Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יער ביריה מירון – חניון חננאל – ע"ש יצחק חננאל איש הגליל

בין יער ביריה להר מירון בין ספסופה למירון תוכלו להגיע אל חניון קקל – חניןו חננאל. החניןו הוא לזכרו של יצחק חננאל שהיה איש הגליל בין השנים 1925-1989. בחניון תוכלו למצוא שולחנות פיקניק ומתקני ספורט ושעשועים. החניון הוא חניון יום והוא פתוח לרווחת המטיילים לאורך כל ימות השבוע. החניון נמצא על כביש 89 כ 400 מטרים מצפון לכניסה לאור הגנוז.

יש כאן רחבת חנית עפר גדולה וגישרונים קטנים שיובילו אתכם אל ספסלי הפיקניק שנמצאים בלב היער. אנא שמרו על ניקיון המקום. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חניון חננאל מירון. אם אתם כבר כאן נמליץ בחום לצאת לטיול עם הרכב העובר בדרך נוף יער ביריה. דרך הנוף מחולקת לשלושה מקטעים אותם ניתן לעשות בחלקים או במלואם – למידע מלא על דרך נוף יער ביריה לחצו כאן.

הנה עוד כמה הצעות לטיול באיזור:

נחל גוש חלב – מסלול הליכה בגליל העליון – לצד הכפר ג’ש שבגליל העליון תוכלו למצוא מסלול הליכה בתוואי נחל גוש חלב. הנחל רוב השנה יבש אך לאחר הגשמים הוא זורם וסביבו יש מגוון רחב של פריחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת טבע מערת פער – מערת בולען קארסטי בגליל העליון – מסלול קצר אל שמורת הטבע מערת פער שנמצאת בגליל העליון בסמוך להר אדיר ולקיבוץ סאסא, היא מערת בולען קרסטי (דולינה) שמנקז את מי הגשמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

טיול בעיר צפת עם הילדים – העיר צפת בת 3,000 שנה מלאה בהיסטוריה מעניינת. יש כאן לא מעט אטרקציות שאפשר להעביר כאן ימים מלאים עם הילדים – מנהרות, פינת חי ועוד… למידע מלא על הטיול לחצו כאן.

טיול במושבה ראש פינה וביקור במצפה נמרוד – בראש פינה המיוחדת תוכלו לטייל בין הסמטאות הציוריות ולהגיע עד מצפה נמרוד שמספק תצפית יפהפייה. למידע נוסף לחצו כאן. 

עין ליאור -אם אתם מחפשים פינה שקטה לפיקניק קצר וטבילה אנחנו נמליץ בחום על עין ליאור. לפני כמה שנים המקום עבר שיפוץ משמעותי למידע נוסף לחצו כאן.

שביל הפסגה בהר מירון  – בגובה של מעל ל 1,200 מטר מעל פני הים, מבין הפסגות הגבוהות שיש בארץ תוכלו להגיע לאחת התצפיות והמסלולים היפים תגיעו אל שביל הפסגה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מצפור הר אדיר – מרפסת תצפית הצופה על ישראל ועל לבנון במקום מיוחד שהוקם לזכר חללי מלחמת לבנון השנייה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

נחל מירון עליון – עין אוראי– בשנים האחרונות חברת מקורות החלה להשיב מים אל הטבע, אחד המקומות האלו נחל מירון עליון מה שיוצר לנו בריכות שכשוך מקסימום שאחד מהם הוא עין אוראי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.