Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבית בנמל – אטרקציה לילדים בנמל עין גב

נמל עין גב נמצא על שפת הכנרת ובו תמצאו אתרי בילוי, נופש, תיירות ואטרקציות. הבית בנמל היא מבין האטרקציות המומלצות שכדאי לכם לחוות כאן אם הגעתם הנה עם הילדים. מדובר במשחקייה עשויה מעץ שמציעה חווית בילוי שכל ילד אוהב. המקום שנקרא “הבית בנמל” היה מוכר בעבר בשם “הנגרייה של סבא” שאותו כנראה חלקכם מכירים. מאז המקום החליף ידיים ושופץ, וכיום תמצאו שם משחקייה ייחודית הבנויה כולה מעולמות העץ, ובנוסף מתקיימות במקום גם פעילויות יצירה וסדנאות לילדים ברוח המקום.

המשחקייה של הבית בנמל מורכבת משני חלקים עיקריים: משחקייה וחדר סדנאות. במשחקייה יכולים הילדים להתרוצץ בחופשיות ולשחק עם מגוון משחקים, ספרים וכלים שמפוזרים כאן. מי שרוצה יוכל לשלב סדנאות יצירה מקוריות ברוח המקום כמו: דפי יצירה, יצירת מובייל מחומרי טבע, צביעת פיראטים ועוד. הכניסה למשחקייה והסדנאות הם בתשלום נפרד, כך שתוכלו לבחור לפי מה שמתאים לכם. 

הבית בנמל נמצא במבנה מקורה וממוזג כך שהוא מתאים לבילוי בכל עונות השנה. הוא נמצא ממש על שפת הכנרת, ומחוץ למבנה יש מרפסת שצופה אל האגם המרשים. במזנון שבתוך המקום תוכלו לרכוש שתיה חמה, שתיה קרה, גלידות ועוד. ניתן לערוך גם ימי הולדת ואירועים בתיאום מראש מול מנהלי המקום. לפרטים נוספים יכולים לחייג 050-7804776 .

אם כבר הגעתכם הנה מומלץ להמשיך לטייל בנמל עין גב – כאן תמצאו אטרקציות נוספות שחלקן פעילות גם בחורף, אבל רובן עובדות רק בתקופת הקיץ. נערכים כאן סיורים לילדים ברכב חשמלי בין שבילי הקיבוץ, ניתן לצאת לשייט קצר בכנרת על גבי סירות, לאורכה של הטיילת יש גלריות, חנויות, מסעדות מומלצות ודוכני מזון. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: הבית בנמל עין גב.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע מג’רסה | רשות הטבע והגנים – הטיול במג’רסה מתאים בכל עונות השנה (חוץ מימי חורף קרים במיוחד וגשומים), אך בימים החמים הוא מומלץ במיוחד מאחר ויש כאן מסלול חוויתי של הליכה במים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חוף דוגה –  חוף דוגה המחודש והמשופץ נפתח לקהל במהלך שנת 2021, אחרי מספר שנים שהיה סגור לכניסה. החוף המשודרג הוא לטעמנו אחד החופים המומלצים ביותר סביב הכנרת למשפחות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

ג’ונגל של כייף – מקום כייפי לילדים עם מגוון בעלי חיים שתוכלו לטייל ביניהם, ועוד כמה אטרקציות שכל ילד אוהב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוב רוי שייט קיאקים על הירדנית – רוב רוי הוא אתר שייט ייחודי הנמצא על גדות נהר הירדן, בסמוך לקיבוץ כנרת. המקום מעוצב באופן מיוחד בסגנון אינדיאני, כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

מעיין עין נון – בכניסה לישוב מגדל שעל שפת הכנרת יש מקום נהדר שבו המון צל ומקומות ישיבה לצד המים. בחודש יולי 2019 המקום עבר שיפוץ משמעותי וכיום הוא מטופח יותר ושמור יותר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע ארבל – שמורת הר ארבל נמצאת בגליל התחתון בסמוך למושב ארבל. ממצוק ההר העוצמתי נשקף נופה של הכנרת ובימים של ראות טובה תוכלו לראות מכאן גם את החרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

יער שוויץ– ביער שוויץ תוכלו לצאת את מספר מסלולי טיול לפי בחירתכם, שחלקם נגישים לטיול עם עגלה. תוכלו לעצור באחת מהתצפיות המסודרות לפיקניק, ותיחשפו כאן לתצפיות מרהיבות אל נופי הכנרת והאזור כולו. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי חמת טבריה– גן לאומי חמת טבריה הוא בעינינו הפתעה גדולה. מדובר באחד הפארקים הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים ולמרות זאת הוא אחד המקומות המושלמים לבילוי בבריכות חמות עם הילדים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.