Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות ליום הבחירות בדרום

בצל מלחמת חרבות ברזל מתקיים יום הבחירות לרשות המקומית גם בדרום. אזור הדרום מוגדר בחלקו כירוק על פי פיקוד העורף ואין בו הנחיות מיוחדות. אז אחרי שהגעתם לקלפי ובחרתם (לכו לבחור!) אתם מוזמנים לבחור ולצאת עם הילדים לשלל האטרקציות והפעילויות שמתקיימות ביום הבחירות. תוכלו לבחור בין טיולי טבע או אטרקציות ופעילויות שמתקיימות במיוחד ליום זה. כדי לעשות סדר בכל האפשרויות, אספנו ברשימה אחת את כל המידע הרלוונטי למעוניינים לבלות את היום באזור דרום הארץ:

סיור בחוות הר שמש

בצפון הנגב נמצאת חוות הר שמש בין הגבעות והיער. אתם מוזמנים להגיע ביום הבחירות לסיור ברחבי החווה בו נכיר את שגרת בעלי החיים. במהלך הסיור נלמד על דרך גידול צאן בקר וגידולים חקלאיים שונים. נכיר את שגרת בעלי החיים ונקבל הצצה לעולם המרתק של חיות המרעה. הסיורים מתאימים לכל המשפחה. בתיאום בראש באתר הרישמי.

יום הבחירות במרכז קטיף

בעקבות פינוי גוש קטיף בשנת 2008 חוקקה הכנסת חוק להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון ובכך הפך מרכז המבקרים למפעל הנצחה ממלכתי הפועל מטעם משרד ראש הממשלה. אתם מוזמנים להגיע ביום הבחירות לסיורים מודרכים שיפגישו אתכם עם הסיפור של גוש קטיף מקמתו ועד תוכנית ההתנתקות. הסיורים יתקיימו בשעה 10:00 ובשעה 12:00. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

משק 77: קטיף תותים ליום הבחירות

במושב תקומה תמצאו את המשק המשפחתי: משק 77. כאן תיהנו מקטיף מגוון של תות תלוי, פטל אדום, עגבניות שרי ואדמוניה. בנוסף לחוויית הקטיף תוכלו לצאת מכאן גם לסיור בטרקטור שעובר בין שטחי החקלאות הירוקים ולקבל הסבר על גידול האננס שגדל ממש כאן. בעת ההגעה לקטיף תקבלו קופסא שאותה תוכלו למלא בתותים. בזמן שאתם ממלאים את הקופסא תוכלו לטעום ולאכול תותים באופן חופשי וללא הגבלה – חוויה אדירה לילדים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

בוחרים בלונדע

הלונדע בבאר שבע הוא מבין המוזיאונים המיוחדים בישראל – מוזיאון שכולו התנסות ולמידה אינטראקטיבית דרך משחק. מבנה גדול, בן 3 קומות הכולל מתחמי פנים ממוזגים וגם מתחמי חוץ עם מגוון גדול של מיצגים ומתקני משחק חווייתיים ומעניינים. דרך ההתנסות והמשחק מועברים אל המבקרים מושגים מתחומים רבים ביניהם: מונחי זמן וכסף, סיטואציות בינאישיות, רגשות, תקשורת, מדע ועוד. המשחקים הרבים והמגוונים שיוצרים עניין רב אצל ילדים בגילאים מגוונים, יעבירו לכם כאן יום של כייף לכל המשפחה. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

בחירות בצריף בן גוריון

צריף בן גוריון נמצא בקיבוץ שדה בוקר שבהר הנגב, במרחק של 30 ק”מ צפונית למצפה רמון. הצריף הוא למעשה מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על אישיותו, על אורח חייו ועל הדמות החשובה של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של ישראל. ביום שלישי 27/02/2024 בין השעות 11:0-15:00 אתם מוזמנים להגיע לצריף בן גוריון. אתם מוזמנים להגיע ולהחליט בעזרת תעודת זהות שאתם תכינו במקום כולל תמונה ופרטים אישיים. בואו לבחור את החפץ האהוב עליכם ביותר בביקור. למידע מלא על המקום ולחצו כאן.

יום הבחירות במרכז המבקרים של חברת האשלג

בדרום ים המלח, בסמוך לכביש 90, אתם מוזמנים לבקר במרכז המבקרים על שם משה נובומייסקי – בואו להכיר את סיפורו של חלוץ ציוני עם חזון וחלום לפיתוח התעשייה בארץ ישראל. מרכז המבקרים משחזר את “אתר אשלג” שבסדום, שהיה למחנה עובדים של מפעלי חברת האשלג של ארץ ישראל. בואו ביום הבחירות ותהנו מסיור בלווי מדריך שיקח אתכם בין נקודות עניין במרכז המבקרים וישתף אתכם בידע רב. למידע מלא על האירוע לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.