Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות ליום הבחירות בירושלים

בצל מלחמת חרבות ברזל מתקיים יום הבחירות לרשות המקומית גם בירושלים. כידוע ירושלים ירוקה לחלוטין. אז אחרי שאתם הגעתם לקלפי ובחרתם (לכו לבחור!) אתם יוצאים עם הילדים לשלל האטרקציות והפעילויות שיש לעשות ביום הבחירות. טיולי טבע ושלל אטרקציות הפעילויות המיוחדים ליום זה. כדי לעשות סדר בכל האפשרויות כאן תוכלו למצוא את כל המידע על איזור ירושלים:

פריחת הדובדבן בגן הבוטני ירושלים

בלב העיר ירושלים ישנה פנינת טבע אמיתית גן בוטני מדהים ומושקע שאסור לפספס. הטיול בגן הבוטני מחולק לפי איזורים גיאוגרפיים שונים, כך שיוצא מצב שהמטייל עובר בין נופי היבשות ומכיר את הצומח באותה יבשת.  קפיצה בין היבשות כמו לאוסטרליה, דרום מערב אסיה, איזור אגן הים התיכון, אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, בונסאי והחממה הטרופית. בימים אלו עדיין ניתן לראות את פריחת הדובדבן. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

בחירות בגבעת התחמושת

בגבעת התחמושת ששוכנת בגובה 797 מטרים מעל פני הים בצפון ירושלים התרחש אחד מהקרבות הקשים בזמן מלחמת ששת הימים במערכה על ירושלים. יום שלישי 27/02/2024 הדרכות בשעות: 10:00, 12:00, 14:00: הדרכות בלב הפועם של האתר – תעלת הקרב, צפייה במיצג אור קולי המספר את סיפור הקו העירוני, טיול פריחה – סיור עצמאי באזורי פריחת הכלניות והרקפות בגבעה. הפעילות מתאימה לכל המשפחה ומהווה הזדמנות לחוות מקרוב את ההיסטוריה העירונית והלאומית שלנו, ללמוד על הגבורה והאומץ שהובילו לניצחונות מרכזיים בהיסטוריה של מדינת ישראל ולהתרשם מהיופי הטמון בנופי ירושלים. מיצג אור קולי בכל חצי שעה עגולה. מידע נוסף על המקום לחצו כאן.

בוחרים בקופים

מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים. ביום הבחירות  המקלט יפתח את שעריו לציבור הרחב, לסיור לימודי וחווייתי מרתק בו המשתתפים יפגשו את הקופים המתגוררים במקלט, ישמעו על הסיפורים האישיים שלהם ועל הצלחת שיקומם. מתי: יום שלישי, 27.2 בשעה 12:00 או בשעה 14:00 כמה: 48 ש”ח שיתרמו למאמץ הצלת ושיקום הקופים. איפה: ‘מקלט הקופים’ בווייז יביא אתכם עד לחניה רחבת הידיים שבכניסה למקלט. יש להזמין סיור מראש באתר המקלט.

ביום הבחירות באים לקיפצובה

ביום הבחירות הפארק ייפתח בשעות 17:00 – 10:00 במידה ויירד גשם יפתחו המתחמים המקורים בלבד (משחקיה ומתחם נינג’ה). בתוך קיבוץ צובה תמצאו את פארק השעשועים קיפצובה. מעבר למתקנים יש כאן גם נוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים. קיפצובה הוא פארק שמתאים לגילאים משנה ועד 14, יש כאן מתקנים שמתאימים לקטנים ביותר החל מגיל זחילה ועד לבני נוער וגם מבוגרים. אם אתם מחפשים בילוי לכל המשפחה זה בהחלט המקום! רכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

מוזיאון המדע

מוזיאון המדע בירושלים מציע חווית בילוי חינוכית מהנה לכל המשפחה. במוזיאון מגוון רחב של פעילויות לילדים בתחום המדע, תערוכות מרשימות ומתחמי התנסות ומשחק. בביקור במוזיאון יוכלו הילדים לצפות ולהתנסות בטכנולוגיות חדשניות, להשתתף בסדנאות המשתנות ולצפות בהדגמות וניסויים מדעיים מגוונים. התערוכות והפעילויות במוזיאון המדע משתנות מעת לעת ולכן כדאי מאוד להתעדכן בטרם ההגעה על מנת להכיר מראש, ולהתאים את הביקור שלכם לגיל הילדים. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

בוחרים במוזיאון ישראל

ביום שלישי 27/02/2024 בואו לבקר במוזיאון ישראל ביום הבחירות לרשויות המקומיות ולבחור את היצירות המחזקות ומעוררות התקווה ביותר במוזיאון. לאורך היום יתקיימו סיורים מודרכים בעברית, באנגלית וברוסית ופעילויות לילדים באגף הנוער. ימים אחרונים לפני נעילת התערוכות: תומס דמאנד: גמגום ההיסטוריה | היסטוריה קטנה של הצילום: בעקבות ולטר בנימין | השושנה והזמיר: אהבה ארצית ורוחנית באמנות פרסית מאוחרת המוזיאון פתוח לקהל בשעות 19:00-12:00 | הכניסה לילדים ללא תשלום! פרטים נוספים לחצו כאן.

אקווריום ישראל

אקווריום ישראל הוא מתחם ענק שבו מוצגים החיים מתחת לפני המים, מגוון גדול מאוד של בעלי חיים ימיים ובעיקר המון מידע על הסביבה הימית וערכי שמירה על הטבע. המתחם נגיש לטיול עם עגלות והוא מקורה כך שהוא מתאים מאוד גם לבילוי בימים החמים או בימי החורף הגשומים. במקום יש מרחב מוגן. טרם הגעתכם מומלץ לבקר באתר הרישמי לעדכונים נוספים ושעות פעילות מעודכנות. ההגעה ברכישת כרטיסים מראש בלבד. 

יום הבחירות מגדל דוד

מגדל דוד מוזיאון ירושלים שוכן באחד מהאתרים ההיסטוריים החשובים בישראל – מצודת מגדל דוד, ומספר את סיפורה של ירושלים לאורך התקופות בצורה חווייתית, חדשנית ומרתקת. במגדל דוד מוזיאון ירושלים תצוגת קבע חדשה, הממוקמת בחדרי המשמר המקוריים של המצודה ומציעה למבקרים לצאת יחד למסע אלש טבור העולם, בעקבות העיר המקודשת לשלוש הדתות: ליהדות, לנצרות ולאסלאם. בתערוכה 10 גלריות המשלבות טכנולוגיה חדשנית, מיצגים אינטראקטיביים, ממצאים ארכיאולוגיים ודגמים היסטוריים, שמספרות את סיפורה המסעיר של ירושלים לאורך התקופות, מהעת העתיקה ועד ימינו. בואו ביום הבחירות ותהנו מסיורים תיאטרליים לכל המשפחה, סיור שקיעה על הגגות, סיורים מודרכים וביקור בגלריות החדשות של המוזיאון. למידע מלא על אירועי יום הבחירות כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.