Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי הים של נתניה

ברוכים הבאים לריביירה של ישראל, נתניה. כאן תמצאו רצועת חוף שאורכה 13.5 ק”מ והיא מבין הארוכות שיש בישראל. הבילוי הכי מבוקש בימי הקיץ החמים בקרב משפחות הוא הים, ובנתניה יש כ 10 חופים מוכרזים הכוללים שירותי הצלה ועוד שלל שירותים למבקרים שיגיעו. דבר נוסף – אל תופתעו אם תרימו את הראש ותראו מצנחי רחיפה מעליכם, זה איזור מאוד מבוקש בקרב הצונחים. ריכזנו לכם בצורה מסודרת את חופי הים של נתניה מהנקודה הצפונית ביותר עד הדרומית ביותר:

חוף בלו ביי

חוף בלו ביי הוא החוף הצפוני ביותר מבין חופי נתניה. החוף נמצא בצמוד לשכונת עין התכלת וכמובן למלון בלו ביי ממנו קיבל את שמו. החוף מוכר יותר למי שאוהב חוף ים עם לגונות ובריכות קטנות שנוצרות כאן מסלעים גדולים שמפוזרים בחוף. בחוף בלו ביי יש חניה מסודרת, החוף לא נגיש אך נכון לקיץ 22 אין שירותי הצלה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף בלו ביי המלכים נתניה.

חוף קרית צאנז

חוף צאנז דרומית לחוך בלו ביי הוא חוף עם הפרדה לרחצה בין גברים לנשים. הוא ממוקם לצד שכונת קריית צאנז ומלון צאנז. יש כאן קיוסק כשר למהדרין וימים שונים לרחצה: נשים בימי א’, ג’, ה’ וגברים בימי ב’, ד’, ו’ – החל מ 08:30 ועד חצי שעה לפני שקיעה. בחוף יש שירותים ומלתחות אך החוף לא נגיש ואין בו חנייה. יש כאן שירותי הצלה וניתן לעשות כאן ספורט ימי. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: וחף קרית צאנז מחוז מרכז נתניה.

חוף העונות

חוף העונות קיבל את שמו כי הוא נמצא ממש מתחת למלון העונות, יש כאן ירידה לחוף בעזרת מדרגות מטיילת שקד. חוף העונות הוא חוף שבו מתקיימים משחקי כדור: מטקות, כדור עף חופים, קט רגל ועוד. יש כאן מסעדה שממוקמת החוף. בחוף העונות יש שירותי הצלה, מלתחות ושירותים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף העונות ניצה נתניה.

חוף הרצל וחוף אמפי

שני חופים צמודים שאליהם ניתן להגיע בעזרת מעלית המורידה את המבקרים מהטיילת עד לחוף הים בעזרת גישה נוחה. בחוף הרצל תמצאו מתקני ספורט וכושר, מגרש כדור סל, חניה, שביל גישה נגיש עד למים, שירותים, מקלחות, סככות צל וכמובן שירותי הצלה. בחוף הרצל יש רצועת חול נהדרת לילדים ושובר גלים שיוצא כאן חוף שקט וחסר גלים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף הרצל נתניה.

חוף סירונית א’

ברוכים הבאים לאחד החופים המבוקשים שיש לנתניה להציע – חוף סירונית א’. כאן מדי שנה תוכלו לצפות בתחרויות ספורט: מטקות, קט רגל, כדור עף חופים ועוד. בחוף יש מתקני ספורט, כושר, מועדון גלישה, שירותי הצלה שעובדים גם בתקופת החורף. אל חוף סירונית אפשר לרדת בעזרת מעלית עד לחוף ולהנות כאן מחוף שקט עם שובר גלים. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף סירונית נתניה.

חוף סירונית ב’

הוא החוף הדרומי ביותר מבין החופים הכוללים שוברי גלים בנתניה, גם כאן תמצאו שובר גלים מה שהופך את החוף כאן לחוף נעים לרחצה עם ילדים. בחוף יש שירותי הצלה, המשרדים הראשיים של מנהלת החופים, מועדון גלישה, חניה מסודרת, נגישות עד למים, שירותים ומלתחות בשיתוף עם חוף סירונית א’ הצמוד, סככות צל ועוד. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף סירונית נתניה.

חוף ארגמן לגון

בסמוך לשכונות נוף הטיילת, גלי ים, נאות שקד ורמת ידין תמצאו את חוף ארגמן לגון. יש בחוף שירותים, מקלחות, שירותי הצלה ומסעדה. יש כאן חניה מסודרת, סככות צל, רצועת חוף עם המון חול למשחק לילדים והוא נמצא בסמוך לבית החייל – בית פלדמן. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף ארגמן נתניה.

חוף פולג

חוף פולג הוא החוף הדרומי של העיר נתניה שנמצא ליד רמת פולג. יש כאן כל מה שצריך כדי להעביר יום שלם של כייף עם המשפחה בחוף הים: שירותים, מקלחות, סככות צל, מתקני ספורט, כושר, מגרשי קטרגל, חופי כדורעף, חניון רכבים גדול, ספורט ימי, מועדון גלישה וכמובן שירותי הצלה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף פולג נתניה.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים
חוף נווה ים – חופי הים המרהיבים לצד עתלית
חופי ים מומלצים עם הילדים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים
חוף נווה ים – חופי הים המרהיבים לצד עתלית
חופי ים מומלצים עם הילדים
פארק המים נווה ים
פארקי מים בישראל