Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה מטיילים עם המשפחה בשבת – המלצות בכל הארץ

רוצים לצאת לטייל בשבת ואין לכם רעיונות? מזג האוויר של עונות מערב הפכפך? יש כל כך הרבה מקומות לטיול בארץ שלנו שכל מה שצריך לעשות זה להחליט ולבחור. אז הפעם אספנו כמה רעיונות שמתאימים לטיול משפחתי וכדי לא לפסוח על אף אחד, בחרנו קצת מכל אזור בארץ. אז הנה כמה הצעות לטיולים במקומות שאם עוד לא הייתם בהם, אתם חייבים להכיר.

מוזיאון בית אושיסקין

בית אושיסקין נמצא בקיבוץ דן שבגליל העליון והוא מופעל על ידי החברה להגנת הטבע. המוזיאון נקרא על שם אברהם מנחם מנדל אוסישקין שהיה מראשי הציונות, היה איש חובב ציון והיה עומד בראש קרן קיימת לישראל. כל האיזור סביב מוזיאון בית אושיסקין עמוס בטבע משובח: נחלים, מעיינות, תצפיות, חיות, צמחייה ואטרקציות והוא מהווה נקודת יציאה להמשך הטיולים באיזור. ביקור במוזיאון הוא בגדר חובה לחובבי הטיולים והטבע, המוזיאון מחולק לשני אגפים עיקריים: זואולוגי, וארכאולוגי/היסטורי. במוזיאון תוכלו לפגוש תצוגות ואוספים ממגוון הרחב של החיות והנופים של האזור הסובב את המוזיאון: הגליל העליון ואצבע הגליל, הגולן והחרמון. למידע מלא לחצו כאן.

כפר הארנבונים

כפר הארנבונים בחוות נגר שנמצא במושב בית לחם הגלילית מספק חוויה מטריפה לילדים על כלל אטרקציות, פעילויות, חיות ובעיקר ארנבונים מקסימים בכל הגדלים! אנחנו ביקרנו בכפר והעברנו כאן כמה שעות טובות של כייף עם הילדים. במתחם אפשר למצוא איזור שלם של משחקים, ג’ימבורי, מתנפחים, פינת יצירה, פוד טראק מקומי, איזורי ישיבה, הצגות לילדים – כשאנחנו ביקרנו היה את סיפורו של מיץ פטל, סיור מודרך במתחם הארנבונים והתוכים. ניתן לרכוש בכניסה כוס עם אוכל להאכלת הארנבונים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל גחר עליון

פארק רמות מנשה הוא אחד היפים והמרשימים והוא מהווה מוקד עניין מרכזי למטיילים רבים ולמשפחות בפרט. לא משנה באיזו עונה תבקרו באיזור, תמיד תוכלו למצוא מה לעשות כאן. רמות מנשה (בעבר היה נקרא גם רמת מנשה) הוא איזור הנמצא מדרום לכרמל, איזור המתפרס על שטח גדול מאוד הכולל את: יערות קק”ל, יערות טבעיים של אלון התבור, מרחבים פתוחים מרשימים שבזכותם יש המכנים את האיזור “טוסקנה של ישראל”, שדות, מטעים, מעיינות, נחלים, מפלים שזורמים לאחר הגשמים, פריחה ועוד נקודות עניין. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

קטיף במשק כוכבים לכל המשפחה

מוזמנים להגיע למשק הכוכבים במושב בורגתה. כאן מגדלים מגוון רחב של ירקות, פירות וצמחי מאכל בשדות ובחממות, כגון: פלפלים, גזרים, אפונה, קולורבי, מלפפונים, חסה, צנוניות, עגבניות, אוכמניות, תותים, אבטיחים ועוד! בטוח כאן הילדים אף פעם לא ישתעממו. תוכלו להגיע בכל עונות השנה ובכל פעם ליהנות ממבחר אחר של ירקות הבשלים לקטיף. בהגיעכם למתחם תקבלו “שקית קטיף” אותה תמלאו בירקות שתקטפו ותיקחו הביתה. הקטיף מתבצע בחלקו בחממות ובחלקו בשדות, בחורף, בואו מוכנים עם נעליים שאפשר ללכלך בבוץ. יש כאן גם מתחם עם מקום לפיקניק ושולחנות פיקניק בחיק הטבע, כולל אזורים למנגל. אם תרצו, יש גם מטבחון בו תוכלו לחתוך סלט מהירקות שקטפתם – טרי הישר מן השדה. מידע מלא על המקום לחצו כאן.

טייני טאון

TINY TOWN – המקום שבו הילדים שלנו יוכלו להרגיש ולהתנהג ממש כמונו המבוגרים. אז בנינו עיר קטנה וקסומה, מונגשת בדיוק בגודל של הגוזלים שלנו עם המון מחשבה ודמיון, עיר שהילדים שלנו יוכלו לעשות קניות בסופר, להתאמן בחדר הכושר, ללכת למספרה ולסלון היופי ועוד.. ומה איתנו ההורים? נשב בכייף עם קפה איכותי ומאפה ליד. נראה את הילדים נהנים ונעביר כמה שעות ביחד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גבעת תום ותומר

גבעת תום ותומר נמצאת במישור החוף הדרומי, בסמוך לקיבוץ נגבה, והיא מקום מאוד מיוחד ומטופח שהטיול בו הוא לא פחות ממרגש. בעברה שימשה הגבעה כמחצבה שננטשה עם השנים, אך כיום היא גן בוטני ואתר הנצחה לזכרם של 73 הנופלים באסון המסוקים שהתרחש בשנת 1997. אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה למסלול הליכה מעגלי עם נקודות ישיבה לפיקניק. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גשר החבלים בבשור

טיול קליל שעובר בין נופים מרהיבים של נחל זורם לצד נוף מדברי הסובב אותו. בזכות קרן קיימת לישראל שהנגישה כאן דרך נופית שמשתרעת על פני 18 ק”מ נוכל להנות מטיול המתחיל בצאלים ומסתיים בצמוד לפארק אשכול. רוב המטיילים מכירים את דרך הנוף של נחל הבשור בזכות הגשר התלוי הארוך ביותר בישראל שנמתח מעל לנחל הבשור – חוויה מקסימה לכל גיל! אורך הגשר הוא 80 מטר והוא נותן לנו הצצה אל הגדה השנייה של הנחל ותצפית יפהפייה על אזור הנגב. אם תסתכלו טוב אל המים אולי תוכלו לראות את הצבים הרכים שגרים כאן. כאשר תעברו את הגשר בצורה ורגלית תוכלו להגיע אל הגבהות המדבריות. לא רחוק מהגשר התלויה תוכלו לראות גם את גשר הצינורות המפורסם העובר מעל נחל הבשור. לכל המידע ועל נקודות העניין הנוספות באזור לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות בישראל
גן לאומי קרן נפתלי ומצפור לזכרו של רמי ברטל
תצפיות בישראל
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים
מוזיאונים פתוחים בשבת
שביל נחל ציפורי שביל שמשית – מסלול נגיש לעגלות
טיולים עם עגלות בישראל
גן לאומי קרן נפתלי ומצפור לזכרו של רמי ברטל
תצפיות בישראל
חמת גדר
מעיינות חמים בישראל
מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים
מוזיאונים פתוחים בשבת
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום