Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצפור גבעת שחומית – קרית שמונה

בצידה המזרחי של קרית שמונה ישנה גבעה בזלתית בגובה 170 מטר מעל פני הים בשם גבעת שחומית. מהגבעה ישנה תצפית על קרית שמונה ופארק הזהב, הרי הנפתלי ומצוק רמים, על חלקה הצפוני של עמק החולה, הרי צפון רמת הגולן והחרמון. בראש הגבעה ישנו מגדל תצפית המשרת את עובדי קק”ל לנקודת צפיה על השריפות ביערות מסביב.

כביש צר מוביל את המטיילים מרחוב יוסף שפרינצק היישר אל חניון גבעת שחומית. בחניון ישנו שלט של קק”ל ומספר אבנים המוקדשים לאותם תורמים מארה”ב שבזכותם הוקם המצפור. יש כאן 2 שולחנות פיקניק הצופים לכיוון מזרח אל נופה של עמק החולה, הרי הגולן והחרמון. ועוד שולחנות עם פרגולות הפונות לכיוון צערב אל עבר קרית שמונה והרי הנפתלי. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גבעת שחומית.

אם הגעתם הנה נמליץ בחום לא לפספס את פארק הזהב שנמצא למרגלות גבעת שחומית. מדובר על נחל שזורם לאורך כל ימות השנה והוא חוצה את כל קרית שמונה, בחלק הקרוב לגבעת שחומית פיתחו פארק מקסים עם מקומות לפיקניק ושכשוך. הנחל שזורם כאן מייצר מקום יפהפה, פסטורלי ומושלם לבילוי. למידע מלא על פארק הזהב לחצו כאן.

בא לכם להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע עין תאו – שמורת הטבע עין תאו או בשמה הנוסף עין ג’וחלה היא שמורה מוכרזת שנמצאת בעמק החולה והיא מקבלת את מימיה הישר ממעיין העתק הנובע למרגלות הרי הנפתלי בתוך מערה. למידע מלא על המקום ופרטי הגעה לחצו כאן.

טיילת עמי  – מסלול יפהפה ונגיש לאורך תווי הנחל של הירדן, במהלכו פינות ישיבה ופיקניק לצד הנהר הזורם – למידע מלא על המקום ופרטי הגעה לחצו כאן.

עין הדייג – לא הרבה מכירים את המעיין הקטן, הצלול והמוצל באזור העמק החולה.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל עיון – מבין השמורות היפות שיש לצפון להציע. יש כאן מסלול מונגש קצר או מסלול ארוך שעובר לאורכם של המפלים – למידע מלא על המקום ופרטי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע החולה – לא להתבלבל עם אגמון החולה. שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים יפהפהייה ואפשר לצאת בה לטיול נגיש לצד הציפורים הנודדות. למידע מלא על המקום ופרטי הגעה לחצו כאן.

פינות ישיבה במתחם גן הצפון – נחל שניר – מאחורי מתחם החנויות המרכזי של הגליל העליון תמצאו כמה פינות ישיבה מפתיעות במיוחד לאורכו של נחל שניר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שמורת הטבע תל דן – גן עדן בצפון – שמורת טבע מרהיבה ביופיה ליד פלג המים הזורם של נחל דן עם מספר מסלולי טיול ובריכת שכשוך. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

הטנק הסורי ההפוך בבניאס – מסלול הליכה שיחשוף ביניכם תופעה ייחודית מול נופי טבע פראי במיטבו. למידע מלא על המסלול ודרכי הגעה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.