Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעיינות במרכז והסביבה

מרבית מקורות המים השווים והמושכים באמת נמצאים אי שם בצפון הארץ, אבל לא תמיד בא לנו לנסוע כל כך הרבה זמן ולעמוד בפקקים. קמתם בבוקר עם חשק להגיע למקור מים אבל לא בא לכם ים או בריכה? הפוסט הזה במיוחד בשבילכם אם אתם נמצאים במרכז המדינה. קבלו רשימה של מעיינות בלב המדינה – במרחק כלום נסיעה ממרכז הארץ!

עין נילי

עין נילי הוא מעיין באפיק נחל תנינים הארוך והוא נמצא בסמוך למושב גבעת נילי. מעיין קטן תחת צל העצים – פינה יפהפייה וקסומה לעצירה והתרעננות קצרה. עין נילי נקרא כך כי הוא נמצא בסמוך לגבעת נילי. אם אתם מחפשים מעיין קטן שנראה כאילו הוציאו אותו מהאגדות זה בדיוק המקום. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין אביאל

נחל תנינים מספק לנו המון נקודות מעניינות שבחלק מהן ניתן אפילו להיכנס ולהנות ממימיו הקרירים. אחד מהמקומות הללו הוא עין אביאל. המקום נקרא כך כי הוא נמצא בסמוך למושב אביאל. יש כאן מספר בריכות/מעיינות מגניבים במיוחד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין צור

עין צור הוא מעיין נקבה שנמצא ברמת הנדיב, בסמוך לעיר זכרון יעקב, ויש בו מים בכל השנה. לצד המעיין ישנם גם שרידי עתיקות ואמת מים שהילדים יכולים ללכת בתוכה ולהנות מהמים הרדודים שיש בה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי תל אפק

אומנם לא מדובר על מעיינות אבל בהחלט מדובר על בריכות שרשות הטבע והגנים בנו בתוך תחום הגן הלאומי, יש כאן כמה בריכות בעומקים שונים תחת העצים – מושלם לימים החמים! למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין לבן

אזור הרי ירושלים הוא עשיר במעיינות יפים ומרעננים. אחד המוכרים ביותר הוא עין לבן, וזה כנראה בגלל קרבתו לגן החיות התנכ”י המפורסם. אחרי שתתפסו את גרם המדרגות תוכלו לראות את 2 הבריכות הגדולות, אחת רדודה ואחת עמוקה יותר. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין יובל

עין יובל או בשמו הנוסף מעיין תימנה נמצא סמוך לקיבוץ רבדים והוא מקום קסום לבילוי בסביבת מים. המקום נמצא בשפלת הארץ ליד קיבוץ רבדים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

בריכת התמר

בתוך שמורת הטבע נחל פרת תוכלו להגיע אל אחת הבריכות היפות שיש לנו במדינת ישראל – בריכת התמר! שמורת נחל פרת היא נווה מדבר בצפון מדבר יהודה. אחת השמורות היפות במדינתנו המשלבת את נופי המדבר לצד ערוצי הנחל הזורמים בכל ימות השנה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

מצפה יפתח
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
מצפה יפתח
לטיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
לטיולים במרכז
טיול מעגלי בסטף למשפחות
לטיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
לטיולים בדרום