Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין דני עין עריף – שפך נחל הקיבוצים

נחל הקיבוצים בעמק המעיינות הוא נחל איתן שזורמים בו מים בכל ימות השנה. נחל הקיבוצים זורם בתחומו של פארק המעיינות, הכניסה אליו ללא תשלום והוא אחד הנחלים האטרקטיביים לביקור בימים החמים. הנחל נשפך בדרכו אל בריכה שניתן לטבול בה או לשבת לצידה, ולאורכו גם עובר שביל טיול רטוב ומרענן שמתאים לכל המשפחה. האם אתם מכירים את החלק שממשיך מעבר לבריכה הגדולה? תכירו – עין דני או בשמו הנוסף עין עריף.

עין דני או בשמו הנוסף עין עריף נמצא ממש בשפך של נחל הקיבוצים. על פי הסיפור תושב מסילות עידן עריף טיפח את האיזור לזכרו של אביו אברהם עריף ז”ל שהיה לוחם בצנחנים ונהרג בתאונת דרכים בשנת 1984. במקום תמצאו סוג של מדרגות/טרסות לישיבה וגישה נוחה למים למי מכם שרוצה לטבול ולברוח מהחום של האיזור. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: עין דני. לבאים מכיוון ניר דוד על כביש 6667 מיד לאחר הפניה לכביש 669 יש להמשיך מעט ישר עד שתראו פניה ימינה שתוביל אתכם היישר לעין דני. קרדיט על הצילום יאיר שוהם – לדף האינסטגרם של יאיר לחצו כאן.

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

עין שוקק  – עין שוקק הוא אחד ממקורות מים רבים שמזינים את אזור עמק המעיינות היפהפה, שבאזור בקעת בית שאן. עין שוקק נובע וזורם בתחומיו של פארק המעיינות ויוצר בריכה מרעננת שהביקור בה הוא חוויה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין מודע – בריכה טבעית גדולה וסביבה שולחנות פיקניק רבים תחת צל העצים. מבין המעיינות המומלצים לבילוי משפחתי בפארק המעיינות. למידע מלא על המקום כולל דרכי הגעה עד למעיין לחצו כאן.

גן השלושה (הסחנה) – מה עוד אפשר לומר על המקום הזה ולא נאמר? בריכות בצבע טורקיז שמתמזגות עם השמיים, שטחי דשא ענקיים תחת העצים ובעיקר מקום נהדר להעביר בו יום שלם או אפילו לעשות קמפינג. למידע מלא על המקום כולל דרכי הגעה לחץ כאן.

גני חוגה – אל מול נוף הרי הגלעד תוכלו להגיע אל פארק מים מושלם ויפהפה שניתן לבלות בו עם הילדים. למידע מלא על המקום כולל דרכי הגעה לחץ כאן.

שביל נוף גבעת המורה רמות יששכר – עובר בדרך חקלאית שהוסדרו בה מספר חניוני יום ותצפיות יפות על האזור. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

עין יזרעאל -עין יזרעאל הוא מעיין שנובע למרגלות הגלבוע, ויוצר בריכה טבעית גדולה ויפה. המקום מקסים ונסתר בתוך החורש הטבעי כך שמהכביש פשוט בלתי אפשרי לדעת על קיומו.  למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

חורשת גדעון ובריכת גדעונה – בצמוד לגן לאומי מעיין חרוד שנמצא באיזור הגלבוע, תוכלו להנות ממסלול נגיש, רטוב וקליל שמתאים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

גן לאומי בית שאן – בואו לחזור חזרה אחורנית בזמן בפארק העתיקות המרשים של בית שאן. למדיע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

מפלי קניון הבזלת נחל חרוד – נקודת תצפית מיוחד על הגשר התלוי, אל עבר מפלי קניון הבזלת שזורמים כאן בעוצמה אחרי הגשמים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן.

שביל בין הגשרים – מסלול נגיש העובר לצידו של נחל חרוד, כאן גם תוכלו לחוות את מפלי חרוד מקרוב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחצו כאן

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.