Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולים ואטרקציות בכנרת - מקומות שכדאי להכיר סביב הכנרת

הכנרת שלנו מהווה את אחד המקומות היותר מבוקשים בעונת הקיץ וזה לא סתם. החופים הרבים סביב אמת המים המתוקה והמיוחדת של ישראל הם פתרון מושלם לבילוי מרענן ביום חם. אם כבר מדובר במקום שכמעט כולם מגיעים אליו בקיץ, אז אולי כדאי לכם להכיר עוד כמה אפשרויות לטיולים ואטרקציות מסביב לכנרת שיכולים להיות פתרון בילוי מעולה, וחלקם מתאימים לביקור בכל עונות השנה ולא רק בקיץ. מסביב לכנרת, במרחק נסיעה של פחות משעה, תמצאו שמורות טבע רבות, נחלים זורמים, מעיינות צלולים ואטרקציות שמתאימות לסוגי טיול שונים. חלקם יתאימו לטיול זוגי רומנטי וחלקם למשפחות ולילדים.

רוב רוי

אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מאוד מיוחד בסגנון אינדיאני, כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר. מעבר לשייט שהוא האטרקציה העיקרית של המקום, ניתן לשבת פה תחת סככות צל קרובות למים או על ספסלי עץ מעוצבים, לרכוש אוכל בדוכנים של המקום ופשוט ליהנות מהאווירה המיוחדת של הרוב רוי. מוסיקה נעימה, תה שמוגש בחופשיות והמון פינות צל הם רק חלק מהקסם. והכניסה למקום היא ללא תשלום. למידע מלא על הרוב רוי לחצו כאן.

שמורת הטבע ארבל

שמורה מסודרת של רשות הטבע הגנים הנמצאת בסמוך למושב ארבל. על מצוק הארבל המיוחד, המתנשא לגובה של כ-400 מטרים מעל הכנרת, נמצאת אחת התצפיות היפות על הכנרת והאזור כולו. אם הגעתם הנה בימי ראות טובה תוכלו לראות מכאן אפילו את החרמון. בשטחי הגן הלאומי ישנם כמה מסלולי טיול בדרגות קושי שונות ויש גם מסלול קצר ונגיש. מומלץ להגיע לביקור בארבל בשעות הבוקר המוקדמות לפני שמתחמם או בימים בהם מזג האוויר נעים. למידע מלא על המסלולים בגן לאומי ארבל לחצו כאן.

שמורת הטבע מג’רסה

שמורת טבע של רשות הטבע והגנים שנמצאת בצפון הכנרת ובתחומיה מים זורמים שמגיעים לכאן ישירות מהגולן. בשמורה זורמים מים בכל ימות השנה והיא מתאימה מאוד לביקור בכל העונות. אחד המסלולים המבוקשים בקיץ הוא המסלול הרטוב של המג’רסה, שכולל הליכה בתוך מים זורמים. רוב המסלולים בשמורה הם קלים ומתאימים מאוד לטיולי משפחות.

עוצמת המים ועומקם במסלול הרטוב משתנה מדי עונה ולכן כדאי לברר בכניסה לפני בחירת המסלול. בכל מקרה אפשר לעשות חלק קטן מהמסלול ולחזור על עקבותיכם, או  לצאת במהלכו בנקודות שהוסדרו כאן על מנת לקצר את המסלול ולחזור אחורנית. המסלול היבש עובר במקביל לכל אורכו של המסלול הרטוב ולכן ניתן גם לשלב ביניהם. מי שמעדיף להישאר יבש יכול לטייל רק במסלול היבש או לשבת על שולחנות הפיקניק הרבים שמפוזרים בשמורה תחת העצים. להמשך קריאה על שמורת המג’רסה לחצו כאן.

עין נון

מעיין שנמצא ליד הישוב מגדל הקרוב אל הכנרת. המקום עבר שדרוג משמעותי בשנת 2019 והיום הוא מהווה יעד אטרקטיבי ומסודר. המעיין זורם לתוך בריכה רדודה וסביבה יש שטחי דשא מטופחים ומקומות ישיבה מוצלים. כל אלה הופכים את עין נון למקום יפהפה שמתאים מאוד לביקור שכדאי לכם לא לפספס אם אתם כבר באזור.  למידע נוסף ודרכי הגעה לעין נון לחצו כאן. 

הבית בנמל – נמל עין גב

נמל עין גב נמצא על שפת הכנרת ובו תמצאו אתרי בילוי, נופש, תיירות ואטרקציות. הבית בנמל הוא אטרקציה נהדרת למי מכם שמגיע לאזור עם ילדים. מדובר במשחקייה עשויה מעץ שמציעה חווית בילוי שכל ילד אוהב. המקום שנקרא “הבית בנמל” היה מוכר בעבר בשם “הנגרייה של סבא” שאותו כנראה חלקכם מכירים. מאז המקום החליף ידיים ושופץ, וכיום תמצאו שם משחקייה ייחודית הבנויה כולה מעולמות העץ, ובנוסף מתקיימות במקום גם פעילויות יצירה וסדנאות ברוח המקום. למידע נוסף ודרכי הגעה לבית בנמל לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה

הביקור בחמת טבריה מתאים בעיקר לעונה הפחות חמה ואפילו לימים קרירים, מאחר והוא מציע אטרקציה של  טבילה במעיינות חמים טבעיים. שימו לב לא להתבלבל עם אתר הספא והנופש חמי טבריה. הם אמנם נמצאים אחד מול השני אבל מדובר בשני מקומות שונים שכל אחד מציע חוויה שונה. אתר חמת טבריה הוא גן לאומי שהכניסה אליו היא בתשלום סמלי או בחינם למי שיש מנוי של רשות הטבע והגנים. בחמת טבריה תוכלו לשחות בכמה בריכות שונות, שבכל אחת טמפרטורת מים שונה שהגבוהה ביניהן מגיעה לכ-60 מעלות! בתחום הגן הלאומי תוכלו לבקר גם בשרידי בית כנסת עתיק ולראות סרטון אנימציה שעשוי בצורה נהדרת וידידותית גם לילדים. לדעתנו מדובר במקום שהוא מושלם עם ילדים לבילוי ביום לא חם. לפירוט נוסף על גן לאומי חמת טבריה לחצו כאן.

יער שוויץ

לצד העיר טבריה, בגובה של כ-400 מטרים מעל הכנרת, נמצא יער שוויץ המרשים. היער שמתפרס של שטח של כ-3000 דונם מספק לנו תצפיות מרהיבות על הכנרת, פינות פיקניק ומסלולי טיול שחלקם נגישים. בין שטחי היער עוברת דרך נוף מסודרת שתאפשר לכם ליהנות מהנוף גם במהלך הנסיעה. תוכלו לעבור בין התצפיות השונות של הפארק וגם לשבת לפיקניק באחת מהן. למידע על יער שוויץ והמלצות על תצפיות לחצו כאן.

טיילת מצוקי האון

טיילת ארוכה ונגישה שמתאימה מאוד לטיול ביום נעים. לאורך כל הטיילת תוכלו לראות את הכנרת נפרסת אל מולכם. אורכה של הטיילת הוא כ-2.5 ק”מ והיא מתנשאת לגובה של כ-500 מטרים מעל פני הים. בטיול לאורכה של הטיילת עוברים בין נקודות תצפית מסודרות ופינות ישיבה מוצלות מול נופי הכנרת. משני צידי הטיילת ישנם נופים מרהיבים שכוללים תצפיות על מצוק הארבל המיוחד, הרי מירון וצפת, הר התבור העגול ואזור עמק הירדן. הטיילת נגישה במלואה ולכן היא מאפשרת טיול גם למי שרוצה להגיע עם עגלות. את אורך הטיול לאורכה של הטיילת אתם קובעים ושימו לב שאת הדרך שהלכתם הלוך, תצטרכו לחזור. היא ברובה חשופה לשמש ולכן כדאי להגיע הנה בשעות המוקדמות או בימים נעימים. אנחנו ממליצים להגיע הנה בשעות השקיעה וליהנות משילוב של מזג אוויר טוב ומהאווירה הרומנטית שהמקום מקבל. למידע נוסף על הטיילת לחצו כאן.

טיול כנסיות סובב כנרת

סביב הכנרת יש המון נקודות קדושות לדתות השונות, ולכן היא מהווה יעד מאוד תיירותי ורבים מגיעים אליה מכל העולם. טיול סובב כנסיות באזור הכנרת ייתן לכם הצצה קטנה לתרבויות אחרות וקצת הרגשה של חו”ל מבלי לטוס לשומקום. בין המקומות המיוחדים של האזור תמצאו את כפר נחום היפהפה, גן לאומי כורזים, כנסיית 12 השליחים, כנסיית הבכורה של פטרוס ואת בית הגליל דומוס גלילאו שבעינינו הוא אחד המקומות היפים והמיוחדים שיש בארץ. למסלול מומלץ של המקומות הקדושים בסובב כנרת לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום
דרך נוף יערות ציפורי – דרך נוף יער קרית אתא
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בצפון
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי במרכז
דרום אדום יער שוקדה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בדרום
מפת הטיולים שלנו
מפת הטיולים שלנו פתוחה חינם לכולם!
דרך נוף יערות ציפורי – דרך נוף יער קרית אתא
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בצפון
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי במרכז
דרום אדום יער שוקדה
6 המקומות המומלצים לפיקניק משפחתי בדרום
מפת הטיולים שלנו
מפת הטיולים שלנו פתוחה חינם לכולם!
אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
טיילת עמי - טיילת הירדן
המלצות לטיולים עם עגלות בישראל
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
פארק תמנע
רוד טריפ בארץ טיולים מובנים
אנדרטת עוצבת סער – חטיבה 7
טנקים, מטוסים ואוניות - אטרקציה לילדים
טיילת עמי - טיילת הירדן
המלצות לטיולים עם עגלות בישראל
דרך נוף הגלבוע - כתף שאול וחוות הרוח
16 תצפיות עוצרות נשימה בצפון הארץ
פארק תמנע
רוד טריפ בארץ טיולים מובנים