Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין ליאור - מעיין הבוקע מבין הסלעים בצפת

אם אתם מחפשים פינה שקטה לפיקניק קצר וטבילה אנחנו נמליץ בחום על עין ליאור. לפני כמה שנים המקום עבר שיפוץ משמעותי, כיום המקום ראוי לרחצה ומאוד נוח לשבת כאן בפינות הצל שלצד הבריכה. המעיין נבנה לזכרו של ליאור דהן ז”ל על ידי חבריו ומשפחתו. חשוב לציין כי בימי שישי המקום משמש מקווה לכן לא מומלץ להגיע לכאן בשישי.

מי המעיין זורמים ישירות אל תוך בריכה בצורת מלבן שגודלה 5*2.5 מ’ ועומקה סביב 70 ס”מ, מהמעיין יש נוף עוצר נשימה של הר מירון ואיזור הרי צפת, סביב המעיין יש ספסלי פיקניק והמון פינת נהדרות לפק”ל קפה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “עין ליאור” ניסע דרך כביש 8900 היורד מביריה, לאחר העיקול תוכלו לראות רחבת עפר בצד ימין שלכם (אם אתם עולים את הכביש אין אפשרות לפנות שמאלה לכן יש לעלות עד סוף הכביש ולרדת חזרה). מכאן תגיעו לחניה – לאחר מכן עולים את גרם המדרגות הקצר ומגיעים הישר אל הבריכה. אנא מכם – שמרו על הניקיון!

הנה עוד כמה הצעות לטיול באיזור:

דרך נוף יער ביריה – 16 ק”מ של דרך נוף יער ביריה חושפת אותנו אל נופי יער ביריה, חניוני יום, נקודות עניין היסטוריות, מעיינות ונוף פתוח עוצר נשימה אל עמק החולה, הרי הגולן והחרמון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

נחל מירון עליון עין אוראי – בשנים האחרונות חברת מקורות החלה להשיב מים אל הטבע, ואחד המקומות האלו הוא בנחל מירון עליון. ההזרמה של המים יוצרת עבורנו בריכות שכשוך מקסימות בשם עין אוראי או בשם המוכר יותר עין מירון. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת טבע מערת פער – מערת בולען קארסטי בגליל העליון – מסלול קצר אל שמורת הטבע מערת פער שנמצאת בגליל העליון בסמוך להר אדיר ולקיבוץ סאסא, היא מערת בולען קרסטי (דולינה) שמנקז את מי הגשמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול בעיר צפת עם הילדים – העיר צפת בת 3,000 שנה מלאה בהיסטוריה מעניינת. יש כאן לא מעט אטרקציות שאפשר להעביר כאן ימים מלאים עם הילדים – מנהרות, פינת חי ועוד. למידע מלא על הטיול לחצו כאן.

נחל מירון עליון – עין זבד, כיסא אליהו וחורבת שמע – נחל מירון עליון מציע מגוון רחב של מסלולים חלק מוכרים יותר וחלקם פחות. אחד המסלולים שפחות מטויילים הוא המסלול המעגלי בחלקו העליון של הנחל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

טיול במושבה ראש פינה וביקור במצפה נמרוד – בראש פינה המיוחדת תוכלו לטייל בין הסמטאות הציוריות ולהגיע עד מצפה נמרוד שמספק תצפית יפהפייה. למידע נוסף לחצו כאן. 

פארק עמק התכלת -ליד צפת בירת הגליל העליון תוכלו להגיע לפארק המשתרע על כ 580 דונם, זהו פארק עמק התכלת. יש כאן מעיינות זורמים עם נוף עוצר נשימה לכיוון הר מירון.  למידע נוסף לחצו כאן.

שמורת הטבע עמק החולה  -רבים מהמטיילים מתבלבלים וחושבים כי השמורה היא האגמון. אז אל – מדובר על 2 מקומות נפרדים כאשר לדעתנו השמורה הרבה יותר יפה! למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע –  להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.