Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופי ים מומלצים עם הילדים

הקיץ הגיע ואחד ממקומות הבילוי האהובים בעונה החמה עם הילדים הוא בחופי ים. לשמחתנו מדינת ישראל קיבלה 196 ק”מ של רצועות חוף לאורכו של הים התיכון. לכל אורכה של ישראל תוכלו למצוא מגוון גדול של חופי ים יפהפיים שחלקם הם חופי ים מוכרזים וחלקם לא. כדי לעשות סדר מצאנו לכם מספר חופי ים נהדרים לבילוי עם הילדים והכנו רשימה מצפון לדרום. כל מה שנותר לכם זה רק להכין תיק, נשנושים, קרם הגנה, כובע ולצאת אל חוף הים שתבחרו:

רצועת חוף ראש הנקרה אכזיב

חופי אכזיב הם מבין היפים בארץ והם מהווים בילוי מושלם לכל המשפחה בימי הקיץ החמים. מדובר ברצועת חוף המתחילה מהנקודה הצפונית ביותר בארץ, ראש הנקרה וממשיכה עד לגן הלאומי אכזיב של רשות הטבע והגנים. לכל אורכו של הקטע הזה, לא משנה באיזו נקודה תבחרו, תגלו חופי ים כחולים שקופים ונוף ציורי מקסים. לאורך הרצועה ישנן לגונות קטנות ומקסימות בהן ניתן להתמקם ליום של כייף לכל המשפחה או לעשות טיול רומנטי בשעות הערב – גם השקיעות ברצועת החוף המיוחדת הזו מקסימות! צריך לקחת בחשבון כי ברצועת החוף הזו אין מציל, אין צל אבל היא חינמית. כדי להגיע אל החופים כאן תוכלו ללחוץ כאן לנקודת וויז.

גן לאומי חוף אכזיב – רשות הטבע והגנים

גן לאומי חוף אכזיב הוא מבין המיוחדים שיש, והוא משלב בצורה נהדרת מקום בילוי מסודר לצד חוף ים מרהיב עם אפשרות ללינת קמפינג. בגן הלאומי של אכזיב תמצאו חוף רחצה מוכרז עם מציל, דשא, שטחי פיקניק גדולים, בריכות ים רדודות, מים צלולים, שקופים בצבעי טורקיז וגם שרידי עיר חוף עתיקה. בנוסף באתר הגן הלאומי ישנו חניון לילה מסודר עם אפשרויות לינה שונות – אוהלים, חושות וחדרים. במתחם יש גם שולחנות פיקניק, מקלחות ושירותים. הכניסה לגן הלאומי ולקמפינג היא בתשלום, ויש הנחה למנויי מטמון של רשות הטבע והגנים. למידע נוסף על גן לאומי חוף אכזיב לחצו כאן לאתר הרישמי.

חוף שבי ציון

בתוך הישוב שבי ציון שבגליל המערבי נמצאת רצועת חוף קטנה ומדהימה שאתם חייבים לבקר בה. חוף שבי ציון הוא חוף מוכרז, שקט וקטן המציע חווית ים רגועה וזאת בזכות הלגונה הטבעית שיש בחלקו הצפוני. הלגונה נוצרה בעיקר בגלל שובר הגלים ולצידו המזח שיוצר כאן בריכה מושלמת למשפחות. החוף מסודר ויש בו שירותים, מקלחות, סככות צל רבות, הוא נגיש לבעלי מוגבלויות, יש כאן מרכז צלילה, מרכז ימי, קיוסק ומצילים. למידע מפורט לחצו כאן.

חוף נווה ים

חוף נווה ים נמצא בצדו המערבי של קיבוץ נווה ים ליד עתלית. את חוף נווה ים אפשר לחלק לשני חלקים: החוף המוכרז והלא מוכרז. החוף המוכרז נקרא גם חוף בראשית והוא כולל רצועת חוף יפה, נקייה ופשוטה. חוף בראשית הוא חוף מושלם עם ילדים, יש בו מקלחות, שירותים, מסעדה, קיוסק, חניה מסודרת והוא חינמי. החוף הלא מוכרז נמצא מעט צפונה יותר, ממש בצמוד לפארק המים של נווה ים. כאן אתם תפגשו לגונה צלולה, רגועה שסלעים גדולים תוחמים אותה ויוצרים מסביב בריכת שכשוך יפהפייה ונוחה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף נווה ים.

חוף דור הבונים עד טנטורה נחשולים

רצועת חוף של 4.5 ק”מ המתחילה ממושב הבונים בחלקה הצפוני ומגיעה עד מושב דור בחלקה הדרומי. לאורכה יש מספר חופי ים נהדרים עם הילדים:

  • חוף הבונים – החוף הצפוני ביותר ברצועת החוף המטריפה הזו. מדובר על חוף ים שיש בו 2 מפרצונים ורק באחד מהם יש מציל. יש כאן סככות צל, חול נקי ובעיקר חוף ים שלרגע יתן לכם הרגשה שאתם לא בארץ. הכניסה אל החוף בתשלום. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שמורת טבע דור הבונים.
  • חוף דור – מעט דרומית יותר מחוף הבונים תוכלו להגיע לאיזור גן לאומי תל דור. כאן תפגשו רצועת חוף עוצרת נשימה ובה יש בריכות שכשוך קטנות שנוצרו בין הסלעים. צריך לקחת בחשבון שאין צל ואין מציל, אבל כן יש מקלחות ושירותים לצד חנות של רשות הטבע והגנים. הכניסה לכאן היא חינמית. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גן לאומי תל דור.
  • חוף טנטורה נחשולים – החלק הדרומי ביותר בו תמצאו חוף מוכרז הכולל מציל, מקלחות, שירותים ומזנון. בחוף טנטורה נחשולים נוצרה לה לגונה ענקית, טבעית, המתחילה מהחוף ומסתיימת באי שממול. המים כאן שקופים, צלולים בגווני כחול טורקיז. לא רחוק מכאן נמצא כפר הנופש דור ומלון נחשולים. הכניסה אל החופים היא חינמית. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף דור נחשולים.

גן לאומי חוף גדור

בין גבעת אולגה למכמורת נמצא גן לאומי ושמורת טבע חוף גדור שמשתרעת על שטח של כ-276 דונם. חוף גדור הוא אחד החופים היפים בישראל עם רצועת חוף בתולית ומים שקופים. אם אתם מחפשים חוף עם מפרצונים קטנים שיוצרים בריכות רדודות ושקופות הגעתם למקום הנכון. חשוב לציין שחוף הים של גדור הוא אינו חוף מוכרז, אין בו מציל, מקלחות ושירותים והכניסה אליו היא ללא תשלום. חוף גדור הוא מוקד עליה גם עבור כל אוהבי הצלילה מאחר והחיים שיש כאן מתחת למים הם מדהימים למראה. בחוף תוכלו למצוא גם בעלי חיים המוגדרים בסכנת הכחדה. שימו לב לא להתקרב אל רכס ההרים מאחר ויש כאן סכנת להתמוטטויות. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: שמורת גדור חדרה ישראל.

חוף סי פאלאס וחוף הסלע בבת ים

בת ים בורכה ברצועות חוף המשתרעת לאורך 3.5 ק”מ בהם יש חופים יפהפהיים שחלקם חופי ים מוכרזים. לאורך הרצועה יש חופי ים עם לגונות מרהיבות, מים צלולים, שקופים בצבעי ים מרהיבים. שני חופים מומלצים:

  • חוף סי פאלאס – אם בא לכם להרגיש לרגע בחופי יוון, בואו לסי פאלאס. החוף הוא הצפוני ביותר מבין החופים וכל כולו לגונות טבעיות מרהיבות. אין כאן מציל אך תוכלו למצוא כאן מזנון, שימשיות וחול נקי למשחק עם ילדים. הכניסה לחוף סי פאלאס היא חינמית. צריך לקחת בחשבון שהחוף הוא אהוב מאוד ועמוס בסופי שבוע ובחופשות, ולכן כדאי להגיע מוקדם. מי שיכול להגיע לכאן באמצע שבוע, בתקופות שאין עומס, יזכה לחוויה טובה יותר. 
  • חוף הסלע – חוף הסלע קיבל את שמו בעיקר בגלל הסלע הגדול שנמצא במרחק של 150 מטרים מול החוף ועליו מונף דגל ישראל. בשנות ה 60 נבנו כאן שוברי גלים שיצרו כאן לגונה ענקית. למי מכם שאוהב לצלול מוזמן להגיע לכאן וליהנות ממבט מרתק על החיים מתחת למים בין הסלעים. חוף הסלע הוא חוף ים מוכרז, יש בו שירותי הצלה, שירותים, מקלחות ומסעדה. הכניסה לכאן היא חינמית. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חוף הסלע.

גן לאומי חוף פלמחים

דרומית לראשון ציון, בסמוך לקיבוץ פלמחים, נמצא גן לאומי חוף פלמחים. מדובר על חוף ים מוכרז לרחצה, כולל אתר טבע שבו תוכלו לצאת לטיול על רכס כורכר חופי. החוף מהווה גם כבית עבור חיות מים רבות שנמצאות בסכנת הכחדה כמו צבי הים. גם בחוף פלמחים אתם תוכלו למצוא את אותן לגונות נהדרות שמזמינות אתכם להגיע עם הילדים וליהנות ממים צלולים, שקופים בצבעי כחול טורקיז. הכניסה אל החוף היא בתשלום, יש כאן מציל, שירותים, מקלחות ומזנון. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: גן לאומי חוף פלמחים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי