Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפר הארנבונים חוות נגר – בית לחם הגלילית

כפר הארנבונים בחוות נגר שנמצא במושב בית לחם הגלילית מספק חוויה מטריפה לילדים על כלל אטרקציות, פעילויות, חיות ובעיקר ארנבונים מקסימים בכל הגדלים! אנחנו ביקרנו בכפר והעברנו כאן כמה שעות טובות של כייף עם הילדים. במתחם אפשר למצוא איזור שלם של משחקים, ג’ימבורי, מתנפחים, פינת יצירה, פוד טראק מקומי, איזורי ישיבה, הצגות לילדים – כשאנחנו ביקרנו היה את סיפורו של מיץ פטל, סיור מודרך במתחם הארנבונים והתוכים. ניתן לרכוש בכניסה כוס עם אוכל להאכלת הארנבונים.

גולת הכותרת של המקום הם הארנבונים, יש כאן כמה מתחמים שלהם שאפשר להיכנס, ללטף, להאכיל אותם באוכל מיוחד שקונים וזאת חוויה אדירה לילדים. הארנבונים שנמצאים כאן הם מגזעים שונים, חלק מהארנבונים שכאן הגיעו לאחר שננטשו או עברו התעללות והם מיועדים לאימוץ. יש כאן מגוון של ארנבונים מסוג ננסים הולנדים, טדי אנגורה, שמוטת אוזניים ננסית, פלמיש גאינט, מינירקס ועוד… בנוסף יש גם פינת חי עם מגוון חיות המשק: תרנגולות, צבים, עזים, ציפורים, זוחלים, כבשים, תוכים, טווסים, ברווזים וכמובן ארנבונים.

לפני ההגעה למקום נמליץ להיכנס לאתר הרישמי של כפר הארנבונים על מנת להתעדכן בעדכונים חשובים, בנוסף באתר נית לרכוש כרטיסים מראש. לאתר הרישמי לחץ כאן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: “כפר הארנבונים בית לחם הגלילית” למי מכם שמגיע עם כביש 6 מכיוון דרום ניתן לרדת במחלף תל קשיש לכביש 77 ולאחר נסיעה של 12.8 ק”מ יש לפנות ימינה במחלף זרזיר לכיוון בית לחם הגלילית בכביש 7626. למי מכם שמגיע עם כביש 79 יש לרדת במחלף המוביל לכיוון כביש 77 ואז לרדת במחלף זרזיר לכיוון בית לחם הגלילית כביש 7626.

מה עוד כדאי לעשות באיזור?

קטופותי – קטיף חקלאי בבית לחם הגלילית – אתר קטופותי מציע אטרקציה של קטיף עצמי מגוון שפעיל בכל ימות השנה. האטרקציה נמצאת במושב בית לחם הגלילית מזרחית לקרית טבעון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שמורת הטבע אלוני אבא – בין בסמת טבעון לבית לחם הגלילית תוכלו למצוא את שמורת הטבע אלוני אבא, יער מקסים עם שביל הליכה קליל, מעגלי ומתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל אוהד – בגליל התחתון סביב הישוב הקהילתי נופית נבנה שביל הליכה ושמו “שביל אוהד”. השביל הוקם לזכרו של אוהד זך ז”ל שהיה בן הישוב אשר נפל באדמת לבנון דצמבר 1998. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

נחל ציפורי טחנת הנזירים – טחנת הנזירים שימשה בעבר כטחנת קמח והיו חיים בה בני המנזר הכרמליטי. מסלול נגיש על לטחנת הנזירים לצד נחל ציפורי שזורם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק העמקים – בצומת העמקים בכביש העולה לקרית טבעון קק’ל בנו פארק מקסים לאורך נחל הקישון. השביל העובר בסמוך לנחל הקישון ארוך ואפשר להתחיל אותו במספר מקומות שונים (פירוט עליהם בהמשך) כאשר אחד מהם הוא פארק העמקים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תחנת רכבת העמק ומעיין אלרואי – המעיין נובע לתוך בריכה מלאכותית שבמקור נוצרה כמקור להשקיה חקלאית בשנות ה 60. היום מדובר במעיין עם מים נקיים וראויים לרחצה. המעיין נובע בכל עונות השנה. כל זה לצד מסלול נגיש העובר בתחנת רכבת העמק המשוחזרת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי בית שערים – גן לאומי בית שערים נמצא באזור הגליל התחתון, לא רחוק מקריית טבעון. המקום מציג שרידים של ישוב יהודי עתיק ובעיקרו הנקרופוליס שהוא אתר מערות הקבורה המרשימות של העיר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.