Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות ליום הבחירות בצפון

בצל מלחמת חרבות ברזל מתקיים יום הבחירות לרשות המקומית גם בצפון. אזור הצפון מוגדר בחלקו כירוק על פי פיקוד העורף ואין בו הנחיות מיוחדות. אז אחרי שהגעתם לקלפי ובחרתם (לכו לבחור!) אתם מוזמנים לבחור ולצאת עם הילדים לשלל האטרקציות והפעילויות שמתקיימות ביום הבחירות. תוכלו לבחור בין טיולי טבע או אטרקציות ופעילויות שמתקיימות במיוחד ליום זה. כדי לעשות סדר בכל האפשרויות, אספנו ברשימה אחת את כל המידע הרלוונטי למעוניינים לבלות את היום באזור צפון הארץ:

מוזיאון המדעטק חיפה

יום הבחירות 27/02/2024 המדעטק מזמין אתכם לבוא להעביר יום שלם של חוויות עם כל המשפחה. מדעטק חיפה נמצא בלב שכונת הדר והוא שוכן במתחם ההיסטורי של הטכניון. מבנה מרשים מוקף עצי דקל שאת אחד מהם נטע לא אחר מאשר אלברט איינשטיין בביקורו בישראל בשנת 1923. אם אתם מחפשים מקום חוויתי עם הילדים זה המקום! למידע מלא על המקום לחצו כאן.

ביום הבחירות בוחרים בג’ונגל כייף

ג’ונגל כייף בקיבוץ בית זרע הוא מקום שמאפשר בילוי מושלם עם הילדים. זה בדיוק המקום להגיע ביום הבחירות, המקום כייפי והוא משלב גן חיות עם עוד מספר אטרקציות שהילדים אוהבים. מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. במקום יש מספר פינות ישיבה בהן תוכלו לעצור לנוח או לאכול, ובנוסף פינות מוצלות נעימות. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

פסטיבל הבחירות במשתלות יגור

ביום שלישי, ה27.2 אתם מוזמנים להפנינג פתיחת עונה לכבוד יום הבחירות לרשויות המקומיות. במהלך ההפנינג אתם מוזמנים להינות מסדנאות לכל המשפחה: סדנת הכנת צמידים ויצירה בגבס. במקום יהיה גם דוכן פיצות וכמובן עגלת הקפה שלנו פתוחה מידע נוסף ומפורט באתר הרישמי של משתלות יגור.

מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי 27/02/2024 למוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית בחיפה ולהנות מסדנת מנגה קומיקס יפני בשעות 10:30, 12:30 הקומיקס היפני נקרא “מנגה”. בסדנה נתבונן בספרי מנגה יפניים, נכיר את המאפיינים של המנגה והאנימה, ובעזרת שבלונות נצייר דמות מנגה משלנו. 11:30 סיור בתערוכת ‘צמדים’. מידע נוסף לחצו כאן.

שביל סובב דליה

קיבוץ דליה נמצא ברמת מנשה, שמתאפיין במגוון מסלולי טיול יפהפיים ונקודות עניין שאסור לפספס. אחד מהמסלולים המומלצים הוא שביל סובב דליה שעובר מול נופי האזור ומתמלא בפריחה עונתית מרשימה. שביל דליה נפרץ על ידי משפחות ותושבי קיבוץ דליה והם גם אלה שמתחזקים אותו לאורך כל ימות השנה. מדובר בשביל טיול מיוחד מאוד שמחולק ל 15 מקטעים, כאשר על כל מקטע אחראית משפחה אחרת מתוך הקיבוץ מבחינת סידור וטיפוח השביל. למידע מלא על המסלול לחצו כאן.

נוגילולה: משחקיית עץ לילדים בעמק יזרעאל

נוגילולה היא משחקייה לילדים שנמצאת ברמת ישי שבעמק יזרעאל. נוגילולה היא משחקיית עץ חווייתית ומיוחדת. המשחקייה ברובה בנויה ממתקני עץ ברמה הגבוהה ביותר, ובהתחשב ביתרונות הרבים שמשחקי עץ מעניקים להתפתחות הילדים. במשחקייה ישנם מספר מתחמים שמאפשרים לילדים בחירה וגיוון, המתחמים מעוצבים בצורה מרשימה ובכל אזור הושקעה מחשבה רבה על מנת לספק חוויה טובה למבקרים. ישנה אבטחה כל העת במתחם הסטריטמול. החניון התת קרקעי הוא מרחב מוגן. ישנה יציאה חירום ישירה מהמשחקייה למדרגות שמובילות לאזור החניון. טרם הגעתכם מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק הרישמי של נוגילולה לגבי שעות הפעילות ושאר העדכונים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: נוגילולה.

מוזיאון חיפה לאומנות

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי 27/02/2024 למוזיאון חיפה לאומנות בשעה 10:30 להנות מסיור בתערוכות לכל המשפחה ובשעה 11:30 סדנת ציור בפלסטלינה. בסדנה נלמד על ערבובי צבעים, קווים וכתמים, וניצור בהשראת יצירות מהמוזיאון בטכניקה ייחודית של מיחוי בפלסטלינה. מומלץ לשלב את הסדנה עם הסיור לכל המשפחה. למידע מלא לחצו כאן.

בחירות בחוות התבלינים בית לחם הגלילית

בשלישי 27/02/2024 בוחרים ‘חוות התבלינים’ – ביום השבתון חוות התבלינים פותחים את החווה עם מגוון פעילויות לכל המשפחה! סיידר קפה עם תפריט מגוון ומלא, חנות התבלינים עם למעלה מ-1000 תערובות ותבלינים, פעילויות יצירה לילדים ועוד הפתעות מתובלות. שעות הפעילות בין 08:00-17:00. מידע נוסף בפוסט הרישמי בפייסבוק.

יום הבחירות בחומה ומגדל תל עמל

בתאריך 27/02/2024 יום שלישי בין השעות 10:00-14:00 אתם מוזמנים להגיע ביום הבחירות לפעילות עצמאית שכוללת התנסות בחיי היום יום של החלוצים: ביקור במטבח, בצריף המגורים, בחדר האוכל, צלצול בפעמוני הברזל שבגן הפעמונים, בואו להתלבש כמו החלוצים, בואו לשאוב מים מהתעלה כמו פעם וגולת הכותרת, טיפוס על מגדל התצפית. למידע מלא על האירוע לחצו כאן.

מוזיאון העמק ביום הבחירות

בוחרים ליהנות במוזיאון העמקמוזיאון העמק נמצא בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, והוא מציג את סיפורם של מתיישבי עמק יזרעאל משנות העשרים ועד הקמת המדינה. בואו להנות מסיורים למשפחות, משחק חידות חדש ברחבי המוזיאון, הקמת אוהלי שדה, תצוגה חדשה בביתן הדבש, חצר טרקטורים גדולה, קפיטריה עם קפה חם ועוד הרבה הפתעות אז קדימה לקלפי – ומשם למוזיאון העמק. אין צורך בהזמנת כרטיסים – פשוט מגיעים!

סיור בסליק הגדול ביגור

ביום שלישי 27/02/2024 יום הבחירות לרשות המקומית אתם מוזמנים להגיע לסליק הגדול של ההגנה בקיבוץ יגור. בואו לראות איך הסתירו, איפה ולמה? איך עלו עליהם? ועוד מגוון פרטים מעניינים ומסקרנים. משך הסיור כשעה כולל מדריך צמוד. הסיור מתאים לכל המשפחה והוא בתשלום. מידע נוסף על הסיור לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.