Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות ליום הבחירות במרכז

בצל מלחמת חרבות ברזל מתקיים יום הבחירות לרשות המקומית גם במרכז. כידוע על פי פיקוד העורף אזור המרכז ירוק ואין בו הנחיות מיוחדות. אז אחרי שאתם מגיעים לקלפי ובוחרים (לכו לבחור!) ואתם רוצים לצאת קצת עם הילדים, תוכלו לבחור מבין לשלל האטרקציות והפעילויות שמתקיימות במיוחד ביום הבחירות. כדי לעשות סדר באפשרויות הרבות, אספנו לרשימה אחת את כל המידע על פעילויות, אטרקציות והמלצות לטיולים עם ילדים ביום הבחירות באזור מרכז הארץ:

בוחרים בעיזה פזיזה!

בתוך מושב טל שחר, אל מול נוף השדות החקלאיים, נמצא משק צבן: עיזה פזיזה. במשק תוכלו ליהנות  מחוויית בילוי ייחודית שכוללת מגוון של פעילויות בוטיקיות נפלאות שמתאימות למגוון רחב של גילאים. בביקור שלכם בעיזה פזיזה תוכלו ליהנות מארוחות טריות שמציע המקום, לבקר במרכז המבקרים, לקחת חלק בסיור מומלץ מאוד או בסדנאות מגוונות כמו סדנת גבינות – רכישת כרטיסים לסדנת גבינות לחצו כאן.

יום הבחירות באנו מוזיאון העם היהודי

‘אנו – מוזיאון העם היהודי’ יהיה פתוח ביום הבחירות הקרוב לרשויות המקומיות. בימים אלה מוצגת לקהל הרחב התערוכה החדשה ‘שבעה באוקטובר’ – העוסקת בתגובה של התרבות הישראלית למלחמה שהחלה באותו היום, ובפרץ היצירה מאז תחילת המלחמה. נוסף לתערוכה החדשה ולתצוגת הקבע מציע המוזיאון לילדים ולכל המשפחה את גלריית “גיבורים” האהובה, שם ילמדו בדרך חדשנית ואינטראקטיבית על כל היהודים ששינו את פני ההיסטוריה: יטיילו בתוך במוחו הגאוני של אלברט איינשטיין, ישחו כמו האלוף האולימפי מארק ספיץ, יהיו סוכנים חשאיים כמו אלי כהן, יעצבו אופנה כמו דונה קארן ועוד ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

בוחרים בקופים

מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים. ביום הבחירות  המקלט יפתח את שעריו לציבור הרחב, לסיור לימודי וחווייתי מרתק בו המשתתפים יפגשו את הקופים המתגוררים במקלט, ישמעו על הסיפורים האישיים שלהם ועל הצלחת שיקומם. מתי: יום שלישי, 27.2 בשעה 12:00 או בשעה 14:00 כמה: 48 ש”ח שיתרמו למאמץ הצלת ושיקום הקופים. איפה: ‘מקלט הקופים’ בווייז יביא אתכם עד לחניה רחבת הידיים שבכניסה למקלט. יש להזמין סיור מראש באתר המקלט.

ביום הבחירות בוחרים ברוי בוי הפארק

בלב העיר ראשון לציון בתוך פרדס פעיל תמצאו את רוי בוי הפארק. ברחבי הפארק שכולו בטבע הפתוח יש מספר אטרקציות שילדים אוהבים ואפשר להעביר כאן כמה שעות של בילוי והנאה עם הילדים. האירוע המרכזי בפארק הוא המופע של רוי בוי שמגיע הנה להופעות מדי שבוע. במשך שעה שלמה הילדים יוצאים להרפתקה ופוגשים את רוי בוי וחברו הטוב – הסוס ג’אנגו. בסיום המופע הילדים יכולים להצטלם עם כוכב הילדים רוי בוי. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

קטיף עם הילדים במשק כוכבים ביום הבחירות 

בלב עמק חפר, בתוך היישוב בורגתה, נמצא משק הכוכבים שמציע חוויה של פעילות קטיף עצמי לכל המשפחה. משק הכוכבים מציע עוד מספר פעילויות הקשורות לטבע וחקלאות. המשק הוקם בתחילת שנת 2021 על ידי משפחת וינר והוא קיבל את שמו בזכות הכוכבים שמנצנצים בו: פרי האדמה, הירקות והפירות. במתחם תמצאו מספר נקודות עניין, תוכלו להתרשם ממגוון הצמחים המרשים ולקחת חלק בפעילות מהנה של קטיף עצמי שבו תוכלו לטעום ולקטוף מבחר ירקות שמשתנה בהתאם לעונה שבה תגיעו. לרכישת כרטיסים ליום הבחירות לחצו כאן.

מוזיאון הילדים בחולון

גם ביום הבחירות 27/02/2024 מגיעים למוזיאון הילדים בחולון שמציע מגוון רחב של פעילויות לילדים וגם למבוגרים החל מגיל שנתיים ועד 120! הדגש המרכזי של הפעילויות כאן הוא על חוויה מלהיבה המאפשרת לזכור לאורך זמן את הפעילויות של המוזיאון לבין הערכים החינוכיים שמועברים בכל פעילות. המבקרים במוזיאון לוקחים חלק פעיל ואקטיבי בתוך הסיפורים השונים לפי המסלולים אותם תבחרו. למידע מפורט ורכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

יום הבחירות בפארק מיטל

פארק מיטל נמצא במשתלת רגב וכולל בתוכו שלושה מתחמים לבילוי והנאה לכל המשפחה: עולם הילדים, עולם החי ועולם הצומח. בעולם הילדים יחכה לכם מתחם משחקים מושקע ומגוון, פינות יצירה, אופני איזון, מסלול בימבות ורכבים קטנים, תחפושות, מיני קיר טיפוס, מתחם שולחנות פיקניק ועוד… עולם החי כולל פארק ציפורים עם גן טרופי. בפארק הציפורים תוכלו לבקר בכלוב פתוח וחוויתי ולצפות מקרוב במגוון עצום של בעלי כנף אקזוטיים ומרהיבים ביופיים. בפינת החי ישנן עיזים, ברווזים, שרקנים, תרנגולי הודו, צבים, לטאות ועוד מגוון בעלי חיים.  לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

מוזיאון הטבע 

גם ביום הבחירות 27/02/2024 המוזיאון פתוח! מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של מדינת ישראל שאותרו מתוך אוסף בן חמישה מיליון וחצי פריטים(!!). הבניין שבו ממוקם מוזיאון הטבע בתל אביב מזכיר בעיצובו תיבת אוצרות והוא בן חמש קומות של חללי תצוגה בתערוכות מתחלפות. יש הטוענים כי המבנה מזכיר את תיבת נח לשמירת אוצרות הטבע לדורות הבאים. בתערוכות השונות במוזיאון הטבע מוצגים פוחלצים ושלדים, ויש בו שילוב של אמצעי מולטימדיה מגוונים כמו סרטונים, משחקים, מסכי מגע ועוד. למידע נוסף לחצו כאן.

סינמקס 360 תל אביב

חוויה רב חושית בפארק הירקון! CINEMAX 360 כולל 16 מושבים אקטיביים, וסרט שמוקרן על מסך בטכנולוגיית DOME ייחודית. משך כל סרט נע בין 5 ל-8 דקות במהלכן תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ב 7 מימדים המגרה את כל החושים. ניתן לבחור את הסרט טרם כניסתכם לאטרקציה, הסרטים מוקרנים בהתאם לביקוש המבקרים. לפרטים ולוח זמנים ניתן לפנות למפעילי המתחם בעת הגעתכם. תיתכן המתנה לסרט לפי תור ההגעה וסוגי הסרטים. את השהות כאן תוכלו לשלב עם בילוי באחד מהפארקים הגדולים והחווייתיים בישראל. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.