Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוג'ום: אטרקציה של טיפוס ונינג'ה בגליל העליון

רוג’ום הינו מועדון טיפוס מקצועי וחווייתי בגליל העליון שמאפשר מגוון של אטרקציות פנים וחוץ. במועדון תוכלו לקחת חלק בחוויה אתגרית של טיפוס, או ליהנות במתחם מתקני נינג’ה אטרקטיבי. בנוסף הרוג’ום מציע עולם של אטרקציות בטבע לכל המשפחה ומאפשר לכם לצאת, בליווי מדריכים מקצועיים, למגוון חוויות אקסטרים של טיפוס אמיתי בטבע הפראי של הגליל העליון בצפון ישראל.

הרוג’ום מאחד חוויות טיפוס ואטרקציות במגוון גדול של אפשרויות, בטבע או במתחם המועדון. הפעילויות האתגריות מעצימות ומאמנות בצורה חווייתית ומהנה להתמודדות עם קושי ואתגר, ומשלבות בצורה נהדרת התמודדות פיזית בשילוב חשיבה ותכנון נכון. במועדון יש מגוון מתקנים במסלולים ורמות קושי מגוונים, על מנת להתאים למגוון גילאים רחב. מבחינת היצע המתקנים תוכלו להתנסות בקירות בולדר עם כ-100 מסלולים אפשריים בכל הרמות, קיר טיפוס המתנשא לגובה של 10מטר ומתחם נינג’ה בהשראת תכנית הטלוויזיה, שבו יש עשרות מתקנים ברמות קושי שונות. במועדון צוות מדריכים מקצועי ואדיב שישמח ללוות אתכם בזמן החוויה.

מבחינת פעילויות החוץ תוכלו לצאת למגוון של חוויות אקסטרים עוצמתיות בטבע בליווי מדריכים מקצועיים: סנפלינג, טיפוס בטבע, גלישת מפלים, טיפוס סולמות בטבע, מעבר מכשולים ועוד. המועדון מציע אפשרויות של מנויים, חוגים, סדנאות משתנות, חגיגת ימי הולדים ואירועים פרטיים וגם חנות לרכישת ציוד מקצועי. הרוג’ום נמצא בעיר קריית שמונה והוא פעיל בכל ימות השבוע. בטרם הגעתכם מומלץ להתעדכן בשעות הפעילות באתר הרשמי. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בויז: רוג’ום קריית שמונה.

בא לכם להמשיך לטייל באיזור?

טיילת עמי – טיילת הירדן | כפר בלום – מסלול נהדר המתאים לעגלות, שעובר לצד זרימתו של הירדן ובמהלכו מספר פינות מקסימות – למידע מלא ופרטי הגעה לחץ כאן.

עין הדייג – בכביש גישה שמוביל אל שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים נובע מעיין קטן, צלול ומוצל. למידע נוסף ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל עיון – מפל התנור – מבין השמורות היפות שיש לצפון להציע, יש כאן מסלול מונגש או מסלול ארוך שעובר לאורך המפלים – למידע נוסף ופרטי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע החולה – שמורת טבע של רשות הטבע והגנים שבה תוכלו לצאת לטיול נגיש סביב האגם, וליהנות גם מביקור במרכז מבקרים מקסים שמספר בצורה חווייתית את סיפורה של שמורת הטבע הראשונה בישראל. למידע מלא ופרטי הגעה לחץ כאן.

פינת ישיבה במתחם גן הצפון  לצד נחל שניר – יש המון נקודות חמד שאפשר למצוא לאורך הנחלים בצפון, אחת מהן היא מאחורי מתחם גן הצפון. למידע מלא ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע תל דן  – שמורת טבע של רשות הטבע והגנים, מרהיבה ביופייה, עם מספר מסלולים שעוברים לצדו של פלג המים הזורם של נחל דן – למידע מלא ודרכי הגעה לחץ כאן.

הטנק הסורי ההפוך בבניאס – מסלול הליכה קצר שיוביל אתכם אל נקודה מרתקת ויפהפייה לאורכו של נחל חרמון, הבניאס. למידע נוסף ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.