Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 מקומות מומלצים לפיקניק משפחתי במרכז

השילוב של אוכל וטבע הוא שילוב נהדר! לשבת לאכול בין מרחבים הפתוחים, לצד פריחה עונתית או אל מול נופים מרשימים שמאפשרים לנו להעצים את החוויה. בטבע, בפארקים וביערות השונים יש מגוון של מקומות מתאימים לפיקניק. בחלקם תוכלו למצוא פינות מוצלות מתחת לעצים, בחלקם ספסלי פיקניק מסודרים ובאחרים פינות פסטורליות מול הנוף. כל שנותר לכם הוא להגיע עם האוכל שלכם, לבחור את החברה שאיתה אתם רוצים לבלות ולהגיע ולערוך לכם את ארוחת הפיקניק שלכם בטבע.

יער האילנות והגן הבוטני

יער האילנות נמצא באזור השרון והוא מקום מושלם לטיול משפחתי עם ילדים ושילוב של פיקניק בטבע. מדובר בפארק ענק, עם המון שטחי מדשאות, שולחנות פיקניק, מסלול הליכה נגיש ויפה שסביבו גן בוטני מיוחד ועוד כמה אטרקציות נחמדות. מי שיגיע הנה בחורף, אחרי הגשמים, יוסיף לחוויה שלו גם את מראות הפריחה המרהיבים של אירוס הארגמן ומגגון של פטריות שצצות ברחבי הפארק כמעט בכל מקום (היזהרו – לא לגעת אם אתם לא מכירים). אז תביאו לילדים בימבות, אופניים, כדור ותגיעו לפיקניק ביער האילנות. למידע נוסף על הפארק ודרכי הגעה לחצו כאן.

פארק איטליה נחל אלכסנדר

אחד הפארקים היפים והמומלצים סביב נחל אלכסנדר נמצאת בפארק איטליה. בפארק יש איזור גדול עם שולחנות פיקניק. מפארק איטליה תוכלו להתחיל טיול שמגיע בסיומו עד לפארק צבי הנחל שגם הוא פארק מסודר ומטופח שמתאים לפיקניקים. למידע נוסף על פארק איטליה והמלצות בסביבה לחצו כאן.

פארק אילון-קנדה

פארק אילון קנדה נמצא, כפי ששמו במרמז בעמק איילון. הפארק משתרע על פני שטח של כ-12 אלף דונם, בין שער הגיא למחלף לטרון. הפארק יפהפה ומומלץ לביקור בכל ימות השנה, אך באופן מפתיע הוא אפילו יפה יותר אחרי מספר ימים גשומים. לאחר הגשמים היערות מתקשטים בפריחה ונופי הפארק מרשימים במיוחד. יש כאן חורש טבעי, עצי בוסתן, אתרים היסטוריים והמון נקודות מתאימות שבהן תוכלו לפרוס מחצלת ולשבת לפיקניק במרחבי הטבע הפתוחים. למידע נוסף על הפארק והמלצה על טיול לחצו כאן.

פארק עדולם-צרפת

פארק עדולם נמצא בשפלת יהודה, ליד העיר בית שמש ומתוחזק על ידי קק”ל. שטח הפארק הוא עצום ובנוסף להיותו מקום יפהפה לפיקניק בטבע, יש בו עוד נקודות עניין רבות שתוכלו לשלב. תצפיות עוצרות נשימה על האזור, מסלולי רכיבה באופניים, מסלולי הליכה ומגוון שרידי עתיקות ששווה להכיר. בכניסה אל פארק עדולם יש אזור מסודר עם ספסלי פיקניק וכמה מתקני שעשועים לילדים. לפני שאתם מתחילים את הטיול שלכם, כדאי לדעת שזה האזור היחיד בפארק שבו יש שולחנות פיקניק, אבל תוכלו לבחור לפרוס מחצלת גם בכל נקודה אחרת בפארק הגדול. להמלצה על מסלול טיול למשפחות בפארק עדולם לחצו כאן.

גן לאומי הר הרוח

הר הרוח הוא אחד מבין מהרי ירושלים, והוא מתנשא לגובה של 774 מטר. שמו של ההר ניתן לו על ידי מייסדי מעלה החמישה בשל הרוחות הנושבות בפסגתו. בחלקו הצפון המזרחי נמצא נחל החמישה ובחלקו הדרום מערבי נמצא נחל יתלה. ברחבי הפארק תוכלו למצוא מספר חניוני יום מסודרים עם שולחנות פיקניק, תצפיות ומסלולי טיול לצידם. להמלצה על טיול בהר הרוח לחצו כאן.

פארק בריטניה

פארק בלב שפלת יהודה שמשתרע על מרחב פתוח של כ-40 אלף דונם. ברחבי הפארק תמצאו מגוון רחב של חניוני יום מסודרים ומטופחים עם שולחנות פיקניק, תצפיות על האיזור, מסלולי הליכה ודרך נוף עוצרת נשימה. בתוך הפארק תוכלו למצוא שני  מסלולים מומלצים לכל המשפחה שמתאימים כמעט לכל גיל שהמוכר מביניהם הוא – שביל הבארות והבורות. תוכלו לשלב את הטיול עם פיקניק באחד מהחניונים הרבים שבפארק.  לפירוט נוסף על מסלול שביל הבורות והבארות לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

נהר הירדן טיילת בן עמי כפר בלום
טיולים עם עגלות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
טיולים בעקבות בעלי החיים - פינות חי, גני חיות, פארקים וחוות
שמורת טבע וגן לאומי תל דור
שמורת טבע וגן לאומי תל דור
אגמון פולג - אגמון אודים - מחצבת אודים
שמורת נחל פולג ואגמון פולג – טיול משפחתי קליל במרכז
שמורת הטבע נחל חלילים – טיול מאחורי העיר בטבע מרהיב
שמורת הטבע נחל חלילים
מערות אפקה - טיול פריחה לצד מערכות קבורה עתיקות
מערות אפקה
גן לאומי חוף השרון
גן לאומי חוף השרון שביל המצוק – טיול לנופי חוף השרון המרהיב