Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצפה כנרת במושב אמירים – תצפית מרהיבה על הרי הגליל והכנרת

בגליל העליון ישנו מושב עם נוף עוצר נשימה שאתם חייבים לראות. בסוף הרחוב מצפה כנרת פינת מצפה מנחם בתוך מושב אמירים תוכלו להגיע אל אחת התצפיות היפות שיש על איזור הרי הגליל והכנרת. מצפה כנרת על שם יצחק רבין ז”ל. אל המצפה ניתן להגיע עם עגלת תינוק ולהגיע עד לנקודת התצפית והשילוט במקום.

יש כאן רחבת דשא גדולה וספסלי ישיבה מול הנוף, כך שזה מקום נהדר לעשות בו עצירה לפיקניק קצר או אפילו לביקור קצר. רחבת הדשא היא בצורת אמפי תיאטרון ובכל שנה בחודשי הקיץ (יולי עד ספטמבר) מקיימים כאן קונצרטים לאור שקיעה. עמדת התצפית היא לזכרו של עוזי ערמון קסט ז”ל בן המושב. מהתצפית ניתן לראות את הר נטופה, רכס ליבנים, הר תורען, הרי נצרת, הר קוץ, גבית המורה, הר תבור, הרי הגלבוע, הר קדרים, קרני חיטין, רכס יבניאל, הר ניתאי, מצוק ארבל, הרי הגלעד (ירדן), טבריה, צמח, האון, הר חבקוק, גשר ומצוקי נחל עמוד, חורבת סוסיתא, כחל, הרי דרום רמת הגולן, רמות ועוד… בתוך המושב ישנו מצפה נוסף “מצפה מנחם” – למידע מלא על מצפה מנחם לחצו כאן.

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “מצפה כנרת אמירים”. בכביש 85 עולים על כביש 866 לאחר נסיעה של 4.5 ק”מ פונים ימינה אל מושב אמירים. בתוך המושב נוסעים ברחוב הראשי “מצפה כנרת” עד סופו.

רוצים להמשיך לטייל באיזור הזה? הנה כמה הצעות:

מסלול סובב אמירים – אמירים הוא מושב צמחוני בגליל העליון, הנוף הנשקף ממנו עוצר נשימה ולכם יש אפשרות לצאת לטיול סובב אמירים ולהנות מכל היופי הזה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

מפלי פרוד – נחל כשנחל צלמון עליון זורם זה מראה מדהים ביופיו, מיד לאחר הגשמים אפשר לבוא לכאן וללכת לאורך הנחל. יש כאן פינות נהדרות לפיקניק משפחתי או סתם לעשות טיול קליל לצד הנחל הזורם. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עין רמיאל – נמצאים בחלקו העליון של מושב שפר, הם זורמים בעוצמה חזקה בעיקר בחורף לאחר הגשמים ויוצרים נקודה שמאוד יפה לבקר בה ולהכיר. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

שביל הפסגה בהר מירון – בגובה של מעל ל 1,200 מטר מעל פני הים, מבין הפסגות הגבוהות שיש בארץ תוכלו להגיע לאחת התצפיות והמסלולים היפים תגיעו אל שביל הפסגה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

מצפור הר אדיר – מרפסת תצפית הצופה על ישראל ועל לבנון במקום מיוחד שהוקם לזכר חללי מלחמת לבנון השנייה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

עין ליאור – עין ליאור הוא מעיין הנובע מבין הסלעים בצפת והוא יוצר בריכה קטנה שניתן לטבול בתוכה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

נחל ראש פינה – מסלול הליכה יפהפה וקל לצד מים זורמים במושבה המיוחדת ראש פינה. לפרטים נוספים לחצו כאן. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.