. בפארק יש אמפיתאטרון גדול הצופה אל הנוף, ומתקיימים בו מופעים והצגות. ישנם מתחמים עם מתקני שעשועים מגוונים שמותאמים לגילאים השונים. יש מתקני קטנטנים המתאימים לפעוטות ומתקני משחקים גדולים ומרשימים עם מסלולי טיפוס, מגלשות גבוהות, נדנדות, קירות טיפוס, אומגה ועוד. לצד כל אלה ישנו גם גן מוסיקאלי שם תוכלו לנגן ולהשמיע מוסיקה באמצעות הכלים שיש בו. הכניסה לנופארק היא ללא תשלום וכך גם השימוש במתקני השעשועים הרבים. ברחבי הפארק מפוזרים ספסלי ישיבה רבים ומספר שולחנות פיקניק שיאפשרו לכם לשבת למנוחה.

אטרקציות בנופארק

מתחמים נוספים ואטרקציות בתשלום: בנוסף לכל המתחמים החינמיים יש גם מתחמים ואטרקציות שניתן להשתתף בהם בתשלום. פלנטריום מרשים ומשוכלל מהיפים בארץ, שבו תוכלו לראות מיצגים מתקדמים בנושא החלל, לשמוע הדרכות חוויתיות ואפילו לצאת “לטיסה” בחלל. מתחמים נוספים בתשלום הם פינת חי קטנה ובה חיות משק, ציפורים, זוחלים ועוד. ומתחם של גן בוטני שבו מוצגים מיני עצים, צמחיה ופרחים המלווים בשילוט הסבר. ברחבי הגן תוכלו לרכוש כרטיס לרכבת הילדים הקטנה שתיקח אתכם לנסיעה קצרצרה סביב הפארק, וניתן גם להשכיר אופניים קטנטנים לילדים. יש מספר דוכני אוכל, גלידה ושתיה קרה.

מה עוד כדאי לדעת על הנופארק? הפארק פתוח בכל ימות השבוע כולל שישי שבת בין השעות 9:00-21:00 (למעט תאריכים בהם מתקיימות הופעות באמפי). הפארק נגיש במלואו לעגלות ולנכים. יש שירותים מסודרים בכניסה אל הפארק. החנייה היא בתשלום, גם בשישי-שבת. ברחבי הפארק צל חלקי. אסור להכניס כלבים אל הפארק. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: נופארק נוף הגליל.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע אירוס נצרתי – נצרת עלית נוף הגליל – שביל קצר, נגיש שיוביל אתכם לטיול פריחה ובו תוכלו לראות בעונת הפריחה את האירוס הנצרתי פרח שנמצא בסכנת הכחדה והוא פרח נדיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הר הקפיצה בנצרת – טיילת תצפית עם נוף עוצר נשימה, בשנת 2009 ביקש בישראל האפיפיור בנדיקטוס ה 16 ובזמן ביקורו הוא ערך טקס מיסה המוני בקצה הר הקפיצה שנמצא בכניסה לנצרת בגובה של 397 מטר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

הר התבור – מגוון רחב של מסלולים כמו מסלול שביל הפסגה המפורסם בנוסף תצפית בראש ההר במנזר השתקנים אליו ניתן להיכנס כחלק מביקור בהר העגול – למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי ציפורי – נמצא באזור הגליל התחתון, הוא אחד הגנים הלאומיים הגדולים בארץ ואתר עתיקות בעל חשיבות בהיסטוריה של העם היהודי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק חי בעמק – בשנים האחרונות הוקמו יותר ויותר פארקים עירוניים שמציעים אטרקציית בילוי חדשה ומלאה בכל טוב. בירת העמק עפולה גם היא זכתה בפארק עירוני מושקע מאוד – פארק חי העמק! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות לכל אורכו ובו ניתן לראות תצפיות אל נחל ציפורי, מערות עתיקות ושלל פריחה שמופיעה כאן בתקופת האביב והסתיו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עיינות ציפורי – מעיין צלול ומרענן שכדאי לכם להכיר – את נחל ציפורי מזינים שלושה מעיינות: עין יבקע, מעיינות יפתחאל ועיינות ציפורי. בין כביש 79 למושב ציפורי תוכלו למצוא את עיינות ציפורי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

העיר נצרת – סיור דתות ותצפית עוצרת נשימה על עמק יזרעאל – לא צריך לטוס לאירופה בשביל לחוות סיור דתות אמיתי, אפשר לנסוע לכיוון העיר נצרת ולהרגיש בחו”ל. בתקופת חודש דצמבר העיר מתקשטת. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

דרך נוף יער בית קשת מסלולים ותצפיות – נוף התבור – יער בית קשת משתרע על פני 25 אלף דונם והוא יער מאוד מיוחד ויפה בו עוברת דרך נוף יער בית קשת עבירה לכל רכב הכוללת מסלולים ותצפיות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין קאזאן עין חיזר – מעיין בכפר כמא אל מול נופי הר התבור-  בצד המערבי של כפר כמא תוכלו למצוא את מעיין עין קאזאן או בשמו הנוף עין חיזר, לשבת ולהנות אל מול נופי הר התבור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.