Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרכז מבקרים סבא חביב בקיבוץ פרוד

סבא חביב הוא מפעל המייצר שמן זית. במרכז המבקרים שנמצא בקיבוץ פרוד, בגליל העליון, יש  חנות מוצרים שחלקם על טהרת שמני הזית ובעונת המסיק מתווספות למקום עוד מספר אטרקציות עבור הילדים. מרכז המבקרים פעיל בכל ימות השנה והכניסה אליו היא ללא תשלום. ניתן להגיע הנה תמיד ולבקר בחנות המוצרים ולהתרשם ממבחר מוצרי שמן, טבע וקוסמטיקה. מחוץ לחנות יש רחבה מוצלת גדולה שבה מפוזרים ספסלי פיקניק ולצידם פינת חי קטקטנה. במרכז הרחבה תוכלו לראות את אבני הריחיים המסורתיות ולסובב אותן ביחד עם הילדים.

מרכז המבקרים של סבא חביב הופך לאטרקציה בעיקר בעונת המסיק. לרוב מתקיימות כאן פעילויות ייעודיות סביב עולם הזיתים והפקת השמן. הילדים יכולים להתנסות במסיק זיתים, ללמוד על תהליך ייצור השמן וגם לרכוש קופסאות מלאות בזיתים ולקחת הביתה. בעונה זו מתווספות פעילויות נוספות כמו פינות יצירה לילדים, כתישת זיתים ועוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: בית בד – סבא חביב פרוד.

רוצים להמשיך לטייל באיזור הזה? הנה כמה הצעות:

מיני גולף פרוד – פארק פרוד – בכניסה לקיבוץ פרוד שנמצא בגליל העליון ישנו פארק מקסים שבו תמצאו משחקי מיני גולף, מטווח פיינטבול, חדר משחקים לצד בית קפה גלידריה עם נוף מדהים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

הפינה של עומר – פינת חי בקיבוץ פרוד – בלב קיבוץ פרוד שנמצא בגליל העליון הוקמה פינת חי שנקראת “הפינה של עומר”. מדובר במקום מקסים שכדאי לעצור בו אם אתם מגיעים לאזור עם קטנטנים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

מפלי פרוד – נחל צלמון עליון – מפלי פרוד זורמים למרגלות הר מירון לאחר הגשמים והטיול לאורכם הוא חוויה קסומה ומיוחדת. טיול מים קליל מושלם לכל המשפחה או לטיול רומנטי. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עין רמיאל – נמצאים בחלקו העליון של מושב שפר, הם זורמים בעוצמה חזקה בעיקר בחורף לאחר הגשמים ויוצרים נקודה שמאוד יפה לבקר בה ולהכיר. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

מצפה כנרת במושב אמירים – המצפה המרשים הזה נמצא בתוך מושב אמירים, והוא צופה על איזור הרי הגליל והכנרת. לפרטים נוספים לחצו כאן.

שביל הפסגה בהר מירון – בגובה של מעל ל 1,200 מטר מעל פני הים, מבין הפסגות הגבוהות שיש בארץ, תוכלו לצאת אל מסלול טיול מהנה שבו תצפיות מרהיבות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

מצפור הר אדיר – מרפסת תצפית מיוחדת ויפהפייה, לזכרם של חללי מלחמת לבנון השניה, הצופה על ישראל ועל לבנון. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

עין ליאור – עין ליאור הוא מעיין הנובע מבין הסלעים בצפת והוא יוצר בריכה קטנה שניתן לטבול בתוכה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

נחל ראש פינה – מסלול הליכה יפהפה וקל לצד מים זורמים במושבה המיוחדת ראש פינה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.