Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגם מונפורט פארק תיירות לכל המשפחה

אגם מונפורט הוא פארק אקולוגי ענק שנמצא בגליל העליון סביב הפארק יש המון מדשאות, בריכות נוי, פינות ישיבה מוצלות לפיקניק ומתקני שעשועים שמתאימים לכל המשפחה. בנוסף לכל זה יש כאן לא מעט אטרקציות שפועלות בתחום הפארק שווה להכיר. 

 אז מה בעצם תוכלו למצוא כאן? הרבה:

  • פארק אקסטרים – ארבע קומות של מתקנים מאתגרים בדרגות קושי שונות לפי בחירת המשתמש, חוויה לכל הגילאים. ארבע הקומות נבנו במחשבה לאפשר למשתמש להתקדם בקלות ובהתאם לדרגת הקושי השונות המוצעות כאן. גם על הקטנטנים בני ה 4 עד 6 חשבנו ובנו בקומת הקרקע מסלול מקסים המתאים להם. הדרך הכי קלה להגיע אל פארק האקסטרים זה דרך הכניסה הדרומית יותר.
  • איי ג’אמפ– 600 מטר של טרמפולינות בתוך מבנה מקורה ממוזג שמתאים החל מגיל 3.
  • החלקה על הקרח – מבין המתקנים הבודדים שעוד מציעים את האפשרות להחליק על הקרח בישראל. היכל ההחלקה הוא מקצועי, מקורה חצי אולימפי וההחלקה מותרת לילדים עם מידת נעליים 30 ומעלה.
  • קארטינג האגם – הקארטינג נחשב לספורט אתגרי, תחרותי ומאוד בטיחותי. יש כאן מסלול שנבנה במחשבה מקצועית ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר. הנהיגה כאן היא מעל גיל 12.
  • סגוויי הגליל – חוויה מוטורית חדשה באגם – כלי התחבורה החשמלי החדשני בעל שני הגלילים הגיע גם לאגם, יש לקחת בחשבון כי הנסיעה מגיל 16 ומעלה.
  • שייט באגם – שייט זוגי או משפחתי בתוך סירת פדאלים בצורת ברבור יגרום לכם להנאה קסומה.
  • בנוסף יש כאן מתחם קמפינג, בריכה בקיץ ומסעדות רבות במתחם. הכניסה אל האגם ללא תשלום אך השימוש בכל המתקנים הם בעלות בהתאם לאטרקציה. שעות הפתיחה לאורך כל השנה הן 10:00-18:00. נניתן לרשום בוויז “אגם מונפורט”.

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: אגם מונפורט. אל אגם מונפורט ניתן להיכנס ב 2 כניסות צפונית ודרומית. הכניסה הצפונית היא הכניסה המוכרת והראשית דרך כביש 89 והכניסה הדרומית יותר היא דרך רחוב הורד בעיר מעלות. 

רוצים עוד הצעות לטיול בסביבה? 

טיול יומי בפקיעין העתיקה – פקיעין ששוכנת בהרי הגליל העליון מציעה לכם טיול יומי בסמטאות הציוריות, בית הכנסת העתיק, מפעל סבונים של סבתא ג’מילה, מערת הרשב”י ומעיין הכפר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל הר סנא ופארק הסלעים בכיסרא – מעל מעלות ופקיעין תוכלו לעשות את שביל הר סנא ובו תוכלו לראות תופעת טבע מיוחדת של סלעים בצורות שונות – זהו פארק הסלעים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי נחל צלמון – מסלול הליכה בין נופים ונחל זורם עם מקומות עצירה יפהפהיים לצד הנחל ואפשרות לשכשוך. למידע מלא לחצו כאן.

מבצר יחיעם – מבצר יחיעם הוא אחד מבין מספר מבצרים עתיקים הפזורים במדינתנו הקטנה, והם מציגים היסטוריה בצורה המוחשית ביותר שאפשר. הטיול בו הוא קליל והנוף ממנו מקסים. למידע מלא לחצו כאן.

עין געתון – בצפון הארץ, ליד העיר נהריה,זורם לו עין געתון (בעיקר לאחר הגשמים) ובסמוך יש פינות ישיבה ושולחונות. מקום מעולה לעצירה קצרה ופיקניק. למידע מלא לחצו כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל וליהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.