Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין פילטר – מעיין בצפת

כשמעיין חדש נולד זה תמיד כייף גדול בקרב חובבי המעיינות – עין פילטר הוא אחד כזה. עין פילטר נמצא בלב העיר צפת והוא קיבל את שמו בעקבות המראה המרהיב שלו שנראה לפעמים לא אמיתי מרוב יופיו, מימיו נראים לפעמים בצבע טורקיז. עין פילטר התגלה בעקבות חציבות שנעשו כאן במקום וכך גילו את הנביעה שלו שזורמת כל הזמן. עין פילטר נמצא בצמוד למגרש הכדורגל העירוני של צפת, מה שהופך את ההגעה אליו לנגישה ונוחה.

במטרה להסדיר את המקום עיריית צפת עשתה כאן עבודת שיפוץ והנגשה וכיום יש שביל נוח שמוביל את המתרחצים עד למעיין. סביב המעיין תמצאו שטח גדול שתוכלו לשבת בו רק קחו בחשבון שאין כאן צל בכלל. הנוף מהמעיין הוא של מגרש הכדורגל של צפת, מקום לא שיגרתי אבל מעניין. קחו בחשבון כי הבריכה כאן היא גדולה ועמוקה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מגרש כדורגל עירוני צפת מחוז צפון. מחניית המגרש ישנו שביל נוח להליכה עד למעיין. קרדיט על הצילום חיים חבשוש – לדף האינסטגרם של חיים לחצו כאן.

הנה עוד כמה הצעות לטיול באיזור:

דרך נוף יער ביריה – 16 ק”מ של דרך נוף יער ביריה חושפת אותנו אל נופי יער ביריה, חניוני יום, נקודות עניין היסטוריות, מעיינות ונוף פתוח עוצר נשימה אל עמק החולה, הרי הגולן והחרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין ליאור – אם אתם מחפשים פינה שקטה לפיקניק קצר וטבילה אנחנו נמליץ בחום על עין ליאור. לפני כמה שנים המקום עבר שיפוץ משמעותי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

נחל מירון עליון עין אוראי – בשנים האחרונות חברת מקורות החלה להשיב מים אל הטבע, ואחד המקומות האלו הוא בנחל מירון עליון. ההזרמה של המים יוצרת עבורנו בריכות שכשוך מקסימות בשם עין אוראי או בשם המוכר יותר עין מירון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת טבע מערת פער – מערת בולען קארסטי בגליל העליון – מסלול קצר אל שמורת הטבע מערת פער שנמצאת בגליל העליון בסמוך להר אדיר ולקיבוץ סאסא, היא מערת בולען קרסטי (דולינה) שמנקז את מי הגשמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול בעיר צפת עם הילדים – העיר צפת בת 3,000 שנה מלאה בהיסטוריה מעניינת. יש כאן לא מעט אטרקציות שאפשר להעביר כאן ימים מלאים עם הילדים – מנהרות, פינת חי ועוד. למידע מלא על הטיול לחצו כאן.

נחל מירון עליון – עין זבד, כיסא אליהו וחורבת שמע – נחל מירון עליון מציע מגוון רחב של מסלולים חלק מוכרים יותר וחלקם פחות. אחד המסלולים שפחות מטויילים הוא המסלול המעגלי בחלקו העליון של הנחל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול במושבה ראש פינה וביקור במצפה נמרוד – בראש פינה המיוחדת תוכלו לטייל בין הסמטאות הציוריות ולהגיע עד מצפה נמרוד שמספק תצפית יפהפייה. למידע נוסף לחצו כאן. 

פארק עמק התכלת -ליד צפת בירת הגליל העליון תוכלו להגיע לפארק המשתרע על כ 580 דונם, זהו פארק עמק התכלת. יש כאן מעיינות זורמים עם נוף עוצר נשימה לכיוון הר מירון.  למידע נוסף לחצו כאן.

שמורת הטבע עמק החולה  -רבים מהמטיילים מתבלבלים וחושבים כי השמורה היא האגמון. אז אל – מדובר על 2 מקומות נפרדים כאשר לדעתנו השמורה הרבה יותר יפה! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.